2 Many Bugs

Submitted by: buddy 10 years ago Games
http://www.flashplayer.com/games/2manybugs_movie.php

Put the same color bugs together.
There are 30 comments:
Female 58
Thought it was sort of fun.
0
Reply
Male 361
games from that website are sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gay
0
Reply
Female 504
hmm bit boring but i liked the music :-D
0
Reply
Male 1,152
damn damn damn...to many bugs at lvl 2
0
Reply
Female 4
the music was great
0
Reply
Female 77
Also, does anyone know why this stupid site won`t let me upload an avatar? Do I need to do something first? I browse, enter teh password, hit enter or next or whatever, but no pic shows up. Then it just turns out to be that dumbass face.

I`m havin the same problem

0
Reply
Female 36
so simple, but it never stops entertaining me.
0
Reply
Female 150
That was damn difficult
0
Reply
Female 1,033
that was entertaining
0
Reply
Male 38
ya same with me
0
Reply
Male 213
I hate my mouse. I HATE my mouse.

Also, does anyone know why this stupid site won`t let me upload an avatar? Do I need to do something first? I browse, enter teh password, hit enter or next or whatever, but no pic shows up. Then it just turns out to be that dumbass face.

0
Reply
Male 122
Gotta dig that soothing soundtrack. Really relaxing game.
0
Reply
Male 126
nice game! Just a little bit to hard..
0
Reply
Female 138
That way really fun, but the stupid red kept running into my yellow only circle. Lol.
0
Reply
Female 331
that`s similar to one of the games on [url=http://www.ferryhalim.com/orisinal/]Orisinal[/url]. Everyone loves those games :-P
0
Reply
Male 246
agh.... i hate games like these
0
Reply
Male 38
yep fleets is way better
0
Reply
Male 38
same as fleets and fleets is on this website check it out. i like it better than this game.you use spaceships instead and you get more time.
0
Reply
Female 811
I was crap at that, I got to level two.
0
Reply
Male 78
SUCKS! enough said..
0
Reply
Male 451
that really really really sucked
0
Reply
Female 533
*too many
0
Reply
Male 70
pretty easy but would be better if they had different features like obstacles etc
0
Reply
Female 114
That was cute...I got to like level 8 or something.
0
Reply
Female 56
Erm that way pretty good!
0
Reply
Female 533
there were just too any :-(

good graphics though

0
Reply
Female 23
Cool!! Yeah it`s pretty hard, but I like it!
0
Reply
Female 118
that was hard 4 me =(
0
Reply
Male 368
wow....played something similar before, not too great.
0
Reply
Male 10,115
Link: 2 Many Bugs [Rate Link] - Put the same color bugs together.
0
Reply