Guys Make Taco Town Tacos

Submitted by: buddy 10 years ago Entertainment
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=95037&blogID=110345567&MyToken=0aa5e6ce-94fd-4bec-a80d-eaadec7fab87

Remember the SNL skit? (if not, watch the video). They really made the taco.
There are 48 comments:
Male 113
Jesus... what a waste... See, you wonder why people in the north like myself aren`t over weight. Thats because frigging southern hicks are stealing all of our food and turning them into tacos!
0
Reply
Male 919
Hey McHenry I have a answer....BAD
0
Reply
Male 919
I learned somthing today...DRUGS ARE NOT GOOD WHILE EATING STRANGE LOOKING TACOS!!!
0
Reply
Female 131
whoa.
i want some.
0
Reply
Male 19
God, I wonder how that tasted...
0
Reply
Male 356
Omg, I`d probely never do that...but I want to..
0
Reply
Male 579
they forgot the chili.
0
Reply
Female 358
Oh gawd that looked so gross at the end.
0
Reply
Female 609
lol that really has to give you oober diarea and i remember that skit and also there was a skit like it on mad but with pizza lol i should so find and pot that
0
Reply
Female 1,972
Dear god in heaven- I fear for their plumbing
0
Reply
Female 403
haha thats awsome. it was only a matter of time. this looks liek soemthing my friends would do....well, i`ll save it for a boring summer day. lol
0
Reply
Male 297
that`s cool. for some reason i think after smoking a joint, that would be just about the best thing ever.
0
Reply
Female 1,025
no he isn`t nvm im JK
0
Reply
Female 1,025
b-hazard is like my best friend

dude, you are so funni.

that looks soo frikin FATTIE!!! ..give me some..=P

0
Reply
Female 208
You know what? it all sounded pretty good before the pancake...... i hate blueberries
0
Reply
Male 213
It`s the new 10,000 calorie sandwich!
0
Reply
Male 341
he is my hero
0
Reply
Female 107
..Oh for the love of mexican food..
0
Reply
Female 1,468
^^^ Yeah. Learning to spell isn`t one of them.

I love the pic with them rubbing their stomach after eating that sludge. Too funny.

0
Reply
Male 561
See what tv does to collage kids
0
Reply
Male 32
you forgot the tote bag
0
Reply
Female 35
& it gets even awsomer
0
Reply
Male 1,225
... and then, later, at the hospital, the stomach pumps blew up due to being overworked...
0
Reply
Male 21
If only I smart enough to try that first
0
Reply
Male 1,882
Wow. It looks awesome. I want some...
0
Reply
Female 1,463
lol i actually wondered if ne 1 wud try n make it when i saw the spoof.
0
Reply
Male 375
<---vomits
0
Reply
Male 175
i`d like to know how many calories it s
0
Reply
Female 201
Oh my God. They have waaaaaaay too much time on their hands. That is kinda sad with a whole lot of funny. BUT WAIT, IT GETS EVEN AWESOMER!!!!!
0
Reply
Male 2,958
"Dude, we have GOT to stop smoking so much pot..."
0
Reply
Female 19
That`s just asking for a heart attack.
0
Reply
Male 14
Man, that guy should have cleaned his house before taking pictures, I can see the roaches under the table... almost as disgusting as the taco itself
0
Reply
Male 53
One of those guys looks like "Haywire" from Prison Break!
0
Reply
Female 531
It was only a matter of time.
0
Reply
Male 761
that looks pretty sick
0
Reply
Female 56
"It was pretty disgusting, but that`s not our fault. We made it correctly. It`s just you`ve never eaten blueberries and pepperoni together for very good reasons.

Posted by Drew on Sunday, April 16, 2006 at 6:32 PM"


LAWL

0
Reply
Male 737
My word...thats incredible.
0
Reply
Male 1,406
And for everyone who thought it was just the skit and didn`t look down, look down.
0
Reply
Male 1,115
What the? I dont believe it, hahaha. I have to agree with Phoenix.
0
Reply
Female 429
isnt this a repost? still awesome tho
0
Reply
Female 316
That was awesome
0
Reply
Male 1,521
Americans. )-|
0
Reply
Female 301
How ambitious.
0
Reply
Male 2,567
wooahh
0
Reply
Male 923
Oh wow. Haha anyone else read the comments? He commented on the taste...
0
Reply
Male 91
i`m hungry...
0
Reply
Male 1,407
Impressive.
0
Reply
Male 10,115
Link: Guys Make Taco Town Tacos [Rate Link] - Remember the SNL skit? (if not, watch the video). They really made the taco.
0
Reply