Tank Chair

Submitted by: buddy 11 years ago in
http://www.tankchair.com/

A wheelchair for real men.
There are 57 comments:
Male 53
That is the absolute MOST BADASS THING EVER! I don`t have leg problems and hopefully never will, but you can guarentee if I ever get rich, you are going to see me in one of those badboys. ... If only it came with a Rocket Launcher that shoots Chainsaws that explode... *Dreams*
0
Reply
Male 2,567
wow
0
Reply
Male 452
lol i gotta get me one of them
0
Reply
Male 1,478
Want one? I neeed one!!!!!!!
0
Reply
Female 1,972
What is keeeeeeewl! I want one outfitted with a machine guns!!!
0
Reply
Female 39
noice
0
Reply
Male 469
Badass chair...

Worked fine in firefox for me.

0
Reply
Male 16
Wow great idea cool that they donate them too
and friday6700 juss shut the hell up
0
Reply
Female 694
Aawww... The whole purpose of that chair is so sweet! Wow.. to beable to put so much time into that.. Pretty amazing! And all custom made to fit your physical qualities? Jeeze... I wish I could do something like that to help others! Haha =P
0
Reply
Male 1
Friday6700 just sent me my first hate-mail! Its nice to know I now have cyber-stalkers. He called my wife a loser and me a dumbass. My wife has more intestinal fortitude than you could ever fathom, little boy. For the rest of you, thank you very much for the positive posts, we appreciate it.
0
Reply
Male 58
very cool. Prof Xavier need this
0
Reply
Female 19
wow, i can really read ‹ÔXÝoÛÈîù¦<àžôa;©/gK%iŒÆˆÕ®/‡%9÷´Üew—¦y×þïR¢¥ØpîФˆ`SÃùÚ™Ùù ¹š¾Tñ³ofŠ,|{éÆ?¢JM‰°4°z½(„´ÓiS ñ=B…©·2...
0
Reply
Male 89
Well seems pretty usefull for plowing through heavy snow, for people living in areas with lots of potholes, on the beach, nature `walks`, and running over people who like to rob old ladies.
0
Reply
Male 92
This can`t be serious. Not to mention retarded and pointless. Get her a frigging 4-wheeler if she needs to go `off-road`.
0
Reply
Female 412
that look so kool
0
Reply
Male 356
WOOT. I bet it gets 2 miles to the gallon like our oh-so beloved Hummer.
0
Reply
Male 41
it`s teh cool , but the power required to drive the tracks would be HUGE i would guess very limited range although I dnrtfa
0
Reply
Male 173
that thing puts my chair to shame.|-(
0
Reply
Female 349
It doesn`t seem like it could go inside a house very well.
0
Reply
Female 145
el oh el
0
Reply
Female 133
Ha, now that someone posted a picture of it, that`s pretty funny.
0
Reply
Male 10,115
I use Firefox and it works fine. Maybe the site was just messed up in general.
0
Reply
Female 252
I`d get this and go grocery shopping in it. It beats the crap out of those motorized shopping carts.
0
Reply
Male 2,781
I`M USING IE AND ALL I GOT IS CODE, I TRIED FIREFOX AND IT WORKED
BADASS CHAIR!!! GONNA GET ME ONE AND CUSTOMIZE IT WITH ``GADGETS`` PUT A BADASS SOUND SYSTEM WITH ONBOARD DVD/GAMING, POP-UP CHAIN GUN...
JUST CUZ I`M LAZY, DON`T REALLY NEED IT.
0
Reply
Female 1,463
lol nice 1 gd plan batman
0
Reply
Male 419
This is genius.

I`d want this if I needed a wheelchair.

0
Reply
Male 664
"da na na na na na na na TANK CHAIR!That thing is the best invention ever. They should add weapons and make them standard issue for the army."

Yeah, I`m sure it will put real tanks into obsoletion.

0
Reply
Female 177
Game MP...if u was unfortunate and was wheel chair bound sitting in the same chair day after day would you still think it was stupid?
0
Reply
Male 1,115
AH so thats the pic. Thats one big chair!
0
Reply
Female 77
Woah i will be watching my back when am next walkin through the shopping mall on a sunday afternoon a could get seriously injured by that thing and an old woman who has a personal vendetta against teenagers lol
0
Reply
Male 2,510
firefox is the biggest piece of crap ever.
0
Reply
Male 1,425
oh sry moose..
0
Reply
Male 1,425
thats awesome! and you can still view the site, just remove the banner for IAB and then refresh, hopefully it should work.
0
Reply
Female 982
Wow! That`s one cool chair!
0
Reply
Male 83
i use firefox and it worked just fine for me. *shrug*
0
Reply
Male 1,343
for firefox users!!!!!!!!


remove the frame and refresh... it should work...

yeah... pretty unusual story.... colorblind person invents tank-wheelchair because of wifes neardeat experience...

nice...

0
Reply
Male 168
who cares how you get in it? As long as you do. I want one for my retirement.
0
Reply
Male 1,383
lmao that pic looks good, but didn`t work for me at first.
0
Reply
Male 579
Kick ass chair, I wonder how hard it is for people who NEED it to get in and out of it.
0
Reply
Male 89
I am now no longer afraid of growing old
YAY!
0
Reply
Male 1,014
That`s pretty cool. I use firefox and had no trouble. Just lucky, I guess.
0
Reply
Female 630
thats quite cool actually....
0
Reply
Male 1,225

I hope this works for you guys... but this is exactly the sort of thing that prevents me from using firefox...

0
Reply
Female 3
lolz... random but pretty cool lol

XxXMegXxX

0
Reply
Male 1,115
I want to see this damn chair! Y does firefox and IE not let me?!?!
0
Reply
Male 63
Only those who use IE is worthy enough to view THE CHAIR!! *shrugs* (firefox user meself)

Awesome chair, tho. Does it comes with chainsaw arms and rocket launchers? If so, I`ll take two.

0
Reply
Male 1,115
‹ÜY_sÛ¸îÍä;ìñfÒQ²œÄ—È’fÅi4ÿ™XíMúr... yeah... so I guess Im not worthy enough to see this spectacular chair eh?
0
Reply
Male 84
‹ÜY_sÛ¸ Thats all I got.
0
Reply
Male 424
What is the point of these :( seriously, this is stupid
0
Reply
Female 882
I`ll be watching my back for those grannies in wheelchairs from now on.
0
Reply
Male 119
da na na na na na na na TANK CHAIR!That thing is the best invention ever. They should add weapons and make them standard issue for the army.
0
Reply
Male 2,519
Ok, I think you have to refresh the page.
0
Reply
Male 75
Does this comes with laser guns? (looks a bit like a chair for the evil guy in the new james blond movie)
0
Reply
Female 1,382
"ÒQ²œÄ—È’fÅi4ÿ™XíMúr’K°"

Yes. Very... interesting.

0
Reply
Male 51
i want one of them, cool story too
0
Reply
Female 133
All I see is a bunch of codes.
0
Reply
Male 10,115
Link: Tank Chair [Rate Link] - A wheelchair for real men.
0
Reply