How to get a boyfriend

Submitted by: natakalt 10 years ago Funny

Just follow these simple steps.
There are 67 comments:
Female 200
[quote]On 9/11/2006 3:59:48 AM upendy wrote: man: hi i`m a paedophile. girl: really? wanna hang out? man:...umm, i was joking. girl: no really, wanna go have a beer and talk about..stuff? man: ok, now i`m leaving...[/quote]
Ooh! Funny, funny! :-D
0
Reply
Female 117
um not really how.


0
Reply
Female 96
:O that is so wrong.
0
Reply
Female 2,552
Yah, that`s mostly about it for guys.
0
Reply
Female 1,426
lol i showed that to my friend because she`s desperate for a bf
0
Reply
Male 181
9 out of 10 porn stars agree.
0
Reply
Male 904
shizzaster - `Choke the chicken` is a sland term for masturbation.

There are a lot of humorless people appearing on these pages just recently...

0
Reply
Male 95
"That image is bullcrap. Not all guys expect their girlfriends to do that, or enjoy having their girlfriends do that."

Plus, that girl they showed was UUUUUUUGLY!

0
Reply
Male 651
That image is bullcrap. Not all guys expect their girlfriends to do that, or enjoy having their girlfriends do that.
0
Reply
Female 511
That wouldn`t get you a bf. That would get you a one-night stand. Maybe a callback if you were good in bed. But a boyfriend? Nope. And definitely not a husband.

0
Reply
Male 957
boyfriend? no

one night stand? yes

0
Reply
Female 297
lamo. stupid and not funny. not even clever
0
Reply
Male 2,486
How to get a girlfriend:
Spend lots of money on them.
Act like you care about whatever pointless sh*t they have to say.
And that`s about it..

As long as that`s brutal i`ll be too :P

0
Reply
Female 2,074
Why would you want to buy that shirt for a boyfriend? That is so patietic. Yea, I wouldn`t date a guy who wore stupid shirts like that. Totally tasteless and stupid.

This should be named:

How to become a one night stand

0
Reply
Female 395
it worked for me!!!
were going on 6 months...
0
Reply
Female 1,697
people don`t make a big deal out of this, it`s just supposed to be funny, I mean I posted this, but just because it made me laugh, I`m not saying I follow this steps and girls shoudn`t follw them either, it`s just too sluty
0
Reply
Male 1,866
what`s choke the chicken mean?
0
Reply
Male 206
not all guys are like that. I personally am waiting until marriage. Though it`s hard, it`ll be worth it
0
Reply
Female 58
I do the opposite of all that. So... what? Am I doomed to be alone forever? :P
0
Reply
Male 2
Sorry but no thanks. There have been a couple of chicks like that who have asked me out, and everysingle one of them I`ve said no to.
0
Reply
Male 1,866
agreed.
but i think we need one for boys to get girls, it would help a lot of the users on here.
0
Reply
Female 1,596
...
That`s all I got to say.

...

0
Reply
Female 29
lol they sell these in the mrket i taught it was lame then and its lame now.
0
Reply
Male 143
More like: How to get an STD
0
Reply
Male 528
I guess its true.....lol
0
Reply
Female 43
Aha... So that`s how you get one..
0
Reply
Male 587
CRACK WHORES!
0
Reply
Male 598
wow, interesting. But girls would not do that I think. I dont think there are girls that desperate anyway....
0
Reply
Male 9
can i get an amen?
0
Reply
Female 795
mmm. i really cant decide whether this is funny or not :S
0
Reply
Male 295
If a girl puts out after the first date, the chances of the boy remaining a boyfriend are smaller.
0
Reply
Male 1,882
Friggin` genius.
0
Reply
Female 13
heeheehee
0
Reply
Female 335
Maybe the girl was a spokesperson?
0
Reply
Male 4
this image is taken from a tshirt thats sold in japan. i remember seeing a girl wearing one.
0
Reply
Female 447
That`s the best way to *avoid* getting a boyfriend. It`ll get you a 1-night stand or a fockbuddy, but that`s about all.

Most.mysogenistic.post.ever.

0
Reply
Male 4,431
Really, it`s just `how to get laid, if you`re a girl.` And pretty much, you can just 1) be a girl, and then, 2) just skip to step 3. Now, a BF, husband, etc., for more than a few weeks, that`s another thing altogether. But, consider how hard it is for guys to even get laid. So, I reckon it`s all fair in the end. Mostly. ;-)
0
Reply
Female 354
No thanks.
0
Reply
Male 346
haha funny stuffs
0
Reply
Female 345
I like the slutty clothes pic.
0
Reply
Female 501
you wont get a decent bf most of the time if you follow those steps
0
Reply
Female 335
Meh, it was a good laugh.
0
Reply
Male 2,567
=/
0
Reply
Male 223
yupps
0
Reply
Male 329
I can see it now:
all of the guys here are going to be like "z0mg iTz s0 tru lolz tahtz s0 hawt" and all of the ladies here on IAB are going to be like "leik leik 0nly s|Utz d0 taht l0lz wtf"
0
Reply
Male 138
That sounds about right.
0
Reply
Female 546
This is so true, I hate it.
0
Reply
Male 951
Couldn`t agree more with SpoonFork.

This submission is retarded and juvenile. And retarded.

0
Reply
Male 610
dudeman1st.... dont speak on my behalf. ever.
0
Reply
Male 610
meh...a girl wearing slutty clothes implies that shes a slut...and unless you like em dirty, you`ll know better than to shack up with the slutty lookin girl.
0
Reply
Male 1,385
dudeman1st you have a warped mind
0
Reply
Male 904
Or it could be renamed "How to get a reputation of being a slaggy little harlot".
0
Reply
Male 1,265
dudeman1st, you stupid fock. Doing these things won`t get a girl a boyfriend, it`ll just get them used for sex, ya damn `tard. And you`re over 30?
0
Reply
Female 1,211
man: hi i`m a paedophile.
girl: really? wanna hang out?
man:...umm, i was joking.
girl: no really, wanna go have a beer and talk about..stuff?
man: ok, now i`m leaving...
0
Reply
Male 1,217
i prefer non slutty clothes, a smile at jokes, and no put out on the first date.

i like shyer girls. but thats just me.

0
Reply
Male 2,586
Go to ibiza and this works for pulling girls too :)

- most british girls too!

0
Reply
Female 1,972
the post does not imply you will get a *good* boyfriend using these instructions
0
Reply
Male 1,354
Yah all these young guys are like "that won`t work." You dumba$$es. It totally works. That`s why it`s funny. I bet you`re all, "I like a girl only for her personality. Looks don`t matter to me," and then you all download mad porn and choke the chicken 50 times a day to Victoria Secret catalogs. It`s not like the shirt said, "How to get married."
0
Reply
Female 1,071
who res
0
Reply
Male 1,265
lmao, yeah, that`ll work.

Girls like that won`t get a boyfriend. Free milk and all that.

0
Reply
Male 7
I don`t know about a boyfriend. This might`ve been mixed up with the `How to Attract Date Rapists` shirt...
0
Reply
Male 95
Its almost annoying how easy it is for girls. If they had the guy version of that there would be to many steps to fit on the shirt.
0
Reply
Male 908
how sad :P....butttt true
0
Reply
Female 1,972
I bought this shirt for my ex...it`s still funny (and true)
0
Reply
Female 70
I only just learned what "put out" means like a month ago.
0
Reply
Male 468
thats right on. great steps..
0
Reply
Female 1,697
Link: How to get a boyfriend [Rate Link] - Just follow these simple steps.
0
Reply