Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 72    Average: 3/5]
41 Comments - View/Add
Hits: 15539
Rating: 3
Category: Games
Date: 07/05/06 12:36 PM

41 Responses to Squawk

  1. Profile photo of koterino
    koterino Male 18-29
    22 posts
    July 5, 2006 at 12:35 pm
    Link: Squawk - Platform game with a little bird.
  2. Profile photo of fire_frog
    fire_frog Male 18-29
    228 posts
    July 5, 2006 at 12:38 pm
    Pretty fun, first post
  3. Profile photo of guapodude
    guapodude Male 13-17
    329 posts
    July 5, 2006 at 12:45 pm
    On 7/5/2006 12:38:35 PM fire_frog wrote: Pretty fun, first post
    No, SECOND post. idiot.
  4. Profile photo of slaine
    slaine Male 13-17
    391 posts
    July 5, 2006 at 12:47 pm
    i thought it was fun. didn`t quite get the plot.
  5. Profile photo of lacker239
    lacker239 Male 13-17
    319 posts
    July 5, 2006 at 12:53 pm
    not bad...can you get past the first leevl?
  6. Profile photo of ogirl3000
    ogirl3000 Female 13-17
    609 posts
    July 5, 2006 at 1:00 pm
    i cant i thought it kinda sucked
  7. Profile photo of Dustfinger
    Dustfinger Female 13-17
    314 posts
    July 5, 2006 at 1:05 pm
    Haha it was kinda fun, and yeah, for all those "first post" faggots, its really the SECOND post.
  8. Profile photo of theduffster8
    theduffster8 Male 13-17
    39 posts
    July 5, 2006 at 1:11 pm
    how do u beat the first level..i got all the eggs but now what??
  9. Profile photo of susan89
    susan89 Female 13-17
    23 posts
    July 5, 2006 at 1:15 pm
    I`m stuck on level 1!
  10. Profile photo of Purple_Pride
    Purple_Pride Male 13-17
    45 posts
    July 5, 2006 at 1:16 pm
    I dunno, kinda boring tho.

    And its not second post, its 9th post idiot.

  11. Profile photo of DHF
    DHF Male 18-29
    368 posts
    July 5, 2006 at 1:22 pm
    The game was ok, the first-posters should be saying "first comment!!!". That`s that.
  12. Profile photo of catlvr887
    catlvr887 Female 13-17
    533 posts
    July 5, 2006 at 2:01 pm
    but "first post" sounds so much more stylish :-(
  13. Profile photo of zinista
    zinista Male 18-29
    20 posts
    July 5, 2006 at 2:18 pm
    I like to think "first poster" as retarded attention whore...

    btw, can`t get past lvl 1...

  14. Profile photo of mds042478
    mds042478 Male 18-29
    21 posts
    July 5, 2006 at 2:31 pm
    Who really cares what post Idiots
  15. Profile photo of Skellington9
    Skellington9 Male 13-17
    246 posts
    July 5, 2006 at 2:37 pm
    ok SHUTUP about the first oiosts(the one`s who are complaning about it) does it really matter? who cares? all you losers out there. i know that if you got the chance you would all be saying "First post" as fast as your fingers could type, so let it go.
  16. Profile photo of HairyEyeball
    HairyEyeball Male 13-17
    451 posts
    July 5, 2006 at 2:44 pm
    15th post!!!

    anyways it was really boring and i cant beat the first level

  17. Profile photo of l_man_15
    l_man_15 Male 18-29
    78 posts
    July 5, 2006 at 3:03 pm
    thx for skellington...
    anyways game sucks and music is annoying as hell
  18. Profile photo of wauwa1983x
    wauwa1983x Female 18-29
    811 posts
    July 5, 2006 at 3:31 pm
    Completed the game, very easy and kind of sucky.
  19. Profile photo of NOFX14
    NOFX14 Male 18-29
    1141 posts
    July 5, 2006 at 3:46 pm
    terrible!!! why do you all think its fun?!
  20. Profile photo of freddyferret
    freddyferret Male 40-49
    11742 posts
    July 5, 2006 at 4:15 pm
    I`d rather eat horse poo than play this game.
  21. Profile photo of ale_alue
    ale_alue Female 13-17
    87 posts
    July 5, 2006 at 4:53 pm
    .. entertaining for a bit .. but is there only one level? or am i too stupid to figure out this thing?

    i think its the second statement. how sad.

  22. Profile photo of 1011872
    1011872 Male 13-17
    86 posts
    July 5, 2006 at 5:29 pm
    Jesus, how many times do we have to ask?HOW DO YOU GET PAST THE FIRST LEVEL!?!?!?!got 13 or 14 or maybe 15 eggs, cant remember
  23. Profile photo of evilsushi22
    evilsushi22 Male 18-29
    34 posts
    July 5, 2006 at 6:02 pm
    exactly! how do u get past the first level! u get the eggs> THEN WAT??? plz anser :)
  24. Profile photo of evilsushi22
    evilsushi22 Male 18-29
    34 posts
    July 5, 2006 at 6:03 pm
    heres the spolier thoughim not givin u the spoiler. u know why? i dont no it...
  25. Profile photo of evilsushi22
    evilsushi22 Male 18-29
    34 posts
    July 5, 2006 at 6:03 pm
    exactly! how do u get past the first level! u get the eggs> THEN WAT??? plz anser :)
  26. Profile photo of nic_blink182
    nic_blink182 Female 18-29
    333 posts
    July 5, 2006 at 6:38 pm
    I got bored
  27. Profile photo of Lockee
    Lockee Male 18-29
    132 posts
    July 5, 2006 at 7:34 pm
    I got stuck

  28. Profile photo of Sela_Bela
    Sela_Bela Female 13-17
    104 posts
    July 5, 2006 at 8:41 pm
    this sucks
  29. Profile photo of desibabii
    desibabii Female 13-17
    9 posts
    July 5, 2006 at 11:54 pm
    I found 14 eggs.. I want to go to the next level =(
  30. Profile photo of misscutieroo
    misscutieroo Female 18-29
    1944 posts
    July 5, 2006 at 11:56 pm
    yeah...a little bird that has an eye patch
  31. Profile photo of theduffster8
    theduffster8 Male 13-17
    39 posts
    July 6, 2006 at 2:40 am
    the bird doesnt have an eye patch he wears sun glasses when ever he faces the sun
  32. Profile photo of unbelievable
    unbelievable Male 18-29
    1154 posts
    July 6, 2006 at 6:19 am
    second lvl...nope not happenin
  33. Profile photo of Jetstorm
    Jetstorm Male 13-17
    164 posts
    July 6, 2006 at 11:13 am
    The guy who said he beat level 1 was lying. I looked EVERYWHERE (literally, and used landmarks) and only found 14 eggs. No second level, no nothing.
  34. Profile photo of Mirnakesh
    Mirnakesh Male 18-29
    60 posts
    July 6, 2006 at 4:20 pm
    Whoever created this should post an explination on how to beat the game and what the point of it is.
  35. Profile photo of sugarhigh83
    sugarhigh83 Female 18-29
    1034 posts
    July 7, 2006 at 2:02 am
    ooh i didnt like that at all
  36. Profile photo of jo_ero
    jo_ero Male 13-17
    78 posts
    July 7, 2006 at 11:41 am
    I wish this had a second level. Good game exept it gets boring because no second level. :-(
  37. Profile photo of jo_ero
    jo_ero Male 13-17
    78 posts
    July 7, 2006 at 11:42 am
    There is no second level. No such thing. :-(

    Peeps here is a spoiler

  38. Profile photo of evilsushi22
    evilsushi22 Male 18-29
    34 posts
    July 7, 2006 at 6:33 pm
    hey jo ero u copied me! im the really i am!!! master and im good at it!!!! i put random spoilers!! hahahhahaaa!!! evil
  39. Profile photo of R_U_Kidding
    R_U_Kidding Male 18-29
    4246 posts
    July 13, 2006 at 4:43 am
    For a game that looked rather neat (there was sound but no music), it was quite a disappointment. Stupid one-eyed bird.
  40. Profile photo of 3622785
    3622785 Male 18-29
    144 posts
    August 5, 2006 at 11:02 pm
    Yay! I found out how to get to the second level!!! Yay me!!!
    (The spoiler has been removed by the I-A-B admins)
  41. Profile photo of daisyduke83
    daisyduke83 Female 18-29
    58 posts
    February 27, 2007 at 6:23 pm
    boring....

Leave a Reply