Bubble Tricks

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/47510_bubbletricks.wmv
Got some bubbles? Try some of these at home.
There are 53 comments:
Male 761
see i wud attemopt at them but i dont smoke so i dont relly wanna start
0
Reply
Female 1,033
sweet
0
Reply
Male 943
gotta say, before this i thought that bubbles kinda sucked. NOW they`re awesome!
0
Reply
Male 452
this guy has a bit too much time on his hands... it is a man right?
0
Reply
Female 444
I like the last one
0
Reply
Female 113
Thats super! I am going to go blow some bubbles
0
Reply
Female 201
That was so cool!!! Hippies: Changing the world one smoking bubble blower on the Dork Channel at a time.
0
Reply
Female 75
i just read place-me`s post, good thinking
0
Reply
Female 75
wicked, but I`m not going to start smoking lol
0
Reply
Male 158
this was awsome
how.the only one i can do is the cattipiller
0
Reply
Female 40
..i wish i could just blow a regular bubble. =[
0
Reply
Female 52
no-one needs to smoke! if you wanna try it, (the bubble thing, not the smoking, though that too if you really wanna...y`know, each to their own etc) then, like everyone`s saying, just hold it in your mouth for a few secs, then blow it gently...hold on...i have heard this advice before...erm. bubbles are pretty. :-P
0
Reply
Male 211
i want to start smokin now just so i can do some of those tricks
0
Reply
Female 121
OMG get a life u non-smoking do-gooders, just comment on the clip don`t make it a reason to proclaim to the world how healthy u r, i remember the good old days wen ppl used to look forward to gettin cancer.
0
Reply
Female 222
i wonder if he actually inhaled the smoke though
0
Reply
Male 242
neat...neat...neat...
0
Reply
Male 22
that wasw awsum
0
Reply
Female 1,596
it looks easy but i dont have bubbles :(
0
Reply
Male 377
Wow, all of those seem pretty easy! Now I`ve got to get some bubbles.
0
Reply
Female 273
can you actually earn a living by blowing bubbles? ._.
0
Reply
Female 243
I LOVE IT :)
0
Reply
Female 25
i totally dig hippies who blow bubbles, i`d definitely date this guy. i don`t know what you`re talking about, ugotOWNED.
0
Reply
Female 97
seriously, you can just hold the smoke in your mouth for a couple seconds. You never have to actually inhale.
0
Reply
Female 76
yoooooo thats hot...i cant try it :(...i dont smoke
0
Reply
Female 670
Wednesday, April 19, 2006 4:34:56 PM
Very cool, but promotes smoking =P Since I`m not a smoker, I`ll never be able to make beautiful bubbles. Tis a shame. ;_;

last one was cool

0
Reply
Male 462
How the hell did he do the cube?
0
Reply
Male 67
Oh that is so cool!
0
Reply
Female 119
you don`t HAVE to inhale, ya know.
0
Reply
Female 138
Very cool, but promotes smoking =P Since I`m not a smoker, I`ll never be able to make beautiful bubbles. Tis a shame. ;_;
0
Reply
Male 276
Funky, gonna try that saint helens one, thatd be funky
0
Reply
Male 632
DAMNIT i want to try that now. I should start smoking so i can do all those cool tricks.
0
Reply
Male 1,586
Curse you, slinky - you beat me to it.
0
Reply
Male 616
This goes to show if you smoke or blow bubbles...I forgot what I was going to say. I need to put this crack pipe down.
0
Reply
Male 51
thats really cool, but no way am i taking up smokin
0
Reply
Female 1,468
Get a real job ya hippie!
0
Reply
Female 107
awesome!! wish i could do that
0
Reply
Female 324
awww wish i cud do tht the smoke squares in the middle looked soooo awesome :-D
0
Reply
Female 210
*drools* woooowwwww......
0
Reply
Male 1,289
that last one was awesome!!!
0
Reply
Male 152
The square one was crazy, I didn`t see it coming :P
0
Reply
Female 395
The title reminds me of the old joke did you blow bubbles as a child...but it was a really cool link I liked it.
0
Reply
Male 1,225
^agreed... but there was this asian guy on a Cirque du soleil thing on Bravo a while ago who did the same kind of thing without the jokes. Very cool.
0
Reply
Male 737
Too bad doing that has to involve smoking. The St. Helens one was cool though.
0
Reply
Male 459
BUBBLY!!!!!
0
Reply
Female 236
I wish I could blow bubbles with that level of awesomosity.
0
Reply
Female 114
this is cool i have seen tis before :P
0
Reply
Female 1,972
SpoonFork is a dirty boy ;-)
0
Reply
Male 1,217
SMOKIN`!
0
Reply
Male 2,586
lol. I went to a physics conference like this... it`s amazing that people can make careers out of blowing bubbles! - but kinda encourages people to start smoking...
0
Reply
Male 1,265
That woman was good at blowing bubbles.
0
Reply
Male 119
Is it just me or does any1 else this man doesnt have a girlfriend/wife.
0
Reply
Female 665
Oooh that`s pretty cool
*runs off to go play with bubbles*
0
Reply
Male 10,115
Link: Bubble Tricks [Rate Link] - Got some bubbles? Try some of these at home.
0
Reply