Chocolate Easter Bunnies

Submitted by: buddy 11 years ago in Funny

Wishing you a happy Easter.
There are 58 comments:
Male 7
I ate 3 of my chocolate eggs like 9 days ago i cant stand it there just stood there...

sooooo chocolatey Yum these are nice hey where did my egg go did YOU steal it!!!

0
Reply
Female 114
i love those chocolates!! oh and whoever said they hate plobs are as crazy as crazy f*cking gets i mean and you had to say that in here i mean why the f*ck in here? cant you take that talking to someone f*cking else? i mean god dam you f*ckin people get a f*ckin life!!!!
0
Reply
Female 670
awwwwwwwwwwwwwww cute
btw happy easter!!!!
0
Reply
Male 339
This is just an old cartoon that someone recreated with photos. Whoever did it should make up their own gags.
0
Reply
Female 56
im too old to get them anymore! ill just buy myself one i guess
0
Reply
Female 21
Ha ha ha....Thats awesome
0
Reply
Male 1,225
CADBURY CHOCOLATE IS BETTER!!!!

My friends parents are from England and they gave each of us a peice, omg it was sooo good. Ghiridelli is good too. Hershey`s too... I just love chocolate.

0
Reply
Female 39
pritti crap, but mmm chocolate :)
0
Reply
Male 761
kwl
0
Reply
Male 1,265
I can`t believe I laughed at that.
0
Reply
Male 418
They should make a chocolate bunny with a cherry filling inside. That way when you bite off its ears or butt, it "bleeds"
0
Reply
Female 19
Iusually do ears first...Happy Easter to you too!
0
Reply
Male 158
pretty old, but funny
0
Reply
Male 146
Yes I agree with everything sertrbl just said. I thought this was clever but o I guess it was worth the post because it gets you in the holiday spirit!!
0
Reply
Male 1,420
who DOESNT eat the butt first?

hey buddy, why dont you model the i-a-b shirts? im sure people are dying to see the man behind the blue emotionless face.

0
Reply
Male 206
Not as funny as the fan telling the vaccuum "You suck!" and the vaccuum responding "Blow me!".
0
Reply
Male 1,521
hehehehehe! Nice one!
0
Reply
Male 579
An upgrade on an old classic
0
Reply
Female 363
Still makes me chuckle every time I see it no matter how old it is.
0
Reply
Female 358
haha, mmmmm chocolate.
0
Reply
Male 10,115
Way to not read any of the first page, bucket.
0
Reply
Female 439
Ha ha.

I want chocolate now.

0
Reply
Female 55
Me wants chocolate....NOW!
0
Reply
Female 35
I hate to break all the "omg how cute." or "How funny."
buuuut.... this is most definately a REPOST.
I also hate to be the repost police, but hey, someone had to do it. :)
0
Reply
Male 251
funny still
0
Reply
Female 36
Cute.
0
Reply
Female 552
lol...cute
0
Reply
Female 125
LOL!!!
0
Reply
Female 125
no html? :(
0
Reply
Female 125
<i> butts rock</i>

Truer words were never spoken

0
Reply
Female 59
seen that before...
0
Reply
Female 18
mmm cute... and chocolate!
0
Reply
Male 396
classic hehe
0
Reply
Female 35
Yea i way do butts rock
0
Reply
Male 1,066
tch...
0
Reply
Male 1,478
I do.
0
Reply
Female 1,071
Who eats the butt first?
0
Reply
Male 121
seen it b4. quite funny Bubblelibbi stole my picture. |-(
0
Reply
Male 1,420
wow, and its not even easter for another week.
0
Reply
Female 455
Now i`m hungry.
0
Reply
Male 1,383
wow, speech bubbles are really effective.
0
Reply
Female 1,463
aww bless
0
Reply
Female 879
oh, and I hate the god damn plobs
0
Reply
Female 879
cute
0
Reply
Male 254
I`m sure I ate mine from last Easter. fuunny
0
Reply
Male 733
those bunnies taste good...
0
Reply
Female 230
mmm...chocolate.
0
Reply
Male 1,550
i was gonna post this up like 2 days ago but i got too lazy
0
Reply
Male 10,115
Yeah I know it`s old, but it`s worth a once yearly viewing.
0
Reply
Male 180
LMAO
0
Reply
Male 361
Jesus made this while sitting on his dinosaur.
0
Reply
Female 57
lol! same i love chocolate, especially the dark/plain stuff...:P
0
Reply
Male 242
haha, ya old, still funny though.
0
Reply
Female 222
old, but it will always make me want chocolate
0
Reply
Male 11,740
Sort of funny, but older than dirt.
0
Reply
Female 1,426
CHOCOLATE!!!!!!! lol
0
Reply
Male 25
first!


boy I love chocolate...

0
Reply
Male 10,115
Link: Chocolate Easter Bunnies [Rate Link] - Wishing you a happy Easter.
0
Reply