Angry Cities

Submitted by: buddy 11 years ago in
http://health.msn.com/centers/highbloodpressure/articlepage.aspx?cp-documentid=100142599>1=8404&wa=wsignin1.0

Orlando, Florida is the angriest city.
There are 78 comments:
Female 1
I have lived in Orlando for holy crap.. 19 years. And yes, I am mad. Can you imagine being stuck in school and watching you non-driving shmucks enjoying roller coasters to which i can hear your gleeful screams? Yes, I would say Orlandoites are a pissy bunch!
0
Reply
Male 1
Orlando is the most angry city and I am the most angry person here! That would make me the most angry person in the U.S.!

www.orlandofloridasucks.com

0
Reply
Female 266
errg. *cranky
0
Reply
Female 266
11th. Aw. I`m so proud . . . Wait? Am I?

Meh. Probabaly becuase of all the weird `super fashion` snobby people live here.

We`re all ugly in Chicago. And crank apparantly

0
Reply
Female 694
40. Columbia, SC

Odd... I just moved there, but.. everyone in Columbia so far is very very nice... MUCH better than Harrisburg, PA anyway...

0
Reply
Male 112
36. Los Angeles, CA
0
Reply
Male 182
mine is 22nd. (i can believe that) its cuz of all the pooty drivers.
0
Reply
Female 17
LMAO!!! I lived in Orlando until I was 24, then I moved to St. Pete where I`ve been living for over two years now. ARGH!! I`m so mad!! The beach is 5 blocks from my house, that makes me so mad! GRRRR!! I just saw a dolphin on my way to work this morning, that just burns me!! ACK! I`m so angry!! >:(

What a bunch of propaganda, but that`s damn funny! :D

0
Reply
Female 268
i didn`t think madison would be on there
i think most of the people are pretty laid
back here. i love it .
0
Reply
Male 356
You betcha Orlando is bitchy. Why? Tourists.
0
Reply
Male 41
65th!
0
Reply
Female 10
[quote]On 8/26/2006 9:09:22 AM numbskull84 wrote: driving in Orlando sucks, its worse than New York. Every time im there, the tourists usually drive normal and the locals have this snotty attitude like, get the F*#k out of the way.[/quote]
I disagree entirely.

Besides, there`s no REAL way to distinguish generally, because many tourists use rental cars with Florida tags.

0
Reply
Male 78
Orlando not a shock-------------------------damn those crazy and illegal mexicans mon`!
0
Reply
Male 16
ugh my city is number one this just makes me so damn ANGRY
0
Reply
Female 552
53. Columbus, OH lol people are angry and dumb...
0
Reply
Female 87
# 3... Wow. Why am I not surprised?
0
Reply
Female 19
my city got #43
0
Reply
Male 2
I live in Orlando but I don`t feel to angry
0
Reply
Female 298
Haha, my city is in 10th place.
0
Reply
Female 50
haha mine isn`t that angry but it`s up there
0
Reply
Male 319
16
0
Reply
Male 25
As usual, an Americocentric piece with a title implying international implications. Cities like Mogadeshu, Kartoum, or hell, I dunno BAGHDAD don`t rate???
0
Reply
Female 395
i got #3!!!
yes!!!
0
Reply
Female 86
It amazes me New York is in 57th. I went New York recently with my family. Got attacked by a taxi driver on the 1st day there...
0
Reply
Male 2,057
yeah, manchester US is last, but if it was Manchester UK it`d be in top 3
0
Reply
Female 6
Yeah... we don`t really get angry in Canada. Stupid tourists in Orlando on the other hand... Trust me -- I lived there briefly. The tourists are enough to give anyone road rage.
0
Reply
Male 559
woot go 34
0
Reply
Male 109
20 a lot lower that i thought
0
Reply
Female 1,492
13th...i knew we were like...angry
0
Reply
Female 2,552
57 :-). New York was counted as the most polietest city, too!
0
Reply
Female 40
Ha Ha my city is the 90th! oh yea!
0
Reply
Female 31
16! i`m surprised it`s that low! i get flicked off after someone cuts me off!
0
Reply
Female 106
[quote]My home town is 31 and my current town is 26.
Florida`s just number 1 because that`s where all the grumpy old people go.
[/quote]

im not grumpy and old !! :[ im 13.. thats not old ! and im not grumpy . :]

0
Reply
Male 318
only american cities, damn egoistic USA
0
Reply
Male 26
what r the odds? I live right near Orlando. Kinda freaky 0.0
0
Reply
Male 2,216
Just America again?
0
Reply
Female 1,984
^ Maybe that explains my anger management issues?

O.o

0
Reply
Female 1,984
YIKES!

Charlotte, NC is #15... now I just moved to Greensboro, NC which is #33.

A little better, but both still high up there!

0
Reply
Female 108
Wilmington, Delaware. #6 yo. Woot woot. I didn`t think we were that angry. Lol.
0
Reply
Male 280
23 oh yeah
0
Reply
Female 50
That was about the stupidest combination of things to come to that conclusion.
0
Reply
Female 352
i don`t agree with u farquaadhnch but i`m just letting this go, and as long as u knew i meant "off" then whats the point?
0
Reply
Male 2,720
yep, its the old people thing.

Not cuz they`re grumpy, but cuz the "study" used high blood pressure as an indicator, and traffic congestion, too.

Older peeps generally have the higher b.p. and also drive more badly. So it makes sense to me like that.

0
Reply
Female 34
Alright 56!
0
Reply
Male 1,225
*no end.
0
Reply
Male 1,225
They don`t "blow of steam", it`s off... try checking your grammar next time...

Regardless, your tourist attractions can`t hold as many tourists as ours can. Plus, you have better transport systems then us. Your tourists can take the subway or ride in a taxi to get where they need to go. Our tourists almost always have to rent a vehicle to drive on our unsafe roadways. Whether they are decent drivers at home or not is beside the point as well: when they come here they don’t know where they are going and will cut off anyone in order to make sure they don’t miss an exit.

I’m sorry if I’m really passionate about this but I was driving on the Beachline today and a family from Missouri in a burgundy van swerved in front across three lanes of traffic to get off at Universal Blvd. which heads toward I-Drive. I have to deal with something like that at least once a week on my way to and from work. I know that it is out of my control, but it irritates me to n

0
Reply
Male 361
71 grrr that makes me angry >-(
0
Reply
Male 4,393
57.New York, NY oh wow :(
0
Reply
Male 301
22!
0
Reply
Female 352
We have the empire state building+statue of liberty plus a lot of the tourists that you get coming to disney are the little kids,i`m not positive but I don`t think that little 9 year olds are that angriest of tourists that are coming down to "blow of steam"
0
Reply
Male 59
Florida is angry because it`s full of old people waiting around to die (like me) so they don`t have anything else better to do than complain, and get angry.
0
Reply
Male 1,225
piratepigz,

You don`t get stupid tourists up there because you don`t have Disney/Universal. In fact, I`m sure you`re only 57 because we end up with most of your angry folks coming down here to blow off some steam...

0
Reply
Female 879
Yay, Buffalo made it...
0
Reply
Female 352
New york has tourists, and its crowded, but were still only 57, so stop complaining and blaming tourists
0
Reply
Male 1,225
almo is right.

numbskull, you aren`t here long enough to watch as a family from Missouri (or any other place, as long as the driver doesn`t know where they`re going) swerve accross four lanes of traffic to get off on an exit, nearly starting a 10-car pile up. And if you try to go to one of the theme parks, the tourists don`t know how to park. It`s infuriating.

Besides, the majority of "Floridians" are really people who come down from up north to try and relax. All they really do is bring all they`re problems with them. I have only ever met 10 people who are more than first generation Floridian, and those are the calmest people I know.

0
Reply
Female 58
17. Houston, TX

Heh... Gotta love Houston.

0
Reply
Male 577
Sims2luver, I believe Baltimore being in the top five. I used to work at a call center and people in Baltimore were the angriest, meanest people that I ever had to call. Seattle was the nicest city I had to call. Nobody accused me of being a telemarkter when I called them, and only one person told me to get a real job.
0
Reply
Male 577
My city is #17. Not too shabby, there are 16 angrier cities, so that`s saying something I think.
0
Reply
Male 147
Haha my city is #2.
0
Reply
Female 797
Damn Baltimore is #4. As you can tell I am pissed.
0
Reply
Female 1,944


this picture is very weird...im glad that my town isnt up there so i dont have a fist coming out of my mouth! lol
0
Reply
Female 1,944
lol omaha just got angrier since my sister moved there!
0
Reply
Male 144
driving in Orlando sucks, its worse than New York. Every time im there, the tourists usually drive normal and the locals have this snotty attitude like, get the F*#k out of the way.
0
Reply
Female 130
I know that 6 lanes of traffic isn`t enough room for all the people who are used to driving on the wrong side of the road. I live in Orlando and I don`t find anything wrong with the natives. We just can`t stand people who are just visiting and I`m sure those are the kind of people who were giving their input.
0
Reply
Female 538
And what about the UK people?
0
Reply
Female 84
Wow, number 5.
Go Nashville!
0
Reply
Male 803
omg, new york is 57th?? bull
0
Reply
Male 62
Ha, milwaukee at a happy 69th. Might have something to do with the fact that we`re the number 1 drinking city 8-)
0
Reply
Male 1,343
yay!

my place of origin isnt on there!!!

0
Reply
Male 133
Im moving.
0
Reply
Male 1,425
holy crap, 22...
0
Reply
Male 164
ooooo mines is 36. los angeles, CA i thought it would be higher since everyone complains here
0
Reply
Female 606
exactly lolakitty! :-D
0
Reply
Female 1,972
Walt Disney World = The Happiest Place on Earth- my a$$.
0
Reply
Male 329
[quote]On 8/26/2006 2:45:22 AM B-Hazard wrote: My home town is 31 and my current town is 26. Florida`s just number 1 because that`s where all the grumpy old people go.[/quote]
Actually, all of the old people are really nice. It`s all of those fat chicks that hang around Disney World...
0
Reply
Male 2,958
My home town is 31 and my current town is 26.

Florida`s just number 1 because that`s where all the grumpy old people go.

0
Reply
Male 329
Buddy has totally been lurking in Journals in order to finde that link.
[/tinfoil hat]
0
Reply
Male 10,115
Link: Angry Cities [Rate Link] - Orlando, Florida is the angriest city.
0
Reply