Extreme Low Budget Jurassic Park

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/29681_lowbudgetjurassicpark.wmv
No need for all those fancy special effects.
There are 32 comments:
Male 126
Kinda impressive, i wanna do that :D
0
Reply
Female 57
That was amazingly well done considering the limits they had. But, they have way too much time on their hands.
0
Reply
Female 38
Wow. Not cool buddy. David spade is way cooler than u..so STFU! hahaa yea
that was pretty good.
0
Reply
Male 725
Nice!
0
Reply
Female 430
that was so cool!
0
Reply
Female 1,697
now I want to make the trailer! seems to be fun!
0
Reply
Female 102
brilliant!
0
Reply
Male 2,567
lol nice
0
Reply
Male 559
david spade is pretty good btw
0
Reply
Male 559
man thats awesome
0
Reply
Male 91
hee hee... sweet
0
Reply
Male 279
they needed to just say that its "the new upcoming jurassic park" and people would never know... cus its been a billion years since anyone has seen the jurassic park trailer on tv. that would have been funnier tho making people think something like that was going to come out in theatres. id pay to see the full movie
0
Reply
Male 331
maybe this`ll be the new thing on the internet instead of recutting movies to make different trailers... they`ll make this kinda stuff....


the trailer was cool... although if we saw just that without knowing about the jurassic park trailer.... we`d be like wtf is this garbage?

0
Reply
Male 22
Lol i was that on T.V...Lol that was sweet
0
Reply
Female 1,211
ooooooooh! plastic dinosaurs! i loved it when the egg cracked open lol.
0
Reply
Male 14
saw this here first http://13gb.com/media.php?id=1462
0
Reply
Male 21
that was actually pretty good
0
Reply
Male 13
HAHA cool
0
Reply
Male 242
Surprisingly...well...done...the side by side was...wow lol pretty cool
0
Reply
Male 374
Better than the real one.
0
Reply
Male 374
Pure sklifful film making wow!
0
Reply
Male 1,030
I too think that David Spade sucks.. I liked him in Tommy Boy, but when he did the Hollywood report on SNL (which this new show is basically the same thing), I think he just plain sucks!
0
Reply
Male 354
It was better than I was expecting.
0
Reply
Male 68
That was pretty good actually. And they got a lot of the details right and the pacing went smoothly as well.
0
Reply
Male 1,225
^ I don`t know about that, but he is one...

Great clip... I wish they would make more of those...

0
Reply
Male 297
cool, but david spade sucks ass.
0
Reply
Male 84
LOLLMAOLMFAOBBQSAUCE
0
Reply
Female 337
yeh i liked it.. specially the gates opening lol
0
Reply
Male 1,115
That was great. 300 grand to make a trailer and they do it with a couple of pennies and junk. HAHAHAHA
0
Reply
Female 455
Impressive
0
Reply
Male 424
That`s actually pretty god for toy soldiers and cardboard :D
0
Reply
Male 10,115
Link: Extreme Low Budget Jurassic Park [Rate Link] - No need for all those fancy special effects.
0
Reply