Soccer Volleyball

Submitted by: buddy 11 years ago in Sports

Pretty sure I"m not flexible enough for this sport.
There are 61 comments:
Male 121
This is real...and it`s rather lame.
0
Reply
Female 2,084
are you serious? this has to be fake.
0
Reply
Male 77
you guys are all retards those are people who train there whole life to play Takraw.Its not photoshopped or called soccer volleyball.dippoo
0
Reply
Male 14
at first i thought it was shopped because i thought they were vollyball sized nets
0
Reply
Female 32
I can play that game. Unfortunately, I ain`t got the balls.
0
Reply
Male 24
IT`S NOT PHOTOSHOPPED!!!
Read the comments posted earlier before trying to be smart and saying something stupid.

Besides, there are plenty of sports where people have to be incredibly flexible and this is one of them.

0
Reply
Male 145
it`s not photoshopped dumbasses. stop saying it. it`s a sport called sepak takraw.
0
Reply
Male 552
OMG PHOTSHOP!!111!1!123456789

But really, I always preferred Soccer- Football. Kinda like handball but with tackles and stuff.

0
Reply
Female 1,033
wtf?
0
Reply
Female 24
This is actually a sport called Katow or something like that. It`s extremely difficult, but managable. We had to play it in gym class. I thought it was extremely stupid, but hey, a grade`s a grade. And it is EXACTLY like volleyball with your feet.
0
Reply
Male 236
^ soccer tennis is the bitches! in a good way.
0
Reply
Male 142
I play soccer tennis sometimes, but this is way more intense. I might have to try this..although I`ll probably end up breaking things.
0
Reply
Female 314
man, and it`s usually the girls who are freaking flexible like that... i`ve never seen a guy do that. No offense. LoL!
0
Reply
Male 2,781
HEY I FINALLY GOT BORED ENOUGH TO CLICK ON THE LINK AND WATCH THE VIDS AND MAN THOSE GUYS PLAY LIKE I DO WHEN I PLAY SOCCER!!!

BADASS CHILENAS!!!

0
Reply
Male 45
The I-A-B on the net dosen`t mean there sponsering, its called a watermark, or something. So if you show it to your friend, then they know where it was posted.
0
Reply
Female 961
its amazing...
0
Reply
Male 2,781
I HAVE TO AGREE WITH SOPHI...
THAT PICTURE LOOKS RATHER...DISTURBING.
0
Reply
Male 78
Oh, it`s just a picture. How disappointing. Show me a video and I`ll be impressed.
0
Reply
Male 415
godd manit....what is this world coming to when you have...you kno what...f uck it
0
Reply
Male 272
that must hurt
0
Reply
Male 242
it would hurt if all of a sudden an earthquake happened and the roof landed on him then a wild cougar came in threw the roof and started biting him until he could use the guys legs as chop sticks, and then the cougar put salt in his woounds, and then ate him some more and then jacky chan came in and was like "whoa." and then he all of a sudden jumped and did a flying side kick into the cougar and then ate him for dinner, and then spiderman came shooting in and he was all like "put that cougar down, you animal..meany" and then he span his webs all over the guys face and then he jumped threw the roof and went flying off to fight some more evil bad guys, and then this giant earthworm came in and starts squirming every and then jacky chan cuts him up and boils him and then puts salt on his wounds just like the cougar did to the soccer-volley ball player. That would be so hilarious don`t you agree? hahahahahahh hah a lol lmao laahahahahah hahahahahahhaha lalallalaahahah
0
Reply
Female 857
For people who think it`s photoshopped, just look at Paul_irving`s post. xP
0
Reply
Female 411
that`d hurt if you were a guy and you fell that way or something. :]
0
Reply
Female 412
it`d b so kik ass to b able 2 do that
and a painful experience if done wrong....so yeah
0
Reply
Male 251
EWWWWWWWWWWWWWW!!!!! there like rubber!
0
Reply
Male 4,393
did they discloate they legs :P
0
Reply
Male 199
sweet...thevideos are awsome, and man they gotta have strong legs to jump that high O_o
0
Reply
Female 79
ouchhh, im hurting
0
Reply
Female 552
lol it says i-am-bored.com on the net I-A-B will sponsor the the soccer-volley-ball tounement
0
Reply
Male 368
check out the web page linked to by paul irving. I don`t think this is photoshopped anymore...
0
Reply
Female 268
it`s not photoshopped!
0
Reply
Female 302
wow!
0
Reply
Male 2,057
ewww cool!!
0
Reply
Male 181
now if i could only meet a woman with that kind of flexibility i would be in heaven
0
Reply
Female 799
I wouldnt be able to do that, not in a million years.
0
Reply
Male 246
must be photoshopped........ isnt it....(pulls scared face)
0
Reply
Male 140
jeeeeeeeeeesus!! i bet pro footballers couldnt do anything like that!! i think my local team should sign them up!!! :P
0
Reply
Male 733
y does it say i am bored.com on the net? lol
0
Reply
Female 449
i could never get my leg up that high
0
Reply
Male 579
I bet their girlfriends are VERY happy.
0
Reply
Female 1,007
That looks like the worst sport ever.
0
Reply
Male 747
photoshoped? i dont know :(
0
Reply
Male 415
Now that is agility!
0
Reply
Male 2,567
JEBUS!!
0
Reply
Male 72
ive seen a vid of it being played, its pretty cool
0
Reply
Male 962
coooooooollll
0
Reply
Male 119
holy poo...i coulda sworn that was photoshopped till i watched those vids.
0
Reply
Male 1,550
wats with all the photoshopped pics on IAB lately?
0
Reply
Female 151
cool! I`d like to play that
0
Reply
Male 236
paul that sport is tight. i gotta watch that more often.
0
Reply
Male 458
It`s not photoshopped. It`s just flexibility you`ll never have
0
Reply
Male 803
indeed it does, indeed it does.
0
Reply
Male 919
Looks PPPHHOOTTOOPPHHOOPPEDD
0
Reply
Male 2
Hiya,
The game is sepaktakraw and this is a game between Malaysia and Thailand. It is pretty damn spectacular to watch. A slow-motion video form the Asian Games can be found at http://www.pusanweb.com/asiangames/sepak...

I`m one of the managers for Australia`s only invitational competition. And, no, I can`t play. :-(

0
Reply
Male 458
Hmm, on a good day I can touch my toes...
0
Reply
Female 370
lol
0
Reply
Male 418
just a picture? how about posting a video so we can get a better idea of what the sport is really like
0
Reply
Male 820
pretty awesome, oh and nice product placement with the `i-am-bored.com` there
0
Reply
Male 379
^cool?thats all you haver to say?!!THIS IS COOLYOSIS!
0
Reply
Male 6
cool
0
Reply
Male 10,115
Link: Soccer Volleyball [Rate Link] - Pretty sure I`m not flexible enough for this sport.
0
Reply