How to know you`ve had too much to drink

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment

Do NOT watch this if you"re planning to eat soon.
There are 63 comments:
Male 28
That guy should just call it quits. I mean, if you let yourself get to that position, what point do you really have living after that?
0
Reply
Female 1,603
Ewwww disgusting. I did find it funny when he laughed and then poked his finger in it. har!
0
Reply
Female 148
im not even gonna watch it... wot exactli happens?
oh btw seaweed... gd pic!
0
Reply
Female 146
euck
0
Reply
Female 496
ew ew ew ew ew that was soooo SIK!
0
Reply
Male 31
omg he is soooo wasted!
0
Reply
Female 665
ewwwww.......
0
Reply
Male 577
Oh, I could see myself doing that. I do the stupidest stuff when I`m drunk just for laughs. One time when I was drunk, I fell off a car and hurt myself because I was trying to take a dump on top of it.
0
Reply
Female 435
ew that`s seriously gross. what a tool.
0
Reply
Male 743
Go jade!zim rules.
0
Reply
Male 743
REALLY sick
0
Reply
Female 18
can u say gross?
0
Reply
Female 18
mmm...
0
Reply
Female 205
ewwww. im gonna puke now.
0
Reply
Male 77
Wow.... beer is nasty ne ways... i cant imagine trying to throw that down the hatch
0
Reply
Female 316
I really think that was my ex-boyfriend.
0
Reply
Female 2,552
I hope he`s okay...

Yah right!

0
Reply
Female 2
That`s really disgusting! I`ve got a mate who nearly always throws up after a heavy night out but she`s never drank it thank goodness.
0
Reply
Male 251
Who the heck would spew...drink it.....spew.....drink it.....just watchin` it made me....**gag**
0
Reply
Female 136
ew.. someone got slightly trashed, methinks..

Saying that, we all do stupid stuff when drunk..

0
Reply
Female 420
my favorite part is when he was poking at it in the end.
0
Reply
Female 32
thats so disgusting - i have done many a similar thing...inolving a trampaline....oh my why do we get drunk?
0
Reply
Male 1,496
this is where you know you`re so numb it doesn`t matter whats down your throat
0
Reply
Male 3,014
This is exactly why I don`t drink.
Mother drunker.
0
Reply
Female 509
oh my, hammered
0
Reply
Male 16
eeeeeeeew.........sick..........disgusting.......
0
Reply
Male 1,866
omg i barfed in my mouth.

yeh totally agree with what madrain said.

ps. im a part of the 1000+ club now! BIZNATCHHHH!

0
Reply
Male 180
english** sry im a lil out of it today
0
Reply
Male 180
whoa if anyone ever needs to make fun of the englsh jus show`em this and they make fun o` themselves
0
Reply
Male 198
How many people want to bet he was a college student?
0
Reply
Male 87
haha he must have been rat-arsed. yeah i reckon he`s english too seeing as we (or most of us) are binge drinkers. wooooo go england.
0
Reply
Female 43
what a silly man
0
Reply
Male 20
it`s true.

One time i dropped an apple in a big pile of my fresh puke, didn`t notice. Luckily some friends threw it away before i had another crack at it

0
Reply
Male 374
that guy was probably english because only we english can sink to a level as low as that
0
Reply
Female 449
ewwwww thats discusting!
0
Reply
Female 799
Ew. I puked in a pint glass before, but just because I couldnt hold it in and someone was in the bathroom. I didnt drink out of it after, I was at home so I just washed the glass.
0
Reply
Female 228
Eww. ^^
0
Reply
Male 724
"Bloody hell! seems like theres always somone like this at every party...I was drinking a smoothy when I saw this thnk about it"

awww duude, that looked just like a smoothy....holy crap

0
Reply
Male 724
what a |=ucktard -.-;
0
Reply
Male 284
Bloody hell! seems like theres always somone like this at every party...I was drinking a smoothy when I saw this thnk about it
0
Reply
Female 52
URGH! never mind not watching this before eating- it`s not great after either!
0
Reply
Female 268
he needs to stay out of the gene pool!
0
Reply
Male 747
aww man i was planning to eat soon
0
Reply
Female 873
Ergh! just sick! but funny lol!
0
Reply
Female 811
I didn`t watch it because I knew it would be gross!
0
Reply
Male 88
lol, thats so fu(king funny. i lovbe how the guy tries to take it off him at the end. he seemed to be enjoying it though.
0
Reply
Female 39
errrrh
0
Reply
Male 901
I`ve seen something familiar. At a party I was at, a guy threw up on the ground and then started to lick it up. That was quite disturbing to see actually (even though I was probably just as drunk as the guy licking it up)
0
Reply
Male 2,519
Moments of regrets.
0
Reply
Male 2,486
I`m sure it wouldn`t taste THAT bad, I mean, if he had nothing in his system other than beer, sure stomache acid would come up. But being that hammered would nullify the effect of tasting it anyway.
0
Reply
Male 125
HAHAHA and they still give him another beer.
0
Reply
Male 239
gross...
0
Reply
Male 1,550
omg lmao!!!! wow!!!!!
0
Reply
Male 208
Nasty
0
Reply
Male 297
very old. but never caught that girl dumping it on him at the end.
0
Reply
Male 645
That was fcking nasty >-(
0
Reply
Male 136
OMFG WHAT THE F WAS THAT S
0
Reply
Female 1,211
sick.
0
Reply
Male 731
and tomorrow, he won`t even remember..
0
Reply
Male 263
lol sum1 took it out of his hands...what a good friend
0
Reply
Female 38
Ew.
0
Reply
Female 1,033
this is really old but still oh so gross
0
Reply
Male 10,115
Link: How to know you`ve had too much to drink [Rate Link] - Do NOT watch this if you`re planning to eat soon.
0
Reply