Microsoft Designs the iPod Package

Submitted by: Requateer 11 years ago in Entertainment

Video showing the differing design philosophies of Microsoft vs Apple.
There are 47 comments:
Male 1,586
What music?
0
Reply
Male 51
Hahaha, you guys fight like little girls and it makes me smile ^_^

Nice video, pretty damn accurate. I love that music...

0
Reply
Male 2,600
Can`t argue with that... hey, whatever carries your self-esteem.
0
Reply
Male 1,586
I *do* feel the need to do exactly that. And let me tell you why.
Because you`re a fellow Kraut.
It`s called good-natured ribbing.
I only do it because I like you.
0
Reply
Male 2,600
Because I didn`t have the .mp3, Enohead, and it wouldn`t make sense to offer what I can`t deliver. I did, however, give him enough information to find it for himself, and I felt that was adequate. Is this done, or do you still feel the overwhelming need to target every post I make and attempt (miserably and irrationally, I might add) to find some fault?
0
Reply
Male 1,586
Overmann - Jeez, why didn`t you just offer to send him the mp3, Helpy Helpermann??
0
Reply
Male 200
"music was by danny elfman... think it was the pee wee herman theme..."-Tmboo

Thank god.... That was driving me nuts :)

0
Reply
Female 263
`previously called The Mystic Knights Of The Oingo Boingo), for Pee Wee`s Big Adventure, directed by Tim Burton. It was Burton`s first major movie, after working as an animator for Disney. It was also Pee-Wee Herman`s (Paul Reubens) debut movie.`


=OOOOOOOOOOOOOOO


HOLY CRAP! I am a major Tim Burton fan...almost to the point and passed of obsession...And I NEVER knew that Pee Wee was directed by him!!!


AND THAT`S MY MOVIE!
My dad would get my sisters platform shoes and dance on the table. lol It`s crazy that I never knew it but I didn`t and it`s crazy how my all time fave past time movie is directed by my fave director. lol anyways I`m done =DDD

0
Reply
Male 2,600
Your answer was fine, I suppose, if you wanted the guy to go through the effort of figuring out what the theme song to Pee Wee`s Big Adventure was called. But don`t be sorry you gave a half-assed answer; I`m only clarifying why I posted what I did because you made it an issue.

Oh, and everyone "assumes". Knowledge is only assumed (presumed, if you will) awareness.

0
Reply
Female 1,426
too true
0
Reply
Male 102
WHAT WAS THE MUSIC????
No jk, first off Taboo do you realize its a joke, i.e. not real. Also when it does the final review it only shows 3 sides
0
Reply
Female 9
hehe awesome. but i hate using apple mac computers... i have to use them @ college for editing + i prefer windows. but windows designs suck... maybe we need some sorta hybrid between windows + apple?
0
Reply
Male 1,066
meh
0
Reply
Male 1,586
Well, sorry I gave a half-assed answer, Overmann.
You said you "assumed" he was asking for the title of the song. You know when you assume you make and ASS of U and ME. And when you put your butt in scotch, you get butterscotch.
Nitpicking is fun. Curse you and your validity.
0
Reply
Male 214
eh, it was aight
0
Reply
Male 2,600
Stating only that the song was the theme for the movie is half-ass, Enohead. I assumed he was asking for the title of the song, and to add in a bit of validity, I supplied who composed the song and what it was used for. Now you`re just nitpicking.
0
Reply
Male 107
Wow, this is brilliat! I love how its all animation that is syncronized with the music! And its funny without exaggerating because its true! APPLE RULEZ!
0
Reply
Male 393
lol thats great...i gotta say that box would definately stand out lol
0
Reply
Female 240
I agree, totally awesome!
0
Reply
Female 370
That was drating awesome!
0
Reply
Female 98
So, so, so...True.
0
Reply
Male 1,083
it seems SamIamB is pretty bitter about something :P, but I dont think the system requirments where long enough I think it needs to be about 5 meteres longer.lol
0
Reply
Male 7
lmao!
0
Reply
Male 1,425
ummmmmmmm yeahhh!! sweet. awesome.
0
Reply
Male 10
That was great, very funny.

By the way anyone got any information about the music? ;-)

0
Reply
Male 1,586
Overmann, thanks for the extra information that has already been stated.
Let`s go the whole nine...
The song is `Breakfast Machine` composed by Danny Elfman, who was the creative force behind the quirky 80`s band Oingo Boingo (previously called The Mystic Knights Of The Oingo Boingo), for Pee Wee`s Big Adventure, directed by Tim Burton. It was Burton`s first major movie, after working as an animator for Disney. It was also Pee-Wee Herman`s (Paul Reubens) debut movie.

Now you go. :-)

0
Reply
Male 2,600
The song is called `Breakfast Machine` composed by Danny Elfman for Pee Wee`s Big Adventure. ...Makes me want to watch the damn movie...

Oh, and again MilkandCookies.com.

0
Reply
Male 185
I hate ipods. just thought i`ld share.
0
Reply
Male 104
I`m sorry i cant help it..

[quote] I like Apple`s clean, streamlined look better though. It`s more modern. [/quote]

WTF?

0
Reply
Male 104
heheheh that was great. and lmao (unless i grossly misunderstand) at THAT ^ ... :|
0
Reply
Female 1,062
Er, SamIamb, what on earth are you talking about?

Anyway, that was coolish. I like Apple`s clean, streamlined look better though. It`s more modern.

0
Reply
Male 346
well made and funny too how lovely :-)
0
Reply
Male 28
This is what we get for valuing money over spirituality for the past 70 years. This is what we get for inflating sociology and marketing over anthropology and cultural tolerance. We get crap. Party`s over folks, so listen to music at your own risk.
0
Reply
Female 191
That was relaly good. loved the music.
0
Reply
Female 328
um...it was...realistic?
0
Reply
Male 536
i like the box, i could go into a shop to buy an ipod, then spend so much time reading it forget why i went in, id save loads of money
0
Reply
Male 1,586
The music is the theme from the movie Pee Wee`s Big Adventure. Danny Elfman did it. Brilliant.
That whole video was well done and funny as hell.
System Requirements made me pee.
0
Reply
Male 8
music was by danny elfman... think it was the pee wee herman theme...
0
Reply
Male 2,720
Both designs have their flaws.
0
Reply
Male 105
Maybe they could learn from this. Great background music too.
0
Reply
Female 130
hahah that was cooool
0
Reply
Male 101
Apple, you have nothing to worry about! What was that music?
0
Reply
Male 2,567
ok.
0
Reply
Male 35
Lol. I liked that.
0
Reply
Female 993
haha, that would be only too true.
0
Reply
Male 78
All too realistic...scary
0
Reply
Male 121
Link: Microsoft Designs the iPod Package [Rate Link] - Video showing the differing design philosophies of Microsoft vs Apple.
0
Reply