Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 157    Average: 4/5]
76 Comments - View/Add
Hits: 49448
Rating: 4
Category: Funny
Date: 08/16/06 02:26 AM

76 Responses to Cardboard Office Prank

  1. Profile photo of lolakitty72
    lolakitty72 Female 30-39
    1972 posts
    August 16, 2006 at 1:14 am
    Link: Cardboard Office Prank - Don`t try this at work...unless you really, really want to.
  2. Profile photo of Dolegay
    Dolegay Male 18-29
    148 posts
    August 16, 2006 at 2:32 am
    At least he has a window now....
  3. Profile photo of ffr_player
    ffr_player Male 13-17
    95 posts
    August 16, 2006 at 2:42 am
    dude!!!
    that mustve been fun to see the reaction of every1
  4. Profile photo of stereotypic
    stereotypic Male 18-29
    356 posts
    August 16, 2006 at 2:44 am
    I would have loved to do that...
  5. Profile photo of ScrtNinja
    ScrtNinja Male 18-29
    119 posts
    August 16, 2006 at 2:44 am
    that must have taken wayyyy too much time. i mean when he gets back, the boss is gonna make them put it all back asap.
  6. Profile photo of Djeniek
    Djeniek Male 18-29
    210 posts
    August 16, 2006 at 2:46 am
    It is funny, but it must have taken so much time!
    It is clear that IT workers don`t have a life!
  7. Profile photo of niggamike
    niggamike Male 13-17
    7 posts
    August 16, 2006 at 2:46 am
    pretty stupid
  8. Profile photo of firebird37
    firebird37 Female 13-17
    329 posts
    August 16, 2006 at 2:54 am
    thats kinda funny. But kinda mean too.
  9. Profile photo of dudeman1st
    dudeman1st Male 30-39
    1355 posts
    August 16, 2006 at 2:58 am
    Hmm, I never used the work in my life, but I think that`s what the Brits call "cheeky."
  10. Profile photo of Losetard
    Losetard Female 18-29
    112 posts
    August 16, 2006 at 3:06 am
    homestar tribute!
  11. Profile photo of lookitshiny
    lookitshiny Female 13-17
    32 posts
    August 16, 2006 at 3:37 am
    ...all I could think of was, "Why?"
  12. Profile photo of CheeseCar
    CheeseCar Male 13-17
    803 posts
    August 16, 2006 at 3:49 am
    whats not to try?
  13. Profile photo of CheeseCar
    CheeseCar Male 13-17
    803 posts
    August 16, 2006 at 3:49 am
    unless it was... someone elses office?
  14. Profile photo of oops_you_die
    oops_you_die Female 18-29
    162 posts
    August 16, 2006 at 3:59 am
    http://i7.photobucket.com/albums/y282/py...

    SMILE

    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

  15. Profile photo of brutalnz
    brutalnz Male 30-39
    1386 posts
    August 16, 2006 at 4:20 am
    That blows my mind

    Can anyone else understand anything Jamal says?

  16. Profile photo of sir-cheese
    sir-cheese Male 13-17
    761 posts
    August 16, 2006 at 5:28 am
    hahahahahahahahahahahahahahahaha, awsome
  17. Profile photo of engruls06
    engruls06 Female 18-29
    401 posts
    August 16, 2006 at 5:48 am
    that is hilarious!
  18. Profile photo of ebsha
    ebsha Female 18-29
    199 posts
    August 16, 2006 at 6:14 am
    heh. id totally do that. if my boss had an office.
  19. Profile photo of amba
    amba Female 18-29
    189 posts
    August 16, 2006 at 6:38 am
    Haha, it made me laugh :-P
    Nice effort!
  20. Profile photo of ruthless1990
    ruthless1990 Female 18-29
    3001 posts
    August 16, 2006 at 6:48 am
    haha wat an awesome idea
    gotta try tht out...shame im too lazy =P
  21. Profile photo of cupcake_
    cupcake_ Female 13-17
    12 posts
    August 16, 2006 at 7:22 am
    i like the happy bunny magnet :D
  22. Profile photo of ryan14
    ryan14 Male 13-17
    2057 posts
    August 16, 2006 at 7:45 am
    "My crappy award for something" :-D
  23. Profile photo of wauwa1983x
    wauwa1983x Female 18-29
    811 posts
    August 16, 2006 at 7:53 am
    Ha, we should do that in my office. Liking the duel screen monitor.
  24. Profile photo of Devi3000
    Devi3000 Female 18-29
    1497 posts
    August 16, 2006 at 8:15 am
    His office is better than mine now.
  25. Profile photo of slinky0
    slinky0 Female 30-39
    1468 posts
    August 16, 2006 at 8:36 am
    It seems it`s an ongoing prank feud. I wonder what started it all?
  26. Profile photo of MissyRee
    MissyRee Female 18-29
    873 posts
    August 16, 2006 at 8:39 am
    Wow!! time + effort = pure joy at the dudes face who got prank!! tht was totally awesome! great post lolakitty
  27. Profile photo of retardhair
    retardhair Female 13-17
    108 posts
    August 16, 2006 at 9:02 am
    That was awesome. I`d love to do that to my sisters room.
  28. Profile photo of 0AmY0
    0AmY0 Female 18-29
    472 posts
    August 16, 2006 at 10:09 am
    That was definetly well thought out
  29. Profile photo of Tyrizzle
    Tyrizzle Male 18-29
    908 posts
    August 16, 2006 at 10:20 am
    That wouldnt take to much time
    I could do that in about thirty minutes with a sharp enough knife and sharpie
  30. Profile photo of MustangSusie
    MustangSusie Female 18-29
    281 posts
    August 16, 2006 at 10:23 am
    Wow that is cool! Man, they really nailed it down to detail
  31. Profile photo of LaChica
    LaChica Female 18-29
    1596 posts
    August 16, 2006 at 10:25 am
    lol I wanna be apart of this
  32. Profile photo of zomgimonfire
    zomgimonfire Female 18-29
    582 posts
    August 16, 2006 at 10:38 am
    that was awesome !!!!!!! i wanna to that, but i dont have anything to do it to., But my favorite part was on the compy screen "everything is fine, nothing is ruined." thats from HOMESTAR RUNNER!!!! weeeeeee!!!!!!!
  33. Profile photo of xRockerx
    xRockerx Female 13-17
    106 posts
    August 16, 2006 at 10:42 am
    oh man...i wish i got paid to make cardboard houses....id be freaking rich by now....thank you little brothers....and i love all the detail the did ha...
  34. Profile photo of videogamer
    videogamer Male 18-29
    3016 posts
    August 16, 2006 at 10:50 am
    "hoaaaaaaaaaaaaaa teh jamal jonez iz teh bahks! oye eyiz weush eyiz werkz en uhz phleiz lyke dhat eyiz wuhd mekz teh beg bhueks!"

    Whoaaaaaaaaaaaaaa the Jamal Jonez is the ?????! I ???? wish I worked in a place like that I would make big bucks!

    That`s all I could get.

  35. Profile photo of 7451
    7451 Male 70 & Over
    1478 posts
    August 16, 2006 at 11:13 am
    I think that`s kinda cool... having said that i would much rather a real office.
  36. Profile photo of WHOISIT12345
    WHOISIT12345 Male 18-29
    4397 posts
    August 16, 2006 at 11:42 am
    kinda cool?! kinda cool!? 7451 :P that was like the best!!! hahahahaha lololoolololol cardboard :P
  37. Profile photo of ilikepizza
    ilikepizza Male 18-29
    437 posts
    August 16, 2006 at 12:19 pm
    i hope that chair spins... i like spinning chairs.
  38. Profile photo of 3622785
    3622785 Male 18-29
    144 posts
    August 16, 2006 at 12:40 pm
    HE COPIED FROM HOMESTAR RUNNER. (NO REALY LOOK AT THE SCREENS)
  39. Profile photo of 3622785
    3622785 Male 18-29
    144 posts
    August 16, 2006 at 12:40 pm
    Oops. sorry `bout de caps lok.
  40. Profile photo of LordHale
    LordHale Male 13-17
    401 posts
    August 16, 2006 at 12:56 pm
    Awesome.:-)Geeks rule!
  41. Profile photo of kittykatrock
    kittykatrock Female 18-29
    68 posts
    August 16, 2006 at 12:59 pm
    reminds me of the forts i used to make when i was little, only for adults!! ^_^ fun fun fun!!!!
  42. Profile photo of ellemnop
    ellemnop Female 18-29
    77 posts
    August 16, 2006 at 1:05 pm
    This look like it took SO soooo long.
  43. Profile photo of carrettop
    carrettop Male 13-17
    142 posts
    August 16, 2006 at 1:48 pm
    im taking donations for the "jamaljones cant type worth sh**" fundrazer 30% of the profits go twards geting a new keyboard and typing lessons for jamal
    (the rest of the profits go twards my girlfriend funds (it could happen))
  44. Profile photo of violingirl77
    violingirl77 Female 13-17
    1426 posts
    August 16, 2006 at 1:48 pm
    I wish I could give that 5 stars!
  45. Profile photo of BakaNeko728
    BakaNeko728 Female 18-29
    666 posts
    August 16, 2006 at 1:50 pm
    lol wow...
  46. Profile photo of gilly_60
    gilly_60 Male 13-17
    108 posts
    August 16, 2006 at 2:08 pm
    awesome, I like that one thing they made, "A crappy award for something" LOL
  47. Profile photo of sportsguy69
    sportsguy69 Male 13-17
    236 posts
    August 16, 2006 at 2:27 pm
    sum1 actually donated 100 dollars to that?
  48. Profile photo of Scaredycat
    Scaredycat Female 30-39
    39 posts
    August 16, 2006 at 3:23 pm
    jeeeezz...

    i guess business is slow?

  49. Profile photo of AFTERSHOCK
    AFTERSHOCK Male 18-29
    2783 posts
    August 16, 2006 at 3:35 pm
    LOOK AT ME BEING SERIOUS!!!
    WHO PAID FOR THE AIR!?!!

    IT WOULD HAVE BEEN BADASS IF HE HAD GOTTEN A SH`TLOAD OF BALLOONS IN HIS OFFICE ALSO, LIKE THAT OTHER NUMNUTS.

  50. Profile photo of tieduptight
    tieduptight Female 13-17
    13 posts
    August 16, 2006 at 3:37 pm
    I love this so much, I really hope he did it in work hours as well
  51. Profile photo of coffeybeanz
    coffeybeanz Male 13-17
    5 posts
    August 16, 2006 at 4:08 pm
    yea...i was talkin to one of the guys who di dthis the otehr day..they said it was pretty fun..were gonna attempt to do it to our TV Production teacher
  52. Profile photo of myrandommind
    myrandommind Female 13-17
    178 posts
    August 16, 2006 at 4:43 pm
    "Whoah, Jamal Jones is back! I always wish I worked in a place like that, I would make big bucks!" That`s what he said.
  53. Profile photo of madmax11
    madmax11 Male 18-29
    733 posts
    August 16, 2006 at 5:17 pm
    oh you gotta love cardboard...
  54. Profile photo of hexagog
    hexagog Male 13-17
    239 posts
    August 16, 2006 at 6:11 pm
    "Who`s bright idea was it to give Randy a truckload of cardboard?"

    I`ve gotta get me some of that cardboard stuff.

  55. Profile photo of stoneyjoe
    stoneyjoe Male 18-29
    346 posts
    August 16, 2006 at 6:16 pm
    gotta make me one of them
  56. Profile photo of magic_number
    magic_number Female 13-17
    585 posts
    August 16, 2006 at 6:20 pm
    Haha, v.cool.
  57. Profile photo of justKatrina
    justKatrina Female 13-17
    1007 posts
    August 16, 2006 at 6:38 pm
    Ha. Looked neat.
  58. Profile photo of nicole_xo
    nicole_xo Female 13-17
    2552 posts
    August 16, 2006 at 7:08 pm
    They just spent a tad too much time on that.
    But hey, that`s better then nothing!
  59. Profile photo of joolia
    joolia Female 13-17
    272 posts
    August 16, 2006 at 7:09 pm
    whoa, that`s awesome. i love how they managed to make a chair out of cardboard. XD i like the computer screens too. "i dunno what the hell you did wrong, but..."

    hahaha.

  60. Profile photo of NumbuhZero
    NumbuhZero Female 18-29
    878 posts
    August 16, 2006 at 7:34 pm
    lol, that was wicked.
  61. Profile photo of Perseus
    Perseus Female 18-29
    222 posts
    August 16, 2006 at 9:15 pm
    lol I have a cardboard sword and shield he can have to protect his... cubicle cardboard thingy haha. That looks cool.
  62. Profile photo of solidsteel
    solidsteel Male 13-17
    251 posts
    August 16, 2006 at 9:43 pm
    I wouldnt mind an office of cardboard, you can still use the phone with the cardboard. Thats so cool.
  63. Profile photo of BleednBeauty
    BleednBeauty Female 18-29
    573 posts
    August 16, 2006 at 9:52 pm
    too much work for one prank... but if it was played on me...I`d keep the office.
  64. Profile photo of yuly
    yuly Female 18-29
    670 posts
    August 16, 2006 at 11:21 pm
    so cool
  65. Profile photo of tricia1342
    tricia1342 Female 30-39
    123 posts
    August 16, 2006 at 11:51 pm
    I like the drawn on flower box under the window. Nice feminine touch.
  66. Profile photo of artistchick7
    artistchick7 Female 18-29
    963 posts
    August 17, 2006 at 2:10 am
    Haha, cool prank
  67. Profile photo of partypancake
    partypancake Male 18-29
    8 posts
    August 17, 2006 at 3:34 pm
    (first post!) I`d love to see the look on that guys face!
  68. Profile photo of ms_hilton111
    ms_hilton111 Female 13-17
    164 posts
    August 17, 2006 at 4:09 pm
    That would be the best office play house ever!
  69. Profile photo of Linc
    Linc Female 13-17
    444 posts
    August 17, 2006 at 7:00 pm
    God thats funny!!! Poor guy that had to go to work in that LOL!!!!!!!
  70. Profile photo of Kalishpa
    Kalishpa Female 18-29
    318 posts
    August 17, 2006 at 8:56 pm
    wow lol that would have been fun
  71. Profile photo of hegemon359
    hegemon359 Male 18-29
    10 posts
    August 17, 2006 at 9:53 pm
    brilliant. enough said.
  72. Profile photo of catlvr887
    catlvr887 Female 13-17
    533 posts
    August 18, 2006 at 9:00 am
    they also should have cupped it and then filled it with balloons
  73. Profile photo of Lyannovitch
    Lyannovitch Female 18-29
    262 posts
    August 19, 2006 at 4:51 pm
    Ooh, I bet he loved working there! Looks way better than how it used to be!
    I Like the inbox thing as well :-)
  74. Profile photo of HornsNHalos
    HornsNHalos Female 13-17
    74 posts
    August 19, 2006 at 7:21 pm
    Wow, that`s a lot of cardboard. More than "extra".
  75. Profile photo of Ojojoj
    Ojojoj Male 13-17
    126 posts
    August 21, 2006 at 8:15 am
    hahahah LOL
  76. Profile photo of laura1991
    laura1991 Female 13-17
    107 posts
    August 21, 2006 at 1:43 pm
    .....ok then

Leave a Reply