Bike Trick Girl

Submitted by: buddy 11 years ago in Sports

Girl on a 10-speed at a high school assembly does some sweet tricks (really).
There are 129 comments:
Female 4
That is frickin amazing!!! ;-()
0
Reply
Female 96
and she can balance so well
0
Reply
Female 96
:O the bike was going without being cycled!
0
Reply
Female 1
Don´t call her bitch! She´s a first class sportswoman. We went to the same class and believe me, she did a lot of work to become such a high-class biker. And still one thing: most of your comments are really dumb and boring - as the page indicates.
0
Reply
Male 1
I think i just fell in love!! Her riding is truely amazing!!!! I wish she lived in California!
0
Reply
Male 246
I could easy do that...........
0
Reply
Female 106
look mum no hands!
0
Reply
Male 632
omgwtfhax she stood on the handle bars!!!!
0
Reply
Female 60
Ok, that is great, but I cant watch it to the end... this music makes me sleepy.
at the beginnig two men are talking, one of them said "please give me a beer" heh heh.
0
Reply
Female 1,397
Music was stupid and I am not impressed.
0
Reply
Female 943
wowowowow
0
Reply
Male 4,393
no i want her 2 fall!!!! :) muhahahahaha
0
Reply
Male 14
Shes got talant
0
Reply
Female 177
what??? it was german (hence the sign in the background).....that was really good tho....i didnt know you could get bikes that pedalled backwards!?
0
Reply
Female 7
I`m lucky I understand Indonesian. At least, I think that was Indonesian. O well...
0
Reply
Female 13
oh yeah-- if you have more than 2000 posts or your over 30 and you`re on this you need to get a life... (thats all)
0
Reply
Female 13
SOMEONE HAS A LITTLE TOO MUCH TIME ON HER HANDS!! (boys don`t be jealous of her)
0
Reply
Female 72
OMG THAT IS SO AWESOME!!!! HOW DOES SHE DO IT?! WAAAAAAAAAAAAH! she`s like...not real lol
THIS should be on TV.... :-O
0
Reply
Female 71
The music was driving me insane, it took waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too long, and she should have fallen. Otherwise kewl tricks.
0
Reply
Male 1,725
i woulda liked to c her fall flat on here face at the end

but,


she didnt...

0
Reply
Female 582
we cant show this to our children!! shes not wearing a helmet!! now the youth of the world is goign to attempt this stuff and they wont wear a helmet!!!!!!!!!!!


dude, i`m totally kidding, but i just notcied that she wasn`t wearing one. I tought it was a really good performance

0
Reply
Male 1
you guys are dumb. that is not a highschool assembly - it is an indoor cycling competition. they have them in some countries in northern europe. men and women do it. there is a world championship as well.
0
Reply
Female 546
That was loooong...
0
Reply
Female 37
O_O wowie
i`d be on my ass on the first trick
lol
0
Reply
Male 194
she hacks at life
0
Reply
Male 415
eh, its not AMAZING, but its cool.
0
Reply
Female 171
i swear, the whole time i was thinkin why doesnt she fall already?!
0
Reply
Female 1,033
she is talented.too long though. and the music was gay
0
Reply
Female 552
i wonder how many times she got broke when learning how to do those tricks
0
Reply
Male 90
Not all that impressive.....Now the guy who did the 360 backflip at the skate park near me the other day that was awesome.....Just my opinion though
0
Reply
Female 149
thoughts " i swear i`ll throw a pipe at her"
0
Reply
Female 104
that`s really cool, if i even tried to do any of those things i`d be in the hospital for a few weeks.
0
Reply
Male 223
my balls hurt after watching that...amazing how she rode on the handlebars backwards...
0
Reply
Female 50
Wow
0
Reply
Female 178
Pretty cool. I wonder how many times she fell on her face while she was practicing.
0
Reply
Female 6
HOLY poo THAT WAS COOL!!!

com on !!! FALL OFF ALREADY!!!

0
Reply
Female 6
woooooowww.
0
Reply
Female 2,552
She`s good ... REALLY good!
0
Reply
Male 1,496
I hope she isn`t older then 7 because she has no boobs.
0
Reply
Female 340
took a really long time for it to load for me, but i guess i got to see it in slow motion.. :-(
0
Reply
Female 401
that was cool but boring...
0
Reply
Female 394
I would not even attempt it, she must be part cat and a weight of 20 pounds.
0
Reply
Male 154
damn she has talent
0
Reply
Female 199
well done her. Do not try this at home!
Got a bit boring with the repetitions, i must say i was hoping for a more spectacular finale- perhaps a crash and the crack of breaking bones?
0
Reply
Male 13
The only thing wrong is...this is not a high school. In the begining the title says Würzburg uni which means würzburg university. This also means that she could be any age, and not just a high schooler.
0
Reply
Female 648
whoa...
0
Reply
Male 1,263
wow, i wish i could do that.
0
Reply
Male 272
damn she`s good
0
Reply
Female 294
wow now that is skill.
0
Reply
Female 96
Sorry, misread his post..

Great video, anyway.

0
Reply
Male 91
Not a 10 speed but a 1 speed. Awesome skills! ZReminds me of the old BMX movie "Rad". There`s a part in it where a chick does pretty much the same things (set to disco music... ugh!).
0
Reply
Female 370
I wanted them to stop clapping... It got so annoying...
0
Reply
Male 236
no wonder its a girl, she doesnt hav any balls. guys could never sit on a bike like that.
0
Reply
Female 211
it was entertaining for about 2mins they i just started thinking ... you know what would be well cool. if she fell off hahaha
0
Reply
Female 119
Oh hell no!
0
Reply
Male 103
As others have pointed out, this isn`t a 10 speed, or a modified unicycle - its a fixed gear bike. This is what I usually ride around town, and while I can pull off a couple fun tricks, I`ve never even seen anything close to this. Damn cool.
0
Reply
Male 2,781
I`D TAP THAT

IMAGINE THE POSITIONS

0
Reply
Male 30
*YAWN* FALL ON UR ASS ALREADY!!!!
0
Reply
Male 919
Thats pretty cool....and long...
0
Reply
Male 223
i know she did that to get a good balance, but to me she kinda did a nazi salute...

...and i think twice

0
Reply
Male 567
mabyr if it had one of those ounce ounce songs for the background music?

yeah it was good but

0
Reply
Male 418
It was okay for the first trick but then all the other tricks were just variations on the first trick...."gee, how many different ways can I stand on the bike?"

Of course, if she was stripping at the same time or did her tricks naked, then THAT would be entertainment!

0
Reply
Female 114
It was cool, though I was reminded of a dolphin for most of it...
And hush about her and the bike. She can have a relationship with it if she wants.
0
Reply
Male 1,078
that was cool
0
Reply
Male 208
I`m stunned, but I gotta agree... a bit dull. Music maybe? I was in awe either way.
0
Reply
Male 578
After the performance, she went home and made sweet love to the bike.
0
Reply
Female 2,074
That bike seat must smell like crotch cheese...
0
Reply
Male 1,237
redrum.
0
Reply
Female 138
Coolie.
0
Reply
Female 1,697
Anynamehelps I will do the exact same thing of writting first post when I`ll have the chance

and as for the bike girl she did some really nice tricks which reminded me of TITANIC

0
Reply
Male 136
....more azn miracles.
0
Reply
Male 136
daaaang. That girl must practice a lot o.0
0
Reply
Male 451
got a bit bored, not saying it wasnt good, i just thought it was too long
0
Reply
Female 114
way cool.
0
Reply
Male 451
damn i wish she fell right on face
0
Reply
Male 213
my moms a nurce an i have heaad waaaaay to many "her scull cracked and she brocke her nose" storys to make me enjoy this, wear a helmet lady 1 inch of styrofome (sp?) can save your life(and me from discusting shatter scull storeys
0
Reply
Male 2,720
Her and that bike are gonna make an interesting looking family together.
0
Reply
Female 79
hehe .. i could do that but i don`t wanna
0
Reply
Female 532
Damn, I wish my assembleys were this entertaining. The most amusing assembley we ever had was when some rapper dude came into our school singing about `jelly in the trunk`. I have no idea what that means and he sucked.
0
Reply
Female 285
She should move to america and go on america`s got talent. she`d kick some ass, seriously.
0
Reply
Male 1
It`s a fixed gear bike with a rather large cog on the rear wheel. It`s not a modified unicycle!
0
Reply
Male 46
it got boring like 2 and a half minutes into it...
0
Reply
Male 101
yeah, def. a modified unicycle.. with 2 wheels.. i`ve seen something similar at Mondo in Minneapolis.. a horse uni bike.. its cool.
0
Reply
Male 101
looks like a uni bike, not a 10 speed.. (she pedals backwards, and it goes backwards). and some were unicycle tricks.
0
Reply
Female 435
this is in würzburg germany, i live here :D
0
Reply
Male 98
photoshopped, it was actually a 12ft black guy.
0
Reply
Male 17
I wouldn`t beleive it if i hadn`t just seen it. F##K IT - I STILL don`t beleive it!!
0
Reply
Female 447
PS Highly amusing, your majesty. :D
0
Reply
Female 447
Um...why did the caption say "(really!)"?

Is that shocking that a girl could do tricks?

And btw, it sounds like they were speaking German in this clip, and the Germans have a huge thing for synchronized bicycle dancing, so I would be surprised if she wasn`t the only one at her school doing it....perhaps there was an afterschool club and she got to showcase at the assembly b/c she was the best that year or something.

0
Reply
Male 1,354
bbbbbbbbooooooooooooorrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiinnnnng
0
Reply
Male 403
amazing
0
Reply
Male 2,057
that was really cool, shes got talent
0
Reply
Male 126
Amazeing. But it seemed as if she did the same tricks over and over and over and over...
0
Reply
Male 194
fixed speed
0
Reply
Female 165
With all due respect and wonderment - I wonder how many years it takes of being the lonliest kid on the block before you`re able to do all that...?
0
Reply
Female 799
That was awesome.
0
Reply
Female 873
sorta hypnotizing! some bloody good tricks! you go girl!
0
Reply
Male 318
mhm.....PHOTOSHOPED!!!!!!!
0
Reply
Male 733
wow...
0
Reply
Male 1,231
Im absolutly speechless. Seriously amazing.
0
Reply
Female 25
YEAH SHE IS REALLY GOOD BUT SITTING THERE FOR FIE MINS AND HER STARTING TO REPEAT THE SAME TRIX GET A BUT BORING SORRY
0
Reply
Male 1,929
She reminds me of one of those north korean gymnasts. The ones that are trained since the age of 2 to do things like that for kim jong-il. Impressive balance. Se must weigh practicly nothing.
0
Reply
Male 888
You go.. girl!

I want the music :/

0
Reply
Male 223
pretty awesome, she weighs like a feather!
she should be in the olympics or something.

could`ve used a more ungayer music tho

0
Reply
Male 147
WITCH, BURN THE WITCH. but keep her magic bicycle. i like.
0
Reply
Male 98
If she came past me stood on that bike, i`d have to kick her in her chest. KEEP YOUR BALANCE THEN BITCH.
0
Reply
Male 1
Yeah that bike was definetly not a 10-speed, it didnt even have brakes and the bars were on upside down. All in all though that was pretty sweet.
0
Reply
Female 15
She was awesome...Wish I could do that on my bike. Or any bike. Even if the bike had ropes holding it up.
lol
0
Reply
Female 1,001
Went on for ever...

Pretty cool tho

0
Reply
Female 118
Wow that was like...wow. Well not really.
0
Reply
Female 811
Didn`t watch it all, she was pretty good though.
0
Reply
Male 359
molly what was secondly?
0
Reply
Male 25
Firstly...that bike ain`t a 10-speed. You can`t go backwards on a 10 speed. But I agree, that was amazing yet on the paler side of boring...i think eating my own foot would be more fun than spending much more time watching that.
0
Reply
Male 148
wow she good but boring and bad music
0
Reply
Male 724
wtf h4xx0r shes too damn good...
0
Reply
Male 24
That was incredible. With her balance and some practice she would make an awesome motorcycle trials rider!

- FV

0
Reply
Male 803
it was cool, but got boring, watched the whole thing, but it didnt really keep me entertained
0
Reply
Male 2,440
She really let me down. I was expecting (& the audience was too) her to fall on her A$$ for the finale.

But at least I figured out how she did that...


It`s haunted. The bike. It`s haunted. Call me crazy but... it`s haunted.

Thoughts - "Fall, c`mon... FAALLL!" :)

0
Reply
Male 125
Dude i was thinking the same thing
0
Reply
Male 82
That double backflip at the end was awesome!
The whole time I was thinking,

"Fall, c`mon... FAALLL!"

0
Reply
Female 85
whoa. that`s crazy.
0
Reply
Male 359
wow it looked like she really loved those handlebars. if you know wht i mean
0
Reply
Female 430
The audience is so calm. They just like clap... My class had ten times more spirit and enthusiasm than that. Not that we ever had a bike gymnastic girl perform at an assembly. We did have those sign language dancer/singers from Napoleon Dynamite come the year before it came out. It was hilarious. People still mimic the "turn around bright eyes" thing they did. it wasnt even supposed to be funny...ok i am done now...
0
Reply
Male 379
i was talking about the bike tricks
0
Reply
Male 379
i wasnt making fun of you
0
Reply
Female 84
i only said first comment cuz i have never done it (and other than that i do not intend to)
0
Reply
Male 379
HOLY BRIGLLE BRAGTS BATMAN!thats pretty amazing
0
Reply
Female 84
awesome and YAY my 1st first comment!!!
0
Reply
Male 10,115
Link: Bike Trick Girl [Rate Link] - Girl on a 10-speed at a high school assembly does some sweet tricks (really).
0
Reply