Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 156    Average: 4.1/5]
90 Comments - View/Add
Hits: 57040
Rating: 4.1
Category: Funny
Date: 06/15/06 02:19 AM

90 Responses to Public bathroom designed to make you uncomfortable

  1. Profile photo of cheeseboy
    cheeseboy Male 13-17
    452 posts
    June 15, 2006 at 12:19 am
    Link: Public bathroom designed to make you uncomfortable - This is in Thailand. What were they thinking?
  2. Profile photo of Game_MP
    Game_MP Male 13-17
    425 posts
    June 15, 2006 at 2:25 am
    Perhaps they were thinking how to make people uncomfertable? lol. I`ve seen them before, quite funny
  3. Profile photo of Inamorata_
    Inamorata_ Female 18-29
    10 posts
    June 15, 2006 at 2:25 am
    I think that is cute.
  4. Profile photo of Perseus
    Perseus Female 18-29
    222 posts
    June 15, 2006 at 2:28 am
    I bet that this really cuts down on the line for the toilet, eh?
  5. Profile photo of skit_z
    skit_z Male 13-17
    194 posts
    June 15, 2006 at 2:28 am
    kinda, umm, weird?
  6. Profile photo of IloveShoes
    IloveShoes Female 18-29
    430 posts
    June 15, 2006 at 2:43 am
    the one here is better
  7. Profile photo of metallicblue
    metallicblue Female 18-29
    228 posts
    June 15, 2006 at 2:53 am
    never mind, ill hold my pee.
  8. Profile photo of RedZeppelin
    RedZeppelin Male 13-17
    70 posts
    June 15, 2006 at 3:03 am
    The one with the girl with scissors is just wrong.
  9. Profile photo of sugarhigh83
    sugarhigh83 Female 18-29
    1034 posts
    June 15, 2006 at 3:04 am
    the mens ones were the best
  10. Profile photo of code176
    code176 Male 18-29
    58 posts
    June 15, 2006 at 3:16 am
    girl with "small sign" amused me :D
  11. Profile photo of drgnfire
    drgnfire Male 18-29
    531 posts
    June 15, 2006 at 3:27 am
    those r cool bathrooms...id probably walk in there and piss myself laughing lol
  12. Profile photo of neant
    neant Female 18-29
    103 posts
    June 15, 2006 at 3:27 am
    wow thailand really knows how to spend its tax dollars pimpin` out the public facilities
  13. Profile photo of buz
    buz Male 18-29
    139 posts
    June 15, 2006 at 4:05 am
    I`d rather read some grafitti than see something silly like that.
  14. Profile photo of cruxshadows
    cruxshadows Female 18-29
    2144 posts
    June 15, 2006 at 4:08 am
    Lmao. Awesome.
  15. Profile photo of HamFar
    HamFar Male 13-17
    429 posts
    June 15, 2006 at 4:35 am
    i thought it would be a real camera rite in the toilet. IT tricked me. TRICK
  16. Profile photo of freakydelish
    freakydelish Female 18-29
    104 posts
    June 15, 2006 at 4:46 am
    woah. i`m so not stepping into them. the scissors one was just scary. and the leering men.. OMG
  17. Profile photo of Custom_hobo
    Custom_hobo Male 13-17
    737 posts
    June 15, 2006 at 4:47 am
    Thats quite funny.
  18. Profile photo of kingpoopoo
    kingpoopoo Female 13-17
    231 posts
    June 15, 2006 at 4:58 am
    ... thats....
    disturbing
  19. Profile photo of upendy
    upendy Female 13-17
    1211 posts
    June 15, 2006 at 5:05 am
    Hahaha.
  20. Profile photo of brutalnz
    brutalnz Male 30-39
    1386 posts
    June 15, 2006 at 5:12 am
    Haha, quite a sense of humor they have there ;-)
  21. Profile photo of maples
    maples Male 13-17
    1217 posts
    June 15, 2006 at 5:33 am
    whoa, haha.
  22. Profile photo of Kalibunkle
    Kalibunkle Female 18-29
    77 posts
    June 15, 2006 at 6:05 am
    HAHA! They are classic....probably wouldn`t use them though!
  23. Profile photo of BeatleAddict
    BeatleAddict Female 13-17
    226 posts
    June 15, 2006 at 6:14 am
    Great if you`re not paying attention.
  24. Profile photo of Ragin2340
    Ragin2340 Male 18-29
    1117 posts
    June 15, 2006 at 6:46 am
    lol
  25. Profile photo of CheezeMonkey
    CheezeMonkey Male 13-17
    459 posts
    June 15, 2006 at 7:02 am
    LMAO THATS GREAT!
  26. Profile photo of shabs
    shabs Male 18-29
    12 posts
    June 15, 2006 at 7:39 am
    haha yeah thats funny..but whats the point of them?
  27. Profile photo of AtomicSkier9
    AtomicSkier9 Male 18-29
    1085 posts
    June 15, 2006 at 7:42 am
    I like the women above the urinals. I would miss the urinal and pee on the wall.
  28. Profile photo of 1492lost
    1492lost Female 13-17
    60 posts
    June 15, 2006 at 8:13 am
    lol that is crazy
  29. Profile photo of BakaNeko728
    BakaNeko728 Female 18-29
    666 posts
    June 15, 2006 at 8:13 am
    hahaahha awesome! just awesome! i mean i wouldn`t use the bathroom there... but awesome!
  30. Profile photo of wheezinghost
    wheezinghost Female 13-17
    78 posts
    June 15, 2006 at 8:51 am
    Heh, thats pretty fantastic.
  31. Profile photo of natgirl05
    natgirl05 Female 18-29
    6 posts
    June 15, 2006 at 9:25 am
    the only way those could get better is to see the reactions of the people using those restrooms. XD
  32. Profile photo of midori05
    midori05 Female 18-29
    221 posts
    June 15, 2006 at 9:36 am
    them thailander, weird people men...
  33. Profile photo of pinkconverse
    pinkconverse Female 13-17
    61 posts
    June 15, 2006 at 9:37 am
    I think the glass bathroom in England would be more uncomfortable.

    I would actually laugh if I saw those guys in my stall...
    I can imaging playing along and going to the manager and reporting a man with glasses was watching my use the restroom.

  34. Profile photo of natakalt
    natakalt Female 18-29
    1697 posts
    June 15, 2006 at 10:06 am
    that`s so funny!!!!!

  35. Profile photo of MissyRee
    MissyRee Female 18-29
    873 posts
    June 15, 2006 at 10:15 am
    LMAO really funny!! the guys 1s were best
  36. Profile photo of ashwey
    ashwey Female 13-17
    943 posts
    June 15, 2006 at 10:22 am
    funny funny.
    i saw this somewhere else before.....
  37. Profile photo of videogamer
    videogamer Male 18-29
    3016 posts
    June 15, 2006 at 10:24 am
    It`s funny, but you have to wonder:
    What sick and perverted people came up with that?
  38. Profile photo of mostclever
    mostclever Female 30-39
    316 posts
    June 15, 2006 at 10:26 am
    I like the girl holding her thumb and forefinger together. "Aww, it`s so tiny!"
  39. Profile photo of Papapimpin
    Papapimpin Male 18-29
    528 posts
    June 15, 2006 at 10:31 am
    i can just imagine the weirdos they get in there, rubbin one out in the urinal. weird ass japs
  40. Profile photo of slinky0
    slinky0 Female 30-39
    1468 posts
    June 15, 2006 at 10:38 am
    ^^ Good job on your geography there Papapimpin.

    I think it`s a really good way to get people to visit your establishment if for example it`s in a restaurant or shopping mall. Word of mouth will bring people in from curiosity, and chances are, they may spend some money while at the establishment.

  41. Profile photo of xcchick51
    xcchick51 Female 18-29
    127 posts
    June 15, 2006 at 10:50 am
    I liked the girl above the urinal holding scissors. and pointing down.
  42. Profile photo of Lorah
    Lorah Female 18-29
    1784 posts
    June 15, 2006 at 10:54 am
    lol I love it
  43. Profile photo of Purey
    Purey Male 18-29
    453 posts
    June 15, 2006 at 10:56 am
    sure as hell cuts the line tho
  44. Profile photo of lizzywizzy
    lizzywizzy Female 18-29
    587 posts
    June 15, 2006 at 10:58 am
    Hahahahahahaha they are great.
  45. Profile photo of Guinstar
    Guinstar Female 13-17
    572 posts
    June 15, 2006 at 11:01 am
    "I think the glass bathroom in England would be more uncomfortable"

    This? lol I`ve always wanted to see this loo it`s a great idea, haha. Don`t think I`d use it though...

  46. Profile photo of lizzywizzy
    lizzywizzy Female 18-29
    587 posts
    June 15, 2006 at 11:12 am
    So it is one-way glass? That would be scary to be able to see people walk past while having a pee :-|
  47. Profile photo of Pyreamagic
    Pyreamagic Female 13-17
    185 posts
    June 15, 2006 at 11:16 am
    lol.....but why?
  48. Profile photo of 7451
    7451 Male 70 & Over
    1478 posts
    June 15, 2006 at 12:04 pm
    I`m not going to say lol or lmao, but that was freakin hilarious! I thought it was going to be the toilet with a one way mirror so that it looks like everyone can see you.
  49. Profile photo of Bekll
    Bekll Female 18-29
    1984 posts
    June 15, 2006 at 12:08 pm
    Here`s one of those "Don`t-miss-a-sec-London-one-way-see-through-glass
    -bathrooms-out-in-public" that`s in my country.

    http://www.snopes.com/photos/arts/toilet...

  50. Profile photo of Joshmotron
    Joshmotron Male 18-29
    5 posts
    June 15, 2006 at 12:30 pm
    Pfft, Jeff Goldblum is watching you poop is way ahead of the times on these fellas. It`s more disturbing when you take pictures of fellow friends in the dorm and post their pictures on the inside of the stalls watching you poop.
  51. Profile photo of pinner458
    pinner458 Male 13-17
    242 posts
    June 15, 2006 at 12:30 pm
    i don`t get it
  52. Profile photo of pixika
    pixika Female 18-29
    39 posts
    June 15, 2006 at 12:31 pm
    ahhh thats wicked
  53. Profile photo of pui
    pui Female 18-29
    3575 posts
    June 15, 2006 at 1:07 pm
    One of those chicks have SCISSORS! O_O WTF!!?!?!?
  54. Profile photo of Its_Tricky10
    Its_Tricky10 Female 13-17
    4 posts
    June 15, 2006 at 1:23 pm
    lol. That was odd
  55. Profile photo of Cynnick
    Cynnick Female 13-17
    408 posts
    June 15, 2006 at 1:37 pm
    Ahahhaa. I have that camera phone...and a pair of scissors...what is it trying to tell me?
  56. Profile photo of cahalla
    cahalla Female 18-29
    961 posts
    June 15, 2006 at 1:40 pm
    hrmm. lol. im not so sure about that..
  57. Profile photo of code176
    code176 Male 18-29
    58 posts
    June 15, 2006 at 1:40 pm
    You might see this before.. but the idea is same.

    http://www.izhal.com/ubertyro/pee.jpg

  58. Profile photo of ryan14
    ryan14 Male 13-17
    2057 posts
    June 15, 2006 at 1:48 pm
    wtf
  59. Profile photo of Maelstrom_x
    Maelstrom_x Male 18-29
    1883 posts
    June 15, 2006 at 1:58 pm
    I`d steer clear of the urinal with the girl holding the scissors if I were you guys. I don`t want to find out why she`s holding them, smiling, and staring at me.
  60. Profile photo of DHF
    DHF Male 18-29
    368 posts
    June 15, 2006 at 2:19 pm
    seen something like it before
  61. Profile photo of saenzoflife
    saenzoflife Female 18-29
    169 posts
    June 15, 2006 at 2:30 pm
    If i saw that i would first be freaked out then i would start laughing my ass off! That would be great if people stuck them in airport bathrooms!
  62. Profile photo of diemorondie
    diemorondie Female 18-29
    648 posts
    June 15, 2006 at 2:36 pm
    god, asians are f ucking ugly.
  63. Profile photo of EstiloPanama
    EstiloPanama Female 18-29
    2074 posts
    June 15, 2006 at 2:44 pm
    I loved that!
  64. Profile photo of scrane89
    scrane89 Male 13-17
    139 posts
    June 15, 2006 at 2:44 pm
    lol
  65. Profile photo of ralf
    ralf Male 13-17
    26 posts
    June 15, 2006 at 2:56 pm
    I`d see the manager.
  66. Profile photo of artistchick7
    artistchick7 Female 18-29
    963 posts
    June 15, 2006 at 3:02 pm
    lol
  67. Profile photo of AFTERSHOCK
    AFTERSHOCK Male 18-29
    2783 posts
    June 15, 2006 at 3:42 pm
    HAHAHAHAH THE CHICK WITH THE FINGER IN HER MOUTH!!! O MAN THAT HAD ME ROLLING!!!
  68. Profile photo of N1kk1
    N1kk1 Female 13-17
    1463 posts
    June 15, 2006 at 4:25 pm
    haha sum1 was in a gd mood!
  69. Profile photo of knox124
    knox124 Male 13-17
    23 posts
    June 15, 2006 at 5:57 pm
    haha great stuff...im afraid of the one with the scissors o.0
  70. Profile photo of piratepigz12
    piratepigz12 Female 13-17
    352 posts
    June 15, 2006 at 7:43 pm
    they should have a little flash go off on the camara
  71. Profile photo of SassySweet05
    SassySweet05 Female 18-29
    221 posts
    June 15, 2006 at 8:06 pm
    The scissors, and the girl with the tiny sign were funny. "Aww.. it`s so tiny!"
  72. Profile photo of jenice
    jenice Female 18-29
    98 posts
    June 15, 2006 at 8:15 pm
    oh my goodness! i wouldn`t be able to pee!!
  73. Profile photo of Bananaaa
    Bananaaa Female 13-17
    132 posts
    June 15, 2006 at 8:24 pm
    Haha awesome!
  74. Profile photo of Piroteknix
    Piroteknix Male 18-29
    337 posts
    June 15, 2006 at 8:57 pm
    Old news, I saw this a year ago. It was in a different country but the message is the same: there was even a girl with measuring tape. It was also funny that it was in a five-star hotel or something like that.
  75. Profile photo of violingirl77
    violingirl77 Female 13-17
    1426 posts
    June 15, 2006 at 9:53 pm
    the scissors one was funny.
  76. Profile photo of violingirl77
    violingirl77 Female 13-17
    1426 posts
    June 15, 2006 at 9:53 pm
    so was the guy with glasses.

    o ya they should have put pictures of gay men in the mens bathroom and vice versa. that would freak people out so much.

  77. Profile photo of brittnwade
    brittnwade Female 13-17
    8 posts
    June 15, 2006 at 10:24 pm
    this is pretty funnyy.
  78. Profile photo of lacker239
    lacker239 Male 13-17
    319 posts
    June 15, 2006 at 10:57 pm
    i hope i dont get stuck with the urinal with the scissors avobe it
  79. Profile photo of iamthekellie
    iamthekellie Female 18-29
    106 posts
    June 15, 2006 at 11:04 pm
    i like em!
  80. Profile photo of zomgimonfire
    zomgimonfire Female 18-29
    582 posts
    June 15, 2006 at 11:17 pm
    that`d work on me 0_o If that was in the bathroom, i`d hold it
  81. Profile photo of unbelievable
    unbelievable Male 18-29
    1154 posts
    June 15, 2006 at 11:46 pm
    thats, just, strange
  82. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10443 posts
    June 16, 2006 at 12:10 am
    lol, desighned to make you uncomfortable eh... thats funny.
  83. Profile photo of firebird37
    firebird37 Female 13-17
    329 posts
    June 16, 2006 at 12:54 pm
    woa...:-/
  84. Profile photo of buryxmealive
    buryxmealive Female 18-29
    34 posts
    June 16, 2006 at 1:01 pm
    Lmao that`s awesome. xD
  85. Profile photo of rap2dat2001
    rap2dat2001 Male 13-17
    334 posts
    June 16, 2006 at 2:14 pm
    I would still use it. Cool and funny.
  86. Profile photo of Lockee
    Lockee Male 18-29
    132 posts
    June 16, 2006 at 8:03 pm
    I can think of so many things that could be put on restroom walls, great concept
  87. Profile photo of RedVampire
    RedVampire Female 13-17
    50 posts
    June 17, 2006 at 1:24 am
    ....haha...thats cool >.>
  88. Profile photo of jkhoo
    jkhoo Male 18-29
    145 posts
    June 19, 2006 at 10:17 pm
    meh i saw this somewhere else in europe.. forgot where though
  89. Profile photo of killdakitty
    killdakitty Female 13-17
    114 posts
    June 20, 2006 at 1:59 pm
    lol at first i didnt get it i thought it was real ppl until i saw the boys bathroom ok ok im done but now im lmfao ok calm down calm down ok im calm
  90. Profile photo of EmanEn05
    EmanEn05 Male 18-29
    239 posts
    September 14, 2006 at 1:51 am
    lol

Leave a Reply