Failed Bike Jump

Submitted by: buddy 11 years ago in Sports
/media/60584_fatbicycletrick.wmv
Ouch! Why do out of shape guys think they can jump on a bike and do BMX tricks like the pros?
There are 101 comments:
Male 4,431
I agreewith Wyrenth--I don`t think it would have been that great even if he`d landed it. He didn`t pedal through the ramp. He was essentially pulling up before hitting it. I couldn`t care less how much he weighed, he had no commitment to really getting any air. Oh well.

Hopefully he got over his nut pain and got back up that hill and tried again.

0
Reply
Female 1,426
FAT PEOPLE SCARE ME!!! even i could have done that...
0
Reply
Male 581
LMAO its the sound effects that make it hystericle also why is a fat guy doing the trick?
0
Reply
Female 16
:) LMFAO if ur going 2 be stupid like that u shoudnt cry like a sissy
0
Reply
Male 251
That didn`t even look like it would have been an impressive stunt if he`d done it -right-.

Ah well.

0
Reply
Male 111
lmao
0
Reply
Male 63
Ahhh ok now that I got the "dumbass" outta me for the day, that was quite funny.
0
Reply
Male 63
Hahahaha lmfao fat bastard! tahts why you dont ride a tiny bike!
0
Reply
Female 411
Stoooooopid!
0
Reply
Male 383
some of you people are so disrespectful. Saying things like "haha what a fat crying loser" when all he did was try to have some fun. You people make me sick.
0
Reply
Male 233
too much weight on the front (his fat ass belly !)
0
Reply
Male 168
Hooo! Fat people falling over. Always makes me laugh.
0
Reply
Male 31
Thanks mod for getting rid of the bashing!
0
Reply
Male 31
"Well, that esclated quickly"

"Did you see that? Brick killed a guy."

0
Reply
Male 664
Fatty.
0
Reply
Male 62
i said you should have, dick. i wouldnt plague all them college people with you, and i know how tramps cant afford it. plus would u actually fit through the doors, you fat piece of poo?
i like how you try to insult by the way, its obvious you dont get out much or bitch at real ppl coz you clearly havnt had any practice
0
Reply
Male 62
knuckle-dragging tard? how lame is that! and yes it was english, what can you not read? maybe you should have gone to college instead of been sucking on your dad for money to buy porno and pay the little boy on the corner for ass sex
0
Reply
Male 62
lets go by what youre saying shall we fatass?
so coz i posted saying your fat and im laughing at you being a typical fat bastard who cant even see his own bloody feet, im going to turn out as a homeless dude with nothing, all because of my one little post? wow, i mean i never would have thought that youthink could change my life! what about everyone else wanktard? are they too old for you to try insulting? do you have some weird thing for trying to take the piss outa kids and teens, or do you let them take the piss when they see your tiny rooster when you try to rape them? you dont have to tell us your life story just because i told YT that your a fatassed dickhead who sucks his dead dad after you dug up his grave. now go and eat some of your oxn shxt and die you fxcking nob.
like that other dude said, lost some weight and maybe youll get laid, then youll know what sex is like, maybe loosen up a little, and stop using crappy insults like "you were a mistake" to ppl you
0
Reply
Male 62
[quote]On 5/25/2006 4:57:52 PM bigoldjeffry wrote: Yes, child, a nothing. When you turn 22 and are homeless--you`ll be a nothing. When you keep getting fired from whatever simpering jobs you may one day hold--a nothing. When you are an old, broken-down man with nothing to show for your life, no wife, no kids, no legacy, no nothing--you will be a nothing. Your existence matters to no one. You will pass through this life and matter to NO ONE. You are trash. You are a cosmic mistake. You are NOTHING, child.[/quote]
haha learn how to insult man
0
Reply
Male 7
Lucky for him he was wearing a helmet.....
0
Reply
Male 170
weak
0
Reply
Female 190
Wow, it`s nice to seem that people are acting their age in a mature and civilized way.

Anyway, back to the topic this submission was actually meant for, at least this guy attempting this "stunt" had a helmet on. He must have known he was going to crash and burn. His friend didn`t sound very concerned at all though, lol.

0
Reply
Male 1,866
yep he`s fat...
and i don`t think name calling will get you anywhere in life, take all the personal shots you want, but it won`t help you with your anger management...

like mo0k said... typical internet fatty.

0
Reply
Female 961
the calm as anything *that hurt* and the gross moan at the end is really what makes the video prime cut.
0
Reply
Male 59
bigoldjeffry: I`m not surprised. How about looking desperately for attention some place where you`re not despised? Or is it that you get so little in real life you just try to enjoy it anyway? Here`s some free advice:
Lose some weight (being able to see your feet is a great start), and stop whining like a little b1tch. If you do, you might even get laid some day. Now fu*k off.
0
Reply
Male 587
there goes his children...
0
Reply
Male 41
HAHA!
We civilized americans find 2 things funny:
Pain
Poo

Sorry to let the secret out guys.

0
Reply
Male 1,152
did u see that whale get some serious air? HA what a fat tard
0
Reply
Female 509
lol i like the ooohaah! part when he biffed it haha
0
Reply
Female 706
BigGoldJeffry suffers from typical age-ism.
0
Reply
Male 31
XP hahaha the bike is like 1/3 his size! hahahaha
0
Reply
Male 395
Hi my names Nick, I have 2 heroes in life... they are bigoldjeffry for his politically correct, adult, mature, condescending points of view, and AFTERSHOCK, for his intellectual use of capital letters.
0
Reply
Male 323
That was so gay but i was laughing my ass off any ways.
0
Reply
Male 59
bigoldjeffry= There was never an argument with THAT point, you idiot. The next time you`re about to say more nonsene, please humor me, and pretend you have enough brains to follow an idea.
0
Reply
Female 55
At least he tried.
0
Reply
Male 664
"Typical size-ism.

If someone had posted a vid of a black guy wiping out on a bike, you morons wouldn`t be saying, "Hah-hah, stupid coon!" As a matter of fact, you`d probably crucify anyone who did.

So, it`s okay to tear down some people, right? Just not all people?

You`re all a bunch of size-ists."

Typical fatty.

0
Reply
Male 2,781
YES RANDY, WE HAVE A LIFE BUT SINCE WE`RE A LITTLE BORED...WE TRY HARD TO OCCUPY OURSELVES WITH SOMETHING. THAT`S WHY SOME OF US ARE HERE AT
I-AM-BORED.COM
0
Reply
Male 59
bigoldjeffry: touched a sore spot, did i? Well, if you`re fat, i don`t care... but believe me, if you ever fall down while trying to do a jump on your bike, everyone`s going to laugh their ass off... No matter how many times you post that laughing at fat people is not funny on this forum.

Now stop being a little b1tch, and let people laugh at whatever the hell they feel like. If you don`t like getting teased, lose some f*cking weight. Believe me, it`ll feel a lot better than whining on the net.

0
Reply
Female 130
hehe i love how his legs kick around after he lands, priceless pain
0
Reply
Male 730
you guys have this video divided down into seconds!! do you have a life?? lol.. aww don`t get mad..
0
Reply
Male 321
He`s fat.
0
Reply
Female 533
is it just my vid or is there a yellow thing in the middle of the screen?
0
Reply
Male 1,866
bahahaha,
go on 6 seconds, turn it on slow mo, and watch it, then keep rewinding and fast forwarding!
maaaaaaahhhhhhhhhhh!!
0
Reply
Male 2,781
YO JEFF, YOU DESCRIBING YOURSELF??? WE DON`T NEED TO KNOW HOW YOUR LIFE TURNED OUT...THERE`S A CURE FOR YOUR CONDITION. VIAGRA.


MAN WHAT A NOOB I`M TURNING OUT TO BE.. 4 CONSECUTIVE POSTS. JEEZ

0
Reply
Male 1,866
jeff is only sayin that cause he`s fat.
and now he`ll make some stupid response up as well and be like "arhahrf!11! ima drooolin 13 yr oldd..1..1 lollololol!"
and yes... yes i am a sizist, in a sense.. i don`t have anything against nice over weight people... but face it, will you ever see a fat 600 pound woman climb a tree? a normal tree? i think not.
sizism in a sense can be logical as well...
0
Reply
Male 2,781
LOOKING AT IT MORE CLOSELY, THE HANDLEBARS JERKED TO THE LEFT. THE FRONT WHEEL WAS A BIT ANGLED AT THE LANDING MAKING IT ALMOST PERPENDICULAR TO THE REAR WHEEL MAKING AN EXCELLENT FRONT BRAKE. I BET THE FRONT RIM IS ALL BENT UP.
0
Reply
Male 2,781
ACTUALLY, AT 7 SECONDS WHEN HE LANDS, HIS BIKE IS ANGLED OUTWARDS TO THE RIGHT LIKE A BACKSLASH----> `\ WHEN HE LANDED HIS WEIGHT SLAMMED DOWN MAKING THE WHEELS SCRAPE OFF THE GROUND SIDEWAYS..
0
Reply
Male 2,781
PWN4G3!!!

HIS BODY WAS WAY TOO MUCH TO THE FRONT
GOOD THING HE DIDN`T LAND ON HIS FACE..
AND YEAH YOU USUALLY PULL UP ON THE HANDLEBARS BENDING YOUR KNEES TO ABSORB THE IMPACT.

0
Reply
Male 395
Yeah agreed... although fair play on saying the word t.w.a.t without it getting censored.

There`s your claim for fame when you hit 25 ;-)

0
Reply
Male 62
im not your fxcking son and im SO ecstatic that im not, coz id kill myself if i had a fatass bastard for a father. also, how the hell is that offensive calling me a nothing? a nothing? omg im so going to cry coz i dont mean anything to big fatass jeff!
0
Reply
Male 62
i really dont give a poo if i look like something from a drating book
0
Reply
Male 1,586
^^ Big talk from someone who looks like a hobbit.
0
Reply
Male 62
AND pokemon? what a nob! only parts of you, what does that mean? so your ass takes up the room but your stomach is perfectly normal person size? and whats with calling everyone son, theyre not your fxcking offspring you twat, and jerk off isnt actually offensive, coz you probably do it too, sititng in your fxckin chair wanking your flabby, smeggy dick. you fat people are disgusting to think about
0
Reply
Male 62
hey bidOldJeffry, you used to play with GI Joes when you were 13-17? ha what a loser! and your only pissed coz your ass is fatter than that, dxck
0
Reply
Male 62
for fxcks sake! its not a fxcking bmx! and haha what an asstard
0
Reply
Male 2,057
idiot should have put on safety gear, he would have fallen over anyway
0
Reply
Female 177
awww...bless him :)
0
Reply
Male 733
yeah and bigoldgeffery or watever ur name is calm down we`re not descriminating against anyone u need to take a chill pill. if you dont like it then why are u on this site in the first place? in fact, at ur age how can u even know how to use a computer? bit high tech for u innit grandad?
0
Reply
Male 733
did something snap?
his flab broe his fall the bastered will be alright... unfortunately :-P
0
Reply
Female 114
Heh, fatty on a bike. Nothing better on the net.
0
Reply
Female 2,220
hahahahahaha
AND he`s fat.
Even more reason to laugh.
0
Reply
Male 730
hurt just watching!
0
Reply
Male 1,014
What the hell was up with that guy`s friend? "That hurts." LMAO
0
Reply
Female 6
Short. Uninteresting. Not even that big of a wipe-out. At least I only had to waste about three seconds on it.
0
Reply
Male 395
Oh, let me just cut it on myself before somebody gets pedantic - Dave Mirra or Mat Hoffman`s!
0
Reply
Male 395
Yeah, he was just a bit too much of a chubbster to be trying to pull of BMX tricks. Go back to Tony Hawk`s mate!
0
Reply
Female 252
I liked the grunt before he fell. Gave it a sense of what`s to come.
0
Reply
Male 578
^^^WTF are you talking about dude?
0
Reply
Male 1,478
I tried making one of those once. Or like, 14, and they were all vandalised...

I am twisted inside.

0
Reply
Male 59
bigoldjeffry: It`s just a fat guy getting hurt for god`s sake. If you don`t find it funny then f*ck off, but don`t tell me what to laugh about. And, yes it`s ok to laugh at anyone who does anything stupid, whatever group they belong to. Besides, everybody knows that fat people getting hurt are much funnier that anyone else getting hurt, for some misterious reason (remember chris farley?).... 1000 bucks says you`re fat.
0
Reply
Male 578
I see the problem here. The sun was in his eyes. Yep, oh and he`s fat.

Bigoldjeffry, by posting, I think you`re addressing everybody.

0
Reply
Male 167
he could just as well have slowed down before he jumos so he falls in a deeeeeeeeeeep hole like the guy does in starwars 1
0
Reply
Male 167
only americans could do that!
0
Reply
Male 18
TIMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 1,030
Doesn`t anyone know that you`re supposed to pull up on the handlebars when you jump?
0
Reply
Male 1,039
LOL..first of all he shouldn`t have stayed in the seat in order to come down and absorb the landing, second that was a pu**y jump. I wrecked my dirtbike off of a huge jump when I lived in NC and lost a layer of skin on my right leg, yes it was stupid, but I got back up laughing, despite all the blood, it was a crazy wipeout. (oh and I was freak`n 13 years old at the time)

pansy

0
Reply
Male 716
^
Dude. Chill.
0
Reply
Female 873
Pain-ful! oh well..
0
Reply
Male 1,085
Fatass. Haha. Hes like kicking and screaming in pain!!!!
0
Reply
Female 145
why are people so stupid?
0
Reply
Male 105
haha fat moron.
0
Reply
Female 316
I will never tire of guys watching other guys get hurt and making saying things like "Dude, I bet that hurts" while still filming their pain.
0
Reply
Male 88
think they can jump on a bike and do BMX tricks like the pros?

Ecactly, most pro`s does that trick.

0
Reply
Male 1,115
That is why fat people like me do not do jumps. I did not learn the hard way though. yay.
0
Reply
Female 147
poor fat guy
0
Reply
Male 1,385
my vid cuts out before the good bit, but then i realise that it was the whole clip
0
Reply
Female 121
heh... gravity showed him who`s boss. I was expecting a dramatic huge fall, but it was like he just tipped over because he was too fat to even get the bike off the ground...
0
Reply
Female 58
lol "That hurts." Poor little fat guy.
0
Reply
Female 2,144
Fat guy on a little bike =p
0
Reply
Male 14
Hahaha, stupid fat mean person.
0
Reply
Male 14
Hahaha, stupid fat mean person.
0
Reply
Male 128
i can see the conversation they had before this "hey man lets go video tape me going off some sweet jumps on my dads bike then we can post them on myspace, the babes will love us."
0
Reply
Male 203
fat guy on bike, hah
0
Reply
Male 1,521
Crying fat idiot! If he wanted to do this then he should not cry! Beotch!
0
Reply
Male 2,372
I bet that guy`s a real babe magnet!
0
Reply
Male 820
idiot
0
Reply
Male 845
that makes me giggle
0
Reply
Male 2,958
lol. would have helped if his bike wasn`t 1/3 his size.
0
Reply
Male 31
Big guy + Little BMX Bike + Dumbassed-ness = Crash and ouch!
0
Reply
Male 355
LOL, nice and calm "That Hurts" what are freinds for
0
Reply
Male 10,115
Link: Failed Bike Jump [Rate Link] - Ouch! Why do out of shape guys think they can jump on a bike and do BMX tricks like the pros?
0
Reply