Men`s Bathroom

Submitted by: buddy 11 years ago in Funny

Is this a typical day in a British restroom?
There are 130 comments:
Male 1,386
lol, this was somehow on my computer a while ago, and i saw, and i was like "wtf?..." and i still wonder how it got there...
0
Reply
Male 130
Justin:Another reason for me to hate british people...no offence british people *cough*
James:I love how he is holding the guy`s penis and he says i`m done
0
Reply
Female 297
british humour rocks! second only to Aus. humour. although pretty much the same thing i guess. get so sick of yankee sitcoms lately.
0
Reply
Male 377
gross
0
Reply
Male 64
that was pretty funny
0
Reply
Female 87
wow.
sometimes im really thankful to be a girl.
and yeah.. this is one of them.
0
Reply
Male 1,078
ok
0
Reply
Female 130
ver ver funny. Also in regaurds to the people who said "funny as hell"...how is hell funny???
0
Reply
Male 1,725
lol can u hold this for a minute?
hahaha
0
Reply
Male 138
Funny as all hell.
0
Reply
Female 114
omg lol...
"...I`m finished."
"that`s alright, I`ll take care of it"
0
Reply
Male 55
"I`m finished"
"Me too"
*shake, shake, shake*

Oh, that`s hilarious...

0
Reply
Male 2
Here`s the trailer for the Australian DVD http://video.google.com/videoplay?docid=...

It is british and was called "The Sketch Show" which also starred Ronni Ancona who does the Victoria Beckham impersonations as well as being in another sketch show called "the all star comedy show" and "monkey trousers"

0
Reply
Female 8
`And i think they violated about every rule in the mens bathroom hand book.` theres a handbook? :p
0
Reply
Male 368
That`s funny
0
Reply
Male 66
They were trying to be funny and they did a good job.
0
Reply
Female 60
Ahhaaaha, that was funny...
And the best --- I understand what they saying, cause I could read ^^
0
Reply
Female 243
lol I`ve seen this
0
Reply
Male 14
your hazzard guess is correct that doesn`t really happen. And to those of you you say we brits are weird well yeah you ain`t far wrong, but at least we can laugh at it rather than taking a strop like some countries do.. =P
0
Reply
Female 296
i`m not a guy, but i`ll hazard a guess that it doesn`t happen... :D funny though.
0
Reply
Male 979
awesome
0
Reply
Female 815
Uh...NO...it is not a typical day in a british restroom : l
0
Reply
Male 103
hmm. .
0
Reply
Female 999
thats ok, chicks help each other hover...

...after ALOT of drinks

0
Reply
Male 49
Wow, never seen this before.

Apart from when I downloaded it from this site 2 years ago.

0
Reply
Male 146
That made me "Lol!"
0
Reply
Male 962
0
Reply
Female 211
right ...
0
Reply
Female 106
Ahhhhhhh that`s why my boyfriends so long in there.... I`m scared.
0
Reply
Male 47
funny..
0
Reply
Male 701
haha now thats funny
0
Reply
Female 963
:-/ ... wow
0
Reply
Male 842
Lol, that was really funny. Gotta love the Brits and their crazy sense of humor.
0
Reply
Female 100
Weird - so funny!
0
Reply
Female 11
disturbing
0
Reply
Female 340
Aw, just a little british humor. Sick, and it makes me VERY embarassed to be british!
0
Reply
Female 77

0
Reply
Male 1,141
seen it a million times. not funny who cares. oh yeah and girls, this obviously DOES NOT happen.
0
Reply
Male 587
lol eww
0
Reply
Female 205
im glad i can pee and smoke without other people touching me. i love not having an y chromosome.
0
Reply
Male 1,521
That`s cooperation! Hehehehe!
0
Reply
Female 353
excuse my language but i feel appropriate to say that THAT was pretty gay
0
Reply
Female 496
well that was interesting
0
Reply
Female 106
i love it!

#16

0
Reply
Male 321
Men holding eachothers pee pees is europes form of enterainment?
Wow, europe is worse than I thought.
0
Reply
Male 459
lmao that is great! gay but great lol!
0
Reply
Male 332
yea this is quite old but still its funny.
0
Reply
Male 56
i`m gonna keep my mouth shut about this ok .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................WTF?
0
Reply
Female 161
lol
0
Reply
Female 264
wah? wah? wah? did you notice they didnt zip up at the end? they just walked off
0
Reply
Female 2,074
totally fagged out.

/gay

0
Reply
Male 223
It was ok funny..... until "the shake" then I lost it.
0
Reply
Female 71
hold this plz lmao
0
Reply
Male 33
That was the most disgusting thing I have ever seen...Also one of the most funny!!! if you like that check out please dont cut my testicles...why did that chick say chums???
0
Reply
Male 68
i`m scared.....
0
Reply
Female 139
ok question to the men - Would you do this for your best mate?
0
Reply
Female 107
This was on yrs ago on ITV but it`s still as funny an i am with dre5992 - red dwarf was brill!
0
Reply
Male 361
ah god that was classic
0
Reply
Male 323
This is so old..
0
Reply
Male 51
hilarious great acting
0
Reply
Female 294
lol this was good.great acting =]
0
Reply
Male 132
This is how the world should be.
0
Reply
Female 1
The reason why we Americans don`t get classic humor such as this or really anything that shows up in Europe..is our government.
We have to many..ya...doing this...and that...in Germany you see 60 story high pictures of naked women...here, you see lawsuits b/c we are ruining our children. But that is just my random ranting..lol.
0
Reply
Male 259
i prefer british shows like red dwarf
"its cold outside theres no type of atmosphere"
0
Reply
Male 632
That is wrong....
0
Reply
Male 259
OMG they didnt wash their hands!
0
Reply
Male 2,781
HAHAHAHAH O M F G THAT`S HILARIOUS!!!
THEY DID ZIP UP PSYCO EACH OTHER..
BUT I DON`T THINK THEY WASHED THEIR HANDS...
THAT`S THE ONLY THING THAT ANNOYS THE HELL OUT OF ME IN THIS WORLD...BESIDE STUPID PEOPLE.
0
Reply
Female 86
I think this was on a lot of shows, and I think it was a commercial of some kind at one point in history. But i`m not sure. It`s funny though!
0
Reply
Female 532
haha...what he said ^^
0
Reply
Male 1,383
hahaha! our british humour pwns you all!
0
Reply
Male 104
big bonny you are such a homosexual.
0
Reply
Female 351
my parents are british and that definitely doesn`t go on! they still found it funny though...the brits are not wierd (that doesn`t happen) and they have a great sense of humour (my parents found it funny)
0
Reply
Female 1,033
hahaha
0
Reply
Male 2,057
ah yes i remember this from the Sketch Show, that was really good they should bring it back
0
Reply
Female 408
It makes me proud to be British...and glad that I am a girl...
0
Reply
Female 665
hahahahah so THAT"S what guys do in there!
0
Reply
Female 961
lol oh goodness....
0
Reply
Male 223
yep and good old retards not getting british humour ahh good people
0
Reply
Female 532
haha...good ol` stereotypes :D
0
Reply
Male 2,510
ello guv`nah.. since me british, me love to hold on to ah d!ck.. it`s in me blood...

^^^
and you, you little freak, i hope you visit the uk someday il show everyone ur comments and you will get stabbed in like 3 mins of being there..

0
Reply
Male 2,510
germany*
0
Reply
Male 2,510
"You`re all wrong. It`s the german TV show "The sketch show" and is broadcasted at Pro 7"
i think thats the most logical solution here... the germans were making fun of teh british, thats why they were speaking english... but the subtitles were in german.

^^^

you are a moron, its a british show being aired in german you retard, jesus you are dim.

0
Reply
Male 2,216
Also, this was on a British show, not a German or Australian one, and the bald guy is a British comedian on his own too.

And its not "gay" you sexually insecure freaks, there was no stimulation, attraction, or romantic interest, so get over it.

0
Reply
Male 2,216
No its not "a typical day in a British restroom", its a joke. And also, "restroom" as a word is equally a joke, and being British, we dont use that word. You dont hear people saying "Im desperate for a rest" do you?
0
Reply
Female 1,784
.... I feel unclean... *scrubs myself*
0
Reply
Male 60
You are pretty insecure if you thought that was gay, it wasn`t the joke for christ sake.
0
Reply
Male 1,478
"Men`s Bathroom. Is this a typical day in a British restroom?"

No. and it`s not that funny either.

0
Reply
Female 314
British people are so damned weird, thats just gross. And who the hell could piss for that long?
0
Reply
Female 157
"yeah, the brits are cool, its a shame most of british humor goes over most americans heads."

Hey now, I`m American and I love british humor.

I love deadpan:).

0
Reply
Male 919
OMG RIP OFFF...I SAw THAT IN MONTREAL 5 YEARS AGO!!!!!BUT IT WAS NOT THE SAME PEOPLE AND THEY WERE TALKING FrENCHHH!!!
0
Reply
Male 374
I`m sure thats never happened to me. although there was this one time...
0
Reply
Female 357
Haha that is funny. The Sketch Show sounds really cool. How come us bloody Americans don`t have this funny of stuff on tv? I mean I see alot of funny clips from other countries, but America, I think, is running out of ideas so we create parodies of old movies and re-make movies, so many have the same plot/theme. *sigh*
0
Reply
Female 357
Haha that is funny. The Sketch Show sounds really cool. How come us bloody Americans don`t have this funny of stuff on tv? I mean I see alot of funny clips from other countries, but America, I think, is running out of ideas so we create parodies of old movies and re-make movies, so many have the same plot/theme. *sigh*
0
Reply
Male 43
OMG!! OMG!!!111 GAY!!! GAY!!11....
....
....grow up people
0
Reply
Male 396
Hehe the last two didnt zip up
0
Reply
Male 1,420
"You`re all wrong. It`s the german TV show "The sketch show" and is broadcasted at Pro 7"
i think thats the most logical solution here... the germans were making fun of teh british, thats why they were speaking english... but the subtitles were in german.
0
Reply
Male 160
pretty funny. Kinda a tad gay...but funny. And i think they violated about every rule in the mens bathroom hand book.
0
Reply
Male 22
at the end they just walked away and didn`t put anything back o_O
0
Reply
Male 159
Lol, yeah, I seen this on TV as well, definately the sketch show.

Btw, that was a bit of a long pissing session.

0
Reply
Male 1,030
ello guv`nah.. since me british, me love to hold on to ah d!ck.. it`s in me blood...
0
Reply
Male 3

I`ve seen this clip before, it is to funny. Tim Vine(also in the show and i think the guy on the left) is to funny, his use of puns rocks big time.
0
Reply
Male 1,085
Ewwww gay. So gay.
0
Reply
Female 79
hahaha
0
Reply
Female 873
Lol ive seen it b4 on tv aswell.. cant remember what the show was thou probally the sketch show.
0
Reply
Female 136
lmao god bless us brits..
0
Reply
Female 289
Haha. I wouldn`t know if this happens.
*checks*
Yeah I`m definitely not a man.
0
Reply
Male 1,217
lol at first i didnt get it. i thought he was getting his lighter in his pocket. gosh they pee for a long time
0
Reply
Male 145
hahaha man that was funny
0
Reply
Male 1
You`re all wrong. It`s the german TV show "The sketch show" and is broadcasted at Pro 7
0
Reply
Female 227
yes..the sketch is from `the sketch show`-a british show. the australian `skithouse` and `comedy inc` wish they could be that funny.
0
Reply
Male 143
yeah, the brits are cool, its a shame most of british humor goes over most americans heads
0
Reply
Male 45
Very funny, i remember it being on tv, im pretty sure it was called ``the sketch show``, on itv i think.
0
Reply
Female 338
funny. and yes great acting.
0
Reply
Male 314
Funny :D And I like the way they keep a straight face throughout the whole thing. Great acting.
0
Reply
Male 34
^ lol?

i thought it was comedy inc. but i guess i`m wrong... still made me laugh though.

0
Reply
Male 567
GOD DAMMNIT I POSTED THIS AND BUDDY STOLE IT!
0
Reply
Male 25
that was funny but gay!
0
Reply
Female 1,001
ewwwwwww
0
Reply
Male 20
"haha skithouse i think the show is."

The people in the clip were obviously English, so it couldn`t have been from Skithouse, which is an Australian show.

0
Reply
Male 148
it was so funny but it was skithouse
0
Reply
Female 284
kinda stupid but i laughed damn the brits are weird
0
Reply
Male 2,703
i love this OLD clip....its great!
0
Reply
Female 283
haha skithouse i think the show is. its pretty funny
0
Reply
Male 1,129
haha did that chick just say chums...that is funny i guess i will use that now if its ok..
0
Reply
Male 662
that was just too funny
0
Reply
Female 139
lol haha that made me laugh
0
Reply
Male 713
Dear lord :O
0
Reply
Female 103
haha yes. if only all men were that friendly to their chums
0
Reply
Male 331
Uh.. ok?..
0
Reply
Male 10,115
Link: Men`s Bathroom [Rate Link] - Is this a typical day in a British restroom?
0
Reply