Transparent Clothes?

Submitted by: buddy 10 years ago in Funny
http://mightyillusions.blogspot.com/2006/07/transparent-clothes-illusion.html

Underwear is painted on the outside of skirts and pants. Probably NSFW.
There are 66 comments:
Female 655
phroedoux, u MUST feel stupid. NEXT TIME READ THE DESCRIPTIONS
0
Reply
Male 194
it`s only acceptable for anyone to wear this if they are an extremely hot girl
0
Reply
Female 50
I want some!
0
Reply
Female 1,603
I know they are fake...plus why would you want someone to think that you were walking around with underwear all bunched up in between your buttcheeks...haha stupid!
0
Reply
Female 74
for the people that keep saying this is photoshopped you are all wrong! ive looked at them in online Japanese stores before, they ARE REAL! And acctually pretty damn funny. I dont think id wear em though.
0
Reply
Female 42
old, fake, and gross

"That`s all I got to say about that"
-Forest Gump

0
Reply
Female 50
why would someone wear that? People look at you and think you`re some slut who likes wearing transparent clothes because they don`t look painted on. I bet only people who want attention wear that.
0
Reply
Male 388
thats old as helll and photoshopped
0
Reply
Female 146
The 3rd and 4th picture was pretty obvious. And those are ugly.
0
Reply
Female 218
Worst photoshop jobs ever.
0
Reply
Female 879
That is so unessescary, if your gonna have an ass showing, mine as well be real, I would just buy some cute undies and wear something thats actually transparent, instead of going through all that "lets paint a fake ass on something" nonsense.....thats my take on it
0
Reply
Female 412
he he weird
0
Reply
Female 211
wow japanese people ... is there anything they cant do ?
0
Reply
Female 138
photoshopped ;)
0
Reply
Female 314
that was gay. so gay. and it has been over the net for three years, we have all seen that sh.it.
0
Reply
Male 1,725
haha thats awesome
0
Reply
Male 38
ha that was so funny they had big asses my god they were friken huge lol
0
Reply
Female 117
ewwy.
0
Reply
Female 114
These were in style years ago.
0
Reply
Male 1,521
The site its called "Mighty optical Illusions"
Of course it`s fake. There are printed pictures over the Clothes and the People just took a posture to feet the picture! Duh!
0
Reply
Male 198
I assume this means that I can finally stop looking UP women`s skirts to see their panties?
0
Reply
Female 1,262
http://photos1.blogger.com/blogger/5639/...

She`s got the ill wedgie man...

0
Reply
Male 197
older than time
0
Reply
Female 1,784
olld ollld repost
0
Reply
Male 213
I saw someone wearing plastic clothing at a mall once. I was suprised that she got away from it. She was totally wearing a thong underneath.
o.o
This brings back that day. That day on which my corneas became one with my eyelids.
0
Reply
Female 1,697
old stuff it`s on ebaums
0
Reply
Male 213
"Don`t you dudes read? It said that the images of the bottoms were painted(really well) on to the clothes."
"Read the description before you post.
Underwear is painted on the outside of skirts and pants.
Seen it already, still funny though!"

Remember guys, believe everything you read on random internet sites.
Oh wait, don`t...

0
Reply
Female 32
i think its quite funny, even if it is old *Chuckles* it made me laugh anyway...major wedgy!
0
Reply
Male 2,781
PHOTOSHOPPED!!!
0
Reply
Female 370
this. is SO. old.
0
Reply
Male 368
weird
0
Reply
Female 268
nevermind
0
Reply
Female 268
i seam to be stuck at 76 posts... how odd.
0
Reply
Female 268
As The Toronto Star noted:

"They (the pictures) are quite common in Japan. There are a lot of cheap porno magazines that use them," Kjeld Duits, 43, says in an interview from Ashia, near Osaka, Japan, where he works as a journalist and runs a street fashion/trend Web site called japanesestreets.com.

"The only time you see these scenes are in photographs in porno magazines. There`s nothing like this in the street," Duits says.

The magazines use a computer graphics program to combine the image of a skirted woman with another wearing just underwear. The end result looks as if the skirt is see-through.

0
Reply
Female 340
ya same here! I ACTUALLY READ it first
0
Reply
Female 268
read further nofx
shakes head sadly
0
Reply
Male 1,141
This is actually a hoax. The images are from a japanese porn site. If you look, the legs are always in the same position on the clothes as on the person.
This is actually, in reality, wholly and truely, photoshop

we know its a hoax idiot it tells you on the page..haha wow. lmao and its not photoshopped it tells you on the page the pics are painted onto the skirts. try reading next time

0
Reply
Male 1,478
Stop this debate about fake and photoshopped? does it matter as long as it`s funny? do you think you`re better than everybody else because you have the time to sit around and research something as trivial as this?

Get a life.

(Sorry just ranting)

0
Reply
Female 857
o_O Old, old old.
And kinda weird.
0
Reply
Male 2,057
wtf? why would you wear those??!!
0
Reply
Female 1,033
photo shop
0
Reply
Male 62
lol i dont want to see fat ppl`s ass on the clothes )-| that was freaky
0
Reply
Female 1,944
lol those crazy japs
0
Reply
Male 3,014
In any case, that did not in any way turn me on.:-P
0
Reply
Female 268
yeah i read further about the pictures
also. and yes it is a photoshop job but
a very cool one. and even though it says
that it was painted on the skirts they didn`t
say whether it was computer "paint" or real.
and for all you non believers, why in the hell
whould an older large shop keeper where a
completely unflatering picture of her @ss
on her skirt
0
Reply
Female 552
really really old...
0
Reply
Female 184
If someone ever decided to really make these, who the hell would wear them?
0
Reply
Male 951
Definitely agree with NeonCarrot and drworm2002...any morons who really believe that "painted on" crap seriously need to remove themselves from the gene pool.

Those pictures are so blatantly photoshopped that it`s mind-boggling anyone could even think they were anything else.

0
Reply
Female 60
fake
0
Reply
Male 662
If you thought that they were painted on the cloths...Shoot yourself...it`s Photoshopped. Very old...go to http://www.snopes.com/photos/skirts.asp
0
Reply
Female 1,972
If you`re going to go thru all that trouble, why not make the underwear nicer & not getting holed up in box canyon
0
Reply
Female 606
old stuff.
0
Reply
Male 1,385
repost
0
Reply
Male 242
really old...but, i`m not complaining, haha
0
Reply
Male 377
That looks fake.
0
Reply
Male 747
>_< to many fat asses
0
Reply
Female 706
I go through the bother of buying clear plastic clothes and these geniuses paint over clothes to get the same effect? Damn.
0
Reply
Male 82
Read the description before you post.

"Underwear is painted on the outside of skirts and pants."

Seen it already, still funny though!

0
Reply
Male 602
Don`t you dudes read? It said that the images of the bottoms were painted(really well) on to the clothes.
0
Reply
Male 132
Ugly people
0
Reply
Female 370
I know it`s fake, but it`s kind of grody.
0
Reply
Male 1,496
If you thought that was real, please kill your self. If it fooled you for more than 1 secound go check in to some kind of mental institution. For your sake and ours.

Thank you.

0
Reply
Male 388
they look kind of projected or photoshopped..
0
Reply
Male 128
lol wonder how many people buy those
0
Reply
Male 363
This is actually a hoax. The images are from a japanese porn site. If you look, the legs are always in the same position on the clothes as on the person.
This is actually, in reality, wholly and truely, photoshop.
0
Reply
Male 10,115
Link: Transparent Clothes? [Rate Link] - Underwear is painted on the outside of skirts and pants. Probably NSFW.
0
Reply