The Cat in the Hat

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment

Literally.
There are 52 comments:
Male 26
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWwWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
0
Reply
Male 4,246
Kitten under a hat. Fine, it`s adorable. Can we move on now?
0
Reply
Female 78
Can you say "lame?"
0
Reply
Male 71
its cute kind of.............. i wish the hat actually had a tail.....
0
Reply
Female 205
that was kinda just boring
0
Reply
Male 59
Very charming kitten, but if I was starving I would eat it.
0
Reply
Male 1
That`s cute
0
Reply
Female 297
we did that with my cuz`s cat and a box. it didn`t appreciate it much - went berko
0
Reply
Male 152
Ready everyone? AWwwwwwww!
0
Reply
Male 142
best cat link so far
0
Reply
Male 4
That was GAY
0
Reply
Male 154
cute overload. (ow my head...)
0
Reply
Male 703
funny cats can squize(sp?) through anything...
0
Reply
Male 919
and after the kid jump on the cap! Goodbye kitty!
0
Reply
Female 1,262
So cute... I wish I had a little kitty like that.
0
Reply
Male 2,781
I AGREE WITH PUNYETA, THERE`S WAY TOO MUCH CUTE SH`T IN HERE.

I WANT TO WATCH SOME BADASS THINGS GOING ON NOT GODDAMNED KITTENS!!!

NOW IF I SAW A CUTE LITTLE KITTEN RUNNING AWAY FROM A HUNGRY SNAKE DOING FLIPS AND MATRIX MOVES, YEAH THAT`S ACCEPTABLE.

0
Reply
Male 448
It looked like the cat was gonna be alot smaller. It amused me for 11 seconds.
0
Reply
Male 506
Ahhhhhhhhhhhhhhh
0
Reply
Female 192
AWWWW
0
Reply
Female 318
awwww
0
Reply
Female 139
that was cute...

but on a serious note

two things i have noticed that iab is going on at is cute cats and

outkast`s hey ya....

when is it going to stop?

0
Reply
Female 494
Awww! Cute little cat. Cats rock!
0
Reply
Male 52
stupid retarded cat
0
Reply
Male 2,781
PLEASE NO MORE CUTENESS!!! IT`S ANNOYING AS HELL ALREADY!!!

AND IT SUCKS!!!

0
Reply
Male 239
i agree with yakkitori. that way guys who don`t like that stuff could just not view it. if you don`t like it, whyeven look at it? i like it, but still. you don`t have to bother other people just to say that it sucks in your twisted mind.
0
Reply
Male 623
turtle cat!
0
Reply
Female 815
Lmao cute XD
0
Reply
Female 71
awwwwwwww
0
Reply
Female 281
I like how the tail peered out first, cuteness indeed!
0
Reply
Female 107
cuteness
0
Reply
Female 630
we should have a catogry for cute things
0
Reply
Female 15
Cute =D
0
Reply
Female 106
haha that`s cute!! i <3 kitties!
0
Reply
Male 88
Who keeps posting this poo?
0
Reply
Male 4,393
cute :P
0
Reply
Female 501
tee hee that was cute!
0
Reply
Female 35
awwwwww i love kittys <3
0
Reply
Male 1,354
ghey
0
Reply
Female 471
All it takes is a kitten to get me laughing
0
Reply
Male 2,567
lol
0
Reply
Male 62
well dat was pointless
0
Reply
Male 1,623
sucks
0
Reply
Female 1,972
KITTIES!!!!!!
0
Reply
Female 408
Cute...if the owners hadn`t stuffed it in a hat to get it to do `cute` stuff so they can put it on youtube.
0
Reply
Female 429
it looks like a snail!! <33
0
Reply
Female 811
Aww, how cute.
0
Reply
Female 2,144
Meh.
0
Reply
Female 123
haha that was cute
0
Reply
Male 1,478
Like a little cathatgloo thing. like b-hazard said, until the fasten crushes it`s larynx.
0
Reply
Male 2,958
It`s all fun and games until the fasten crushes it`s larynx.
0
Reply
Male 8
Kinda cute trying to get out of the hat
0
Reply
Male 10,115
Link: The Cat in the Hat [Rate Link] - Literally.
0
Reply