Transaid Challenge

Submitted by: buddy 11 years ago in Games
http://www.transaid.org/challenge/

Deliver packes to villages in Africa.
There are 20 comments:
Female 58
I have no idea what happened lol
0
Reply
Female 71
Sorry, we couldn`t find the page you asked for.
0
Reply
Male 223
damn that game reminded me so much of pizza rush if anyone even knows wut that is but the game got boring pretty quickly
0
Reply
Male 738
Gratz Clorox, happy 300. Oh, and mind42, you need to go die now. Now. I liked the game, but there needed to be more fuel pickups along the way. Poor Africans died because of my crappy care burning out ;_;
0
Reply
Male 415
Transport for Life.

and you can reverse.


WOOT!!! 300th POST!!1!1

0
Reply
Male 254
"I havent played it yet but it sounds s***"

Don`t comment then, you rooster-riding mothertrucker.

I thought ausies did sheeps or goats?
I didn`t like the steering, or the inability to reverse

0
Reply
Male 1,496
geh.
0
Reply
Male 361
fun but too hard
0
Reply
Female 509
haha. i played till my truck dissappeared for some reason.
0
Reply
Male 664
"I havent played it yet but it sounds s***"

Don`t comment then, you rooster-riding mothertrucker.

0
Reply
Female 3,696
Damn I suck at these games...I always fail the africans :(
0
Reply
Female 1,463
10912 kinda dumb
0
Reply
Female 8
I wouldn`t say it`s the worst thing ever but it isn`t great.
Would be better if you could repair the car as well as fill up with fuel
0
Reply
Female 458
I liked it ok, but they needed more fuel and stuff.
0
Reply
Male 31
I havent played it yet but it sounds s***
0
Reply
Female 1,007
I keep burning out.>-(
0
Reply
Male 119
wow that was extremely terrible
0
Reply
Female 2,144
I Liked It.
0
Reply
Male 528
Got bored quickly.
0
Reply
Male 10,115
Link: Transaid Challenge [Rate Link] - Deliver packes to villages in Africa.
0
Reply