Man Pulls Car with his Eyelids

Submitted by: jayembee 10 years ago in Misc

Ouch.
There are 48 comments:
Male 415
owie.
0
Reply
Male 21
I could think of worse things pulling it with. Bet someone done that too :-)
0
Reply
Female 70
he kinda looks like he doesn`t have a nose... heehee
0
Reply
Male 22
http://news.bbc.co.uk/ 2/hi/in_pictures/5381626.stm
0
Reply
Male 32
I created an account for the sole purpose of telling you geniuses to at least do a google search before you use your `expertise` in determining the authenticity of a picture...
Search google with "Man pulls car with eyelids" and interestingly enough the BBC news site has an article on it...
0
Reply
Male 4,246
There`s a travelling circus/freakshow somewhere that features (or at least has featured) a guy who hung bricks from his eyelids. He even swung them back and forth. This pic doesn`t really surprise me at all, real or fake. (personally, it looks real to me, but whatev)
0
Reply
Male 1,521
Sick
0
Reply
Male 1,385
Gimped
0
Reply
Male 148
The guy looks too in focus compared to the rest of the picture. Theres no tree shadow and the cords left cord is slight higher that it`s touching the car but nothing is tied to it.

0
Reply
Male 756
that`s sick
0
Reply
Female 797
God, I really hope that, it`s photoshopped
0
Reply
Male 1,725
ummmm i think its fake considering i dont think he has any nose
0
Reply
Male 272
look at the wire from the bungee cord thingy to the car...it just doesn`t look right...
0
Reply
Female 412
yeah....not real
0
Reply
Male 84
Its real, I just don`t understand why he would want to do that, or how he figured out that he could!
0
Reply
Female 1,572
Oh...ouch..GROSS!!!
0
Reply
Female 2,552
That looks fake. His skin would tear, it`s impossible.
...
...
...
...
...
...
I think..
0
Reply
Female 302
OMG GROSS!

I dont care if its fake or not (I personnaly think it is ... not cause its look fake buyt just cause its gotta hurt >.< And I wonder who ever gonna say "I bet i can move this car with my eyelids"

But if someone can roll on the floor about Vaseline... I mean nothing in the world surprise me anymore...

0
Reply
Male 731
this is definetly fake i can tell by the pixels and blablabla....
0
Reply
Female 321
Jayembee, you can do better than that...
0
Reply
Female 321
yeah, ouch...
0
Reply
Male 12
That`s NOT Photoshopped, I saw it on the news...No, wait, it is.
0
Reply
Female 321
Jayembee, you can do better than that...
0
Reply
Male 162
ooohhh that hurts >.<
0
Reply
Female 4,447
I don`t care if it`s real, and I don`t care if it`s fake because I will NEVER look at it. The title tells me everything I need to know, and my overactive imagination has caused me to get a severe case of the willies.
0
Reply
Male 577
Nasty... and ppl would do stupid things just to get a world record.
0
Reply
Female 172
usually Im not skeptical about the realness of stuff but this has got to be shopped.
0
Reply
Female 26
um photoshopped all the way
0
Reply
Male 938
look! no eyes!
0
Reply
Male 251
Ugh! Get the barf bucket!
0
Reply
Male 986
ewwww
the pain....
its gross...
0
Reply
Male 98
Well rockinpunk15 they could`ve been people that are looking at the car and making sure it`s moving and what not


not a shop

0
Reply
Female 1,158
I don`t think anyone needs to even say it.

We know it is.

You know what I`m talking about. ;)

0
Reply
Male 37
Either that guy is a complete freak who feels no pain or more likely its fake
0
Reply
Female 2
I dunno but those people that are walking...to the looks of it they dont stop and look....and if i was one of them i would be like staring that guy down and be watching the whole time..well becasue you dont see that just walking down the street to your job everyday
0
Reply
Male 1,092
Yep, it is a shop. That, in real life would rip out his eyelids
0
Reply
Male 102
Looks like eye sockets to me, so probably not too difficult. It`s not too different from that guy who balanced 100 bricks on his head, main difference being this is less force.
0
Reply
Male 951
No, of course it`s not photoshopped. That`s 100% real. Stop "complaining" about photoshopping, you whiner, and just accept the total realness of that picture.
0
Reply
Male 3,014
That is a terrible photoshop. Does anyone else notice that he is standing in a shaded area and should thus be darker as well? But he`s not.

Whoever made this was a complete idiot for that kind of oversight.

0
Reply
Female 1,211
Oo00o0ooo....
0
Reply
Female 91
THE PAIN!!
0
Reply
Female 111
ewewewewewew
0
Reply
Male 129
I`m guessing that`s photo shopped? It seems humanly impossible....
0
Reply
Female 25
Gross!
0
Reply
Male 61
DAMN that would hurt!!!
0
Reply
Female 17
Wow, that would hurt. ;_;
0
Reply
Male 3,060
ummm...pain?
0
Reply
Female 578
0
Reply