Toon Crisis

Submitted by: skippy562 11 years ago in Games
http://www.tooncrisis.com

Shoot monsters with your finger gun.
There are 38 comments:
Male 242
i couldn`t beat the ehhhhh......4th boss then it fu*ckin broke and i didn`t wat to start again but it was gud
0
Reply
Female 109
Haha i like! I scored 13880, for a first go thats not bad i suppose.

I found the duck soooo useful in that game, couldnt have done it without ducking!

0
Reply
Male 121
Wow I played that game for way too long... (hint: for scores over 43290, beat the game and submit to hiscores then go back to the main menu and load the game. It will put you back at the final boss again with your final game score. Killing the final boss again gives you 3000 additional points and this is repeatable) Good Luck.
0
Reply
Male 738
That was very well made! Bravo Sony!

The music was really good, I like that first song the best.

0
Reply
Male 651
Another retarded promo game...
0
Reply
Male 1,550
The Hitler Salute owns all in this game lol
0
Reply
Male 1,152
kickass game!
0
Reply
Male 951
Incredibly made game, but god do I hate that %*@&! music.
0
Reply
Female 221
Pretty nice.
0
Reply
Male 35
awsome
0
Reply
Male 459
fun and addicting...like chocolate...
0
Reply
Male 650
43070
0
Reply
Female 2,552
That sucked.
And it reminded me of Pokemon?
0
Reply
Male 1,383
finger gun eh?...lol nice game
0
Reply
Male 2,057
i like it, but what the f**k, with the duck?? what does it do?
0
Reply
Male 5,094
Gogol Bordello! :D :D
0
Reply
Male 616
43050. Yay, I get to download their screensaver for beating the game!
0
Reply
Male 76
I loved the duck
0
Reply
Female 70
43090. I finished the game! This was fun! But not very hard...
0
Reply
Female 630
omg that game rocks! i love it!
0
Reply
Female 8
12650. This was pretty cool. It looked like London. I like the music too.
0
Reply
Male 15
SICKENING one of the best flash games ive played
0
Reply
Male 60
i just couldnt stop playing i beat the last boss with 1 life left
0
Reply
Male 58
Looked like it was filmed in london, like around Hyde Park or something, very fun.
0
Reply
Male 102
omg at hax! great music, gogol bordello are awesome. start wearing purple!
0
Reply
Male 67
39700 8-)
0
Reply
Female 60
7940
0
Reply
Male 695
It was fun! I completed the whole game and it had a funny arcade style, was made with real camera recorded stuff mixed with cartoony enemies. I loved it.
0
Reply
Male 1,115
decently fun.
0
Reply
Male 429
the song was funny but the game was dull
0
Reply
Male 139
Laggy and loud. A waste of time.
0
Reply
Female 2,144
Hm, I Kinda Liked It.
0
Reply
Male 531
addicting but...my hand hurts and it gets way too hard...kinda reminded me of a yu yu hakusho thing though
0
Reply
Female 1,033
that game was retarded fun.i scored 8420. is that good?
0
Reply
Female 10
That was funny.
0
Reply
Male 148
WTF!!!!!!!
0
Reply
Female 45
Interesting. Now I need a Walkman.
0
Reply
Male 164
Link: Toon Crisis [Rate Link] - Shoot monsters with your finger gun.
0
Reply