I`m Hunting Wabbits

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/79341_huntingwabbits.wmv
Elmer Fudd finally gets his man.
There are 50 comments:
Female 368
that is a discrase to bugs bunny fans nationwide!!!

boo on you!

0
Reply
Female 673
Comments about the shotgun:

It was a cartoon in a cartoon, who cares if it`s accurate?

0
Reply
Male 358
I was wondering when Elmer would fookin maul that SOB. He didn`t need to snap his neck though...He looked dead already. Mmmmmmm...stew...;-)
0
Reply
Male 18
...mommy why was bugs bunny bleeding?
0
Reply
Female 9
finally he learns how to shoot :)
0
Reply
Male 280
Bugs look like he crapped the size of the sun when Elmur snaps his neck! TO FUNNY.
0
Reply
Male 730
Seth McFarlane is a freakin` genious.. (or at least the writers he hires are) I used to watch those cartoons as a kid & scream "JUST SHOOT HIM!!" lol
0
Reply
Female 129
all my life I`ve been wanting to see that....
0
Reply
Female 412
... it was a disturbing cartoon..
0
Reply
Female 22
nice
0
Reply
Male 356
Finally.
0
Reply
Female 1,134
hahah awesome i love it!!!
0
Reply
Male 91
that was disturbing
0
Reply
Male 68
YAY finally Elmer FINALLY got bugs. Who want to party???
0
Reply
Male 168
Ive waited so long to see that. Does anyone have something of Wile E Coyote getting road runner?
0
Reply
Male 1,406
I know, what chance does bugs reallly have against a guy with a gun?
0
Reply
Female 1,944
|-(
0
Reply
Male 1,115
always wondered what would happen if elmer got bugs.
0
Reply
Male 152
That was ever so wrong...
I love it!
0
Reply
Female 1,025
HAHAHAHAHHA!!!!! I LOV MY FAMILY GUY!
0
Reply
Male 354
Aahhh...That was satisfying.
0
Reply
Female 670
i love stewie
0
Reply
Male 341
Gotta love Family Guy (even though Aqua Teen whoops it)
0
Reply
Male 462
Genious!
0
Reply
Male 2,781
I WAS CRACKING MY ASS UP LAUGHING LIKE CRAZY!!!
0
Reply
Male 1,225
nice... very funny...
0
Reply
Female 665
hahah yeah me and my boyfriend cracked up when we saw that haha. awesome!
0
Reply
Female 42
0.0``
0
Reply
Female 16
Gotta admit that was sort of funny...
0
Reply
Male 4,431
Damn, I guess that`s the last episode of Bugs n` Friends. Bastard Elmer. Oh well. :-)
0
Reply
Male 1,343
yeah....


freakin` `first!` n00b....


funny funny! saw this a few days ago..

0
Reply
Male 21
violence...gotta love it }-)
0
Reply
Male 142
4 shots w/ a double barrel shotgun and 1 was though the back and he gets 1 hole in the stomach.
0
Reply
Male 2,057
i always wondered WHY Elmer Fudd just stood there talking to the rabbit with a huge shotgun pointed at it
0
Reply
Female 107
yay, he finally got the rabbit!!
0
Reply
Male 1,882
OWNED.

On the next episode, Elmer Fudd takes on the rabbit from Monty Python and the Holy Grail.

0
Reply
Male 1,039
One of the best scenes in the Movie.
0
Reply
Male 51
and that`s all folks lmao
0
Reply
Female 236
^
It`s from the film, Stewie Griffin: The Untold Story.
0
Reply
Male 85
the movie: stewie`s untold story.. i`m lovin` it :D
though the best part is definitely when we find out why jesus`s abilities were "exagerated a bit" LOL
0
Reply
Male 18
which episode is this from?
0
Reply
Male 1,217
HAHAHA! family guy. gotta love it.
0
Reply
Male 609
lol drating classic
0
Reply
Female 1,382
0_0 Now I`m scarred for life.
0
Reply
Female 142
Gotta love that crunch sound when Elmer snaps Bugs` neck!
0
Reply
Female 713
This was all over youtube. But still its hilarious!
0
Reply
Male 923
HA, this was deffinetally one of my favorite parts on the movie. I have always wanted to see Emer get Bugs, I also want to see Sylvester get Tweety.
0
Reply
Male 1,265
good
0
Reply
Male 78
...that was how many shots out of a two-barrelled shotgun?
0
Reply
Male 10,115
Link: I`m Hunting Wabbits [Rate Link] - Elmer Fudd finally gets his man.
0
Reply