Ultimate Down

Submitted by: MarxEngels 10 years ago Games
http://www.armorgames.com/games/ultimatedown.html

Zombie killer game. Warning: pop-up ad.
There are 27 comments:
Female 799
^^ Your a loser.

That game was crap.

0
Reply
Male 132
Great game. I got to around level 23 and was destroyed by about 30 of those more powerful zombies.
0
Reply
Male 182
Just now on here? i have known for months
0
Reply
Male 9
best game ive played on this site in a long time. easily a 3.7. my record is 75,647- perhaps i spent to much time on it.
0
Reply
Female 45
cool!!!!!!!! :)
0
Reply
Male 1,066
27390..i liked it...
0
Reply
Male 1,550
i got to lvl 22 and quit
0
Reply
Female 695
i got to only level 3....
0
Reply
Male 144
DAMN!! Passed down to number 2!!! Have to be number 1!!!
0
Reply
Male 144
Kicka$$!!! High score number 1!!!
0
Reply
Male 57
haha i got 77875. That part where there are all those big zombies is a bitch. friggen 30 of them!
0
Reply
Male 88
69280, good game, but i wouldn`t want to play it again.

[img]http://img432.imageshack.us/img432/5766/untitled9hn.jpg[/img]

0
Reply
Male 2,781
GODDAMN IT SUCKS I CAN`T SEE SH|T!!! JUST MY BLOOD BAR DRAINING LIKE CRAZY!!! WTF!!!
A CROSSHAIR AND SOME ROUND THING IN FRONT!!! WTF?
ANYBODY ELSE LIKE THIS?
0
Reply
Male 34
30430 extremely addictive game
0
Reply
Male 57
i got to where there were like thirty zombies... and i died... you know you can switch weapons right?
0
Reply
Male 74
8260....It could have been worse.
0
Reply
Female 344
I just didn`t like it period (you know it comes at the end of a sentence
0
Reply
Male 429
its pretty boring jsut a littel addicting
0
Reply
Female 311
Rather boring/repetitive/stupid. In other words- I died...alot and feel angry about it.
0
Reply
Male 242
oh yeah got to level 8 or 9 i think
0
Reply
Male 242
that was fairly....NOT GOOD
0
Reply
Male 3,060
pretty stupid, i thought...
0
Reply
Male 1,152
2540...died at lvl 4 needa way to get more ammo
0
Reply
Male 72
^^^ pretty good for armor games tho ^^^
0
Reply
Male 72
wasnt that good but it kept me entertained for about 2 min
0
Reply
Female 1,033
i died
0
Reply
Male 47
Link: Ultimate Down [Rate Link] - Zombie killer game. Warning: pop-up ad.
0
Reply