Unnecessary Censorship 15

Submitted by: angelicamber 10 years ago Funny
/media/87758_uncensor15.wmv
Dontcha just love these?
There are 52 comments:
Male 242
not funny watsoeva
0
Reply
Male 107
A googly? lmao
0
Reply
Male 919
It is soooooOOOooOOooOOoOoOOoO funny
0
Reply
Male 88
Cracked me up
0
Reply
Male 1,385
i know a guy who can ..Bleep.. a bear, with this pinky
0
Reply
Female 407
funny as usual but crowd laughing was annoying as stated by everyone here...
0
Reply
Female 531
Damn, I totally butchered that sentence up there. Fist post? Teh?? That`s what I get for typing before my morning coffee. You knew what I meant.
0
Reply
Male 210
How is it fun? It`s freakin` annoying.

I`m glad the mods are actually taking care of it. :]

0
Reply
Female 531
[quote]On 5/8/2006 5:13:53 AM Nico_86 wrote: are you serious?! the mods deleted my post cus it said "1st post!" thats ridiculous, its part of the fun, sheesh, this site is too strict.[/quote]
If you read teh FAQs, you`d see that spamming isn`t allowed. Besides, "fist post" is not a valid comment. It has nothing to do with the thread.
0
Reply
Male 78
are you serious?! the mods deleted my post cus it said "1st post!" thats ridiculous, its part of the fun, sheesh, this site is too strict.
0
Reply
Female 395
*sniffle* buddy never did further his explination of how to bold stuff... :(
0
Reply
Male 10,440
HAHAHAHAHAAHA!! that was great
0
Reply
Male 109
These pwn.
0
Reply
Female 961
heh, you just wish you were as deep =)
0
Reply
Male 22
^ Wow deep, i liked it 8-)
0
Reply
Female 961
i find it midly amusing. its not meant to make you laugh your ass off, its just meant as humor. remember people this is an I AM BORED site, meaning if youre coming, your bored... therefore mild entertainment shouldnt be criticized so harshly.

anyway, amusing. it did its job =)

0
Reply
Male 14
I totally didn`t get it. Probably because English isn`t my first language.
0
Reply
Male 1,066
No. Stop posting these lame piece of shi7$.
0
Reply
Female 17
You don`t mess with Mr. rogers.
0
Reply
Male 107
lmao
0
Reply
Female 1,426
lol
0
Reply
Male 761
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
0
Reply
Male 51
I like silly things like these =D you people are all so serious and boring (no offense)..
0
Reply
Female 531
[quote]On 5/7/2006 3:06:53 AM Nico_86 wrote: what the heck?!?! I had the 1st post here! Where did it go?? seriously, someone please tell me[/quote]
I`m thinking it was deleted, because "first post!!11duhh" is considered spam. The modlies don`t like that sort of thing.
0
Reply
Female 55
Couldn`t hear much over the canned laughter. Oh well.
0
Reply
Male 451
i think that was one of the best ones yet, but i agree with sammyfrank
0
Reply
Female 413
"why is the front chopped off? crappy job angelicamber"

I dont think angelicamber created the video, just posted it.

and yeah they weren`t funny. I got bored. After the first one.

0
Reply
Male 331
why was there no spongebob.....thats always the funniest "censor".....oh well....still ok i supose!
0
Reply
Female 286
^Did you actually press the post reply button?

Anyway the beeps started to get annoying after the first three.

0
Reply
Male 78
what the heck?!?! I had the 1st post here! Where did it go??

seriously, someone please tell me

0
Reply
Female 228
that`s pretty funny.
0
Reply
Male 77
h0ax_d3m0n the reason these things are so funny is because they are famous people saying naughty thing and you can fill in your own bleep so they say whatever you want. I thought the G. bush one was teh funniest
0
Reply
Male 4,431
Yepper, I had a hard time understanding a few of them `cause of the background noises and lack of context, but some were funny. :-)
0
Reply
Male 2,958
-You can`t do there here. The bold, italics thing. If you want to say something with emphasis, USE CAPS.-
Yeah. That`s pretty annoying because I usually can`t stand when people type in caps.

But I have seen people quote others with a "x said: hibbly hoobla" and it`s italicized. I`ve always been curious as to how to do that.

Buddyfucius say:
I can tell you how to do bold. I can`t tell you how to do not-bold.

0
Reply
Female 1,972
....then Dick Cheney bleeeeeep-ed me in the arse....heeeheeeheee
0
Reply
Female 519
I like Jimmy Kimmel.
0
Reply
Female 1,572
Yeah...I didn`t record it..I got it from a site.
So talk to them about it. Thanks.
0
Reply
Male 10,115
I can tell you how to do bold. I can`t tell you how to do not-bold.
0
Reply
Female 531
You can`t do there here. The bold, italics thing. If you want to say something with emphasis, USE CAPS.
0
Reply
Female 395
Call me weird but I always think it`s funny when the teacher is in the middle of saying something and the bell rings at `just` the right moment.
Anyways...I`m tired of these.
By the way has any one ever figured out how to bold or underline or italize any of the words? I tried <> and [] but they didn`t work. Imma go pout now.
0
Reply
Female 145
yeah, i hated how the crowd was laughinf so i couldn`t hear half of it...
0
Reply
Female 314
booring.
I could hardly understand a word anyway cause the -beep-ing crowd kept -beep-ing laughing so -beep-ing loud.

See? not funny.

0
Reply
Male 2,510
yeh i know i just never like those sort of things :P
0
Reply
Female 531
It`s not supposed to be advanced humor, h0ax. Just something silly. I think they`re funny, in a childish way.
0
Reply
Male 2,510
they arnt funny at all...BEEP omg it beeped and it sounded like he said something dirty, lets all laugh like school girls hehehehehe. :|
0
Reply
Male 9
hehe i love these
0
Reply
Male 451
haha thats kinda funny
0
Reply
Male 1,030
why is the front chopped off? crappy job angelicamber
0
Reply
Female 1,252
Oh wow...
Ha.
0
Reply
Male 78
dude i beat you by little...phew. Anyways, i just saw the vid and "BOO!"--not funny
0
Reply
Female 139
Woah.
0
Reply
Female 1,572
Link: Unnecessary Censorship 15 [Rate Link] - Dontcha just love these?
0
Reply