The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 156    Average: 3.9/5]
60 Comments - View/Add
Hits: 36546
Rating: 3.9
Category: Funny
Date: 03/17/06 02:30 AM

60 Responses to Rollercoaster Screams

  1. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    March 17, 2006 at 1:03 am
    Link: Rollercoaster Screams - Video of people freaking out on amusment park rides.
  2. Profile photo of Apples_Rock
    Apples_Rock Male 13-17
    224 posts
    March 17, 2006 at 2:48 am
    Too bad its not a roller coaster.
  3. Profile photo of MELio74
    MELio74 Female 18-29
    428 posts
    March 17, 2006 at 4:07 am
    HIL-FRICKEN-LARIOUS!!!!! The music made it all the better!
  4. Profile photo of BigBonny
    BigBonny Male 18-29
    2216 posts
    March 17, 2006 at 4:51 am
    Yeah none of those were rollercoasters, they were those inverse-bungee things.
  5. Profile photo of 7451
    7451 Male 70 & Over
    1478 posts
    March 17, 2006 at 5:33 am
    and THAT is my i stick to drop towers, log flumes and those pirate ship things.
  6. Profile photo of lolakitty72
    lolakitty72 Female 30-39
    1972 posts
    March 17, 2006 at 5:48 am
    I peed my pants.....that is so damn funny.
  7. Profile photo of trojanboi
    trojanboi Male 13-17
    341 posts
    March 17, 2006 at 6:01 am
    omg...the fat chick and the dude...HAHAHAHAHAHA
    4
  8. Profile photo of smexisix
    smexisix Male 13-17
    26 posts
    March 17, 2006 at 6:32 am
    SOOOO FUNNY I LUV DA WOMEN AT THE END!! " I POOPE MY PANTS!
  9. Profile photo of notapervert
    notapervert Male 13-17
    2567 posts
    March 17, 2006 at 9:09 am
    lol i peed my pants
  10. Profile photo of mostclever
    mostclever Female 30-39
    316 posts
    March 17, 2006 at 9:22 am
    Notice there is always one screaming like they are dying and the other person is smiling or laughing.
  11. Profile photo of Cute_puppy
    Cute_puppy Female 18-29
    124 posts
    March 17, 2006 at 9:23 am
    lol I went on that ride before! I was laughing and my (big) sister was screaming. :-D
  12. Profile photo of Cute_puppy
    Cute_puppy Female 18-29
    124 posts
    March 17, 2006 at 9:24 am
    But sadly I wasn`t on that tape :-P I could laugh at my sister again..
  13. Profile photo of Juicy__Lucy
    Juicy__Lucy Female 13-17
    191 posts
    March 17, 2006 at 10:48 am
    haha
  14. Profile photo of N1kk1
    N1kk1 Female 13-17
    1463 posts
    March 17, 2006 at 10:56 am
    hmm im not in the right mood
  15. Profile photo of M3NACE
    M3NACE Male 18-29
    414 posts
    March 17, 2006 at 11:07 am
    the fat girl was funny
  16. Profile photo of StarStrike
    StarStrike Female 13-17
    286 posts
    March 17, 2006 at 11:12 am
    lol its always my dad screming me laughin!(he insists on coming with me)
  17. Profile photo of squee13
    squee13 Female 18-29
    406 posts
    March 17, 2006 at 11:15 am
    AHHHHHHHHHHH! AHHHHHHHHHHHHHHHHH! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! (me: ha ha, you scream like a girl)
  18. Profile photo of sexc_bitch
    sexc_bitch Female 13-17
    23 posts
    March 17, 2006 at 11:16 am
    the one with the 2 boys was funny !!
  19. Profile photo of backdraft123
    backdraft123 Male 13-17
    160 posts
    March 17, 2006 at 11:39 am
    "I peed my pants" That was classic!
  20. Profile photo of AVDPhoenix
    AVDPhoenix Male 30-39
    1522 posts
    March 17, 2006 at 11:40 am
    Hahahahahahahaha! That Was sweet! Very funny!
  21. Profile photo of Purey
    Purey Male 18-29
    453 posts
    March 17, 2006 at 11:42 am
    was i the only 1 who thought that kid had been possesed still very funny

  22. Profile photo of slinky0
    slinky0 Female 30-39
    1468 posts
    March 17, 2006 at 12:04 pm
    I love that ride.

    I was hoping to see someone loose their dentures or something.

  23. Profile photo of youth
    youth Female 18-29
    882 posts
    March 17, 2006 at 12:15 pm
    yeah i dont like those types of rides. rollercoasters are fine. i always look demonic on the photos that they take when you`re on the ride- everyone else just looks normal.
  24. Profile photo of xXCieraSkyXx
    xXCieraSkyXx Female 13-17
    20 posts
    March 17, 2006 at 12:28 pm
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA that was priceless!!!!!!!!
  25. Profile photo of randomfish
    randomfish Male 13-17
    62 posts
    March 17, 2006 at 12:29 pm
    LMAO
    thats great...
    4
  26. Profile photo of guardateciel
    guardateciel Female 18-29
    727 posts
    March 17, 2006 at 12:47 pm
    cute. I love roller coasters :)
  27. Profile photo of dazzyl
    dazzyl Female 18-29
    68 posts
    March 17, 2006 at 1:00 pm
    i <3 the one where the fat woman was screaming like she was gonna die and the guy next to her was laughing at her HAHAHA CLASSIC
  28. Profile photo of kylethehappy
    kylethehappy Male 13-17
    601 posts
    March 17, 2006 at 1:36 pm
    I POOPED MY PANTS HAHAHAHAHAHA
  29. Profile photo of piratepigz12
    piratepigz12 Female 13-17
    352 posts
    March 17, 2006 at 3:07 pm
    i like the zipper the best
  30. Profile photo of OverTheMoo
    OverTheMoo Female 18-29
    460 posts
    March 17, 2006 at 3:23 pm
    I PEEd MY PANTS!
  31. Profile photo of sk8infreek
    sk8infreek Male 13-17
    239 posts
    March 17, 2006 at 4:05 pm
    Of course, the FAT chick "Peed her pants"
  32. Profile photo of DeeBack008
    DeeBack008 Male 13-17
    214 posts
    March 17, 2006 at 5:12 pm
    hahahahahaha, ive another one like that on the tonight show
  33. Profile photo of p-ball4life
    p-ball4life Male 18-29
    645 posts
    March 17, 2006 at 5:18 pm
    Has anyone seen the video where the woman almost slides out and the guy just sits there and laughs? i think it might of been on here but not the whole thing.
  34. Profile photo of drzm
    drzm Male 13-17
    233 posts
    March 17, 2006 at 5:28 pm
    that ruled - little ginger kid was funny - ah...ah...ah...ah lol
  35. Profile photo of DudeGuy
    DudeGuy Male 13-17
    211 posts
    March 17, 2006 at 5:37 pm
    lmao. It`s so funny to see their faces when they scream
  36. Profile photo of h0ax_d3m0n
    h0ax_d3m0n Male 18-29
    2513 posts
    March 17, 2006 at 7:07 pm
    0.0
  37. Profile photo of Darth_Pixie
    Darth_Pixie Female 18-29
    18 posts
    March 17, 2006 at 7:18 pm
    They have one of those things at Blackpool, has anyone been on it? (The one in Blackpool I mean). I would rather go on the thing that kind of catapults you out to sea =). (People who have been to Blackpool’s Pleasure beach will know).
  38. Profile photo of deaf_woman
    deaf_woman Male 30-39
    2720 posts
    March 17, 2006 at 7:53 pm
    ^ Been to Blackpool; never been on the thingy though.

    That video was hilarious.

  39. Profile photo of britanadian
    britanadian Male 13-17
    70 posts
    March 17, 2006 at 9:25 pm
    lmao! wow i loved the one that was like
    "beep! bleep! bleep! bleep! bleep! ect."
    there also one kid that looked like a demented ,omkey while screaming! LMFAO!
  40. Profile photo of farquaadhnch
    farquaadhnch Male 18-29
    1225 posts
    March 17, 2006 at 9:44 pm
    I know that they take saftey seriously for those things, but I still refuse to try that... absolutley... I don`t trust a bungee chord to save my life... even if it does look like fun...
  41. Profile photo of Bananaaa
    Bananaaa Female 13-17
    132 posts
    March 17, 2006 at 9:59 pm
    Wow! What a nice closure xD
    "I peed my pants!"
  42. Profile photo of bec_c
    bec_c Female 13-17
    48 posts
    March 17, 2006 at 10:26 pm
    hehe the music was really good. Hahaha `I Peed my pants` lolz priceless.
  43. Profile photo of cazreen
    cazreen Female 13-17
    157 posts
    March 17, 2006 at 11:36 pm
    I did that once. But only once. I wasn`t scared, screaming just makes the ride more fun ;). Anyway, I went to my voice lesson very guiltily..."Well I`m still healing." "From what?" "Steel Venom..."
  44. Profile photo of USArmy3
    USArmy3 Male 18-29
    180 posts
    March 18, 2006 at 12:04 am
    lol
  45. Profile photo of cannibal151
    cannibal151 Male 18-29
    1550 posts
    March 18, 2006 at 1:00 am
    omfg those guys are n00bs, those roller coast3ers pwned them...i 0wn roll3rc0a$t3r$ tho cuz i use [email protected]
  46. Profile photo of browndog1981
    browndog1981 Male 18-29
    105 posts
    March 18, 2006 at 6:54 am
    that was cool, very funny!
  47. Profile photo of h0ax_d3m0n
    h0ax_d3m0n Male 18-29
    2513 posts
    March 18, 2006 at 8:18 am
    yeh just from the name this is lame
  48. Profile photo of mrbaliw
    mrbaliw Male 18-29
    223 posts
    March 18, 2006 at 8:57 am
    hahahahaha! demonic little kid!
  49. Profile photo of _CRYN_OUT_
    _CRYN_OUT_ Female 18-29
    411 posts
    March 18, 2006 at 9:42 am
    Ha, a lot of those reminded me of myself.
  50. Profile photo of shardonnay
    shardonnay Female 18-29
    289 posts
    March 18, 2006 at 10:49 am
    HAHAHA. I would never go on one of those sling shot thingamees.
  51. Profile photo of thecranberry
    thecranberry Male 18-29
    731 posts
    March 18, 2006 at 2:48 pm
    lmao cannibal. h4x, h4x, omg wtf, h4x!
  52. Profile photo of Minya
    Minya Female 18-29
    122 posts
    March 19, 2006 at 6:22 pm
    ...I would be like that, most likely lol
  53. Profile photo of Rock_On37
    Rock_On37 Female 13-17
    263 posts
    March 19, 2006 at 7:42 pm
    "Notice there is always one screaming like they are dying and the other person is smiling or laughing."

    lol EXACTLY what I came here to say. Ones freakin out while the otehr is just looking and laughing at `em

  54. Profile photo of phreakphit
    phreakphit Male 18-29
    98 posts
    March 19, 2006 at 8:12 pm
    Well, I`m disappointed. Not one of you yelled.. Photoshopped! Hehehe...
  55. Profile photo of halifax_girl
    halifax_girl Female 18-29
    2244 posts
    March 20, 2006 at 1:34 am
    I wouldn`t even do that thing.
  56. Profile photo of oiunityoi
    oiunityoi Female 18-29
    6 posts
    March 20, 2006 at 7:54 pm
    hahaha i scream like crazy when im on roller coasters. gotta love those guys with the girlish screams!
  57. Profile photo of GrereX1
    GrereX1 Male 13-17
    921 posts
    May 12, 2006 at 12:45 am
    lol the fat guy....Priceless
  58. Profile photo of All4nothing
    All4nothing Female 18-29
    127 posts
    April 6, 2007 at 3:37 pm
    was it me or did the one boy scream like a 5 yr old girl sucking helium?
  59. Profile photo of SnazzyBanana
    SnazzyBanana Male 13-17
    163 posts
    June 23, 2007 at 2:48 pm
    Heh. Cool. But, seriously, I was freaked out. I kept thinkin` every one of `em was gonna pass out!!
  60. Profile photo of joshjunky
    joshjunky Male 18-29
    150 posts
    January 21, 2008 at 7:50 pm
    0:31-0:38.
    LMAO!!!
    I love these rides.
    :D

Leave a Reply