Trained Bear

Submitted by: buddy 10 years ago in Misc
/media/23404_trainedbear.wmv
Sephen Colbert is right about bears, here"s proof.
There are 41 comments:
Male 145
ouch
0
Reply
Female 27
I hope the woman is okay.
I hope the bear is too.. poor bear.
0
Reply
Female 27
Was it wrong of me to find this soooo funny? hahahahahahaa
0
Reply
Male 967
"JUGGERNAUT BITCH!!!"

lmfao

0
Reply
Male 274
JUGGERNAUT BITCH!!!
0
Reply
Male 278
omg i ve only been in iab for like 3 months and this is alreayd a re-post.
0
Reply
Male 239
haha OfflineAerophyre good explaination
0
Reply
Female 39
Another example of bears spreading there bear agenda over the internets..which are a series of tubes
0
Reply
Female 415
I cant count how many times I have seen that clip
0
Reply
Male 1,141
Steven Colbert is obviously right! hes the man!
0
Reply
Male 105
haaaaa
just when he thought he could trust a bear...
0
Reply
Male 1,725
LOL thatsn awesome
0
Reply
Male 41
P00NAGE 2 DA MAX!
0
Reply
Female 411
lunani made a good point
0
Reply
Male 1,496
Aerophyre made a good point.
0
Reply
Female 257
I think you look like some dude who has a cow in his mouth?
0
Reply
Male 111
I thought it looked like some dude in a bear suit at first...
0
Reply
Male 1
that`s freakin hilarious!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 354
I see lots of sympathy for the bear, but very little for the lady. How strange.
0
Reply
Male 3,255
"The trainer isn`t as cool as he looks"

LMFAO

0
Reply
Male 411
I`d like to restate again just how old this video is. ENOUGH with the old crap :P
0
Reply
Male 2,057
ah yes, this was on a panel show called The Best Of The Worst
0
Reply
Male 160
i feel ashamed at myself i realy wanted to see her pulled apart BLOODLUST
0
Reply
Male 1,092
The trainer isn`t as cool as he looks
0
Reply
Female 1,468
I feel sorry for that bear.
0
Reply
Male 35
god this video is like what 10 yrs old???

the lady does get owned hardcore by the bear

i think what happened was the trainer didnt see her sit down or else he would not have let her do that.

sh edid get mauled pretty bad though and he woooped the bears ass as best as any man can do while its kickin some human ass.

0
Reply
Female 815
May i be the first to say...Owned.
0
Reply
Female 799
Seen it.
0
Reply
Female 160
lmao
0
Reply
Female 471
I`ve seen that a few times, still pretty scary though.
0
Reply
Female 16
Shows some great human stupidity: LEAVE THE GODDAMN WILDLIFE ALONE!
0
Reply
Female 811
Poor woman.
0
Reply
Female 33
Crikey
0
Reply
Male 182
old
0
Reply
Male 2,958
-it turned into "AHH! MAUL IT!"-

lmao

0
Reply
Female 2,144
They Probably Killed The Bear =(
0
Reply
Male 177
1st: Old... way old.

2nd: that trainer obviously didnt know what he was doing, or he wouldnt have let the woman sit behind the bear without the bear getting familiar with her first. It`s like if someone came up right behind you and you didnt notice. When you finally turned around, your reaction would be "AAH! RUN!" Well a bear, being a top level predator, reacts to fear with fight not flight, so instead of "AHH! RUN!" like a human, it turned into "AHH! MAUL IT!" You really cant blame the bear.

0
Reply
Female 57
DAMN!
0
Reply
Male 888
YIKES!

Stephen* by the way

0
Reply
Female 153
Maybe he just didn`t like green? :/
0
Reply
Male 10,115
Link: Trained Bear [Rate Link] - Sephen Colbert is right about bears, here`s proof.
0
Reply