Harry Eng`s Impossible Bottles

Submitted by: yeast 11 years ago in
http://photowebs.blogspot.com/2006/05/harry-engs-impossible-bottles.html

I wonder how he did it?
There are 35 comments:
Female 172
How delightful! I love it <3
0
Reply
Female 582
woah, thats cool, i reeaally wanna know how the hell he did that
0
Reply
Male 361
hmm that was intersting but i thought there was going to be more pictures
0
Reply
Male 797
0
Reply
Male 176
Actually, I believe he created his impossible bottles by disassembling the objects he wanted to put in the bottle, then reassembling them after getting them past the neck. Quite a remarkable feat really.
0
Reply
Female 600
Interesting
0
Reply
Male 66
wow people that would shell out money for this kinda crap either have too much money or not enough brains
0
Reply
Male 2,486
That is a tennis ball, I can tell from the shape and seeing quite a few tennis balls in my time.
0
Reply
Male 373
no its photoshop, i can tell by the... ohh nevermind, its been beaten already...
0
Reply
Female 161
^its not photoshopped people pay money for those bottles
0
Reply
Male 280
Arg! thats to easy! PHOTOSHOP!
0
Reply
Female 29
that is a bottle, i can tell by the pixels as i have seen quite a few bottles in my time.
lol
0
Reply
Male 143
cool without the l
0
Reply
Male 273
Whats with all the rope
it kinda distracted me from the cool stuff like.. playing cards etc
0
Reply
Male 1,085
He first made the glass bottles without the bottom, and then put all of the "Impossible" objects in it from the bottom, then put the bottom on my melting the edges. Not that hard if your an artist.
0
Reply
Male 451
either has a whoole in the bottom, made the glass around the objects, or i dont have a clue
0
Reply
Female 335
I want one.
0
Reply
Female 205
If he just cut the bottom of the bottle off, do you think people would pay thousands for it? Don`t you think most people would have that figured out by now? Geez.

Anyways, I`ve seen most of the bottles before, but I haven`t seen the mini biography, which was interesting too.

0
Reply
Male 2,057
i think i know how he did the tennis balls. He either squashed them or punched them in, or he cut them
0
Reply
Male 1,365
Booze or Genies, that`s all anyone wants in their bottle, not old shoes or tennis balls.
0
Reply
Male 35
LOL?
that`s so easy, you just cut the bottom fill the bottle and melt the bottom back on?..

0
Reply
Male 3,014
I`m still bored.
0
Reply
Male 138
Those are definitely cool. One of the better things I have seen on this site in a while.
0
Reply
Male 11
Thats awsome. No idea how he does it. Cut away the bottom of the bottle maybe?
0
Reply
Male 316
Interesting. I am sure there is a different way other than heating the bottle to get stuff in, but I wish I knew what it was. I don`t think you could get a Shakespeare book in there by lighting a match ^_^
0
Reply
Female 606
"This is a repost, I can tell by the content and having seen a few posts in my time."

LOL!

0
Reply
Female 1,972
I like bottles with liquor in them.
0
Reply
Male 403
how how how?
0
Reply
Male 458
Harry Eng? Interesting name.....
0
Reply
Male 189
Amazing.
0
Reply
Male 908
I_I....what
0
Reply
Male 2,958
This is a repost, I can tell by the content and having seen a few posts in my time.
0
Reply
Male 803
Repost.
0
Reply
Female 154
seen this before. still mind boggling.
0
Reply
Male 21
Link: Harry Eng`s Impossible Bottles [Rate Link] - I wonder how he did it?
0
Reply