How did this guy survive?

Submitted by: buddy 11 years ago in
http://www.katu.com/video/video_player.asp?ID=84254&VID=http://easylink.playstream.com/katu/060317_audi_crash.wvx

If you see his crunched Audi, you won"t believe it.
There are 34 comments:
Male 1,079
Wont start...
0
Reply
Female 123
wont play for me. :[
0
Reply
Male 587
i dont have anything to say about that!
0
Reply
Male 161
wow
0
Reply
Female 28
Why did he have a camera on his dash?
0
Reply
Male 115
JK by the way, I know its not photoshopped.
0
Reply
Male 115
Holy Christ-Chex Batman! That guy is superbly lucky to still be alive. As for me, I am shocked. And I gotta say it... Photoshopped.
0
Reply
Male 203
the reporter`s name is Nancy Weiner!
0
Reply
Female 370
damn that is horrible
0
Reply
Male 1,425
oh wow.....
0
Reply
Female 1,262
He must be like the next god or something if he was able to survive that. Some big plans for him in the future or something.
0
Reply
Female 509
i would have said holy sh/it but thats just me.

haha the reporters name is nancy weiner..lol

0
Reply
Male 142
That was like 10 minutes away from me
0
Reply
Female 1,025
i never actually read those news ones. i just comment to earn posts. heehaa
0
Reply
Male 637
Crazy stuff.
0
Reply
Male 578
I`m going to buy an Audi TT.
0
Reply
Male 2,720
My favorite word in the world?

Buffering.

0
Reply
Male 106
Wow somebody im in that sky must really like him
0
Reply
Male 78
That is a miracle that he survivied, lucky him.
0
Reply
Female 1,944
omg
0
Reply
Male 75
Wow, he`s very lucky...
(I know what my next car will be...)
0
Reply
Male 223
WOW!:-O
0
Reply
Male 76
lucky to say the least
0
Reply
Male 115
Did anyone catch the reporters last name?
0
Reply
Male 21
Thats amazing
0
Reply
Male 1,132
I know the gentlemen in this video. He doing well now. out of the hospital. You gotta love audi`s. I know I love mine.
0
Reply
Male 951
monorrd: agreed!

Always been more of a BMW guy but I definitely have a new respect for Audi now.

0
Reply
Male 2,372
That`s German engineering for you! If he was riding in one of our North American scrap heaps he would have been crushed like an ant.

Vorsprung durch Technik indeed.

0
Reply
Male 527
I think I would have said, "Holy crap!" rather than, "Holy cow."
0
Reply
Female 130
so lucky o.o!
0
Reply
Male 424
movie didnt play
0
Reply
Male 76
WOW!

luuuuucky guy!

0
Reply
Female 1,211
wow!:-O
0
Reply
Male 10,115
Link: How did this guy survive? [Rate Link] - If you see his crunched Audi, you won`t believe it.
0
Reply