Beverly Hills 90210 Ten Year Reunion

Submitted by: buddy 10 years ago Entertainment
http://www.bestweekever.tv/2006/06/28/the-beverly-hills-90210-ten-year-class-reunion/

Where are they now?
There are 15 comments:
Male 1,866
I hope it did.^
Did anyone catch family guy, where they go to SNL to perform, and Peter is beating the crap out of Jimmy Fallon (loon?) for being a douche bag? that was hilarious.
0
Reply
Male 1,152
This show sucked...so i never watched it.

Did it say one of them are dead?

0
Reply
Female 221
I hated 90210, my sister forced me to watch it. Damn bitches.
0
Reply
Male 339
kinda mean-spirited and not really any more informative than IMDB
0
Reply
Male 2,057
Wrinkles. mmm.
0
Reply
Male 245
Jebus.
0
Reply
Female 552
man im getting old i remeber this show i loved it but austin green has gotten hot while the others have dried up
0
Reply
Female 873
Kool.. and bloody hell have some of them gone down hill!!
0
Reply
Male 368
Never really watched that show, so that didn`t make much sense to me.
0
Reply
Female 1,033
brian austin green is yummy now
0
Reply
Female 1,972
Yes Angus/Anus, don`t be such a dunderpated n00b.

BTW: the Jenny Garth update isn`t right- doesn`t she have a show called "What I like about you?"

0
Reply
Male 146
Anus! LOL! It`s Angus, but I found this interesting! ^_^
0
Reply
Male 1,016
anus stop saying 1st post!
0
Reply
Female 159
..
0
Reply
Male 10,115
Link: Beverly Hills 90210 Ten Year Reunion [Rate Link] - Where are they now?
0
Reply