Xnake

Submitted by: buddy 11 years ago in Games
http://www.armorgames.com/games/xsnake.html

Snake game with a twist.
There are 49 comments:
Female 158
507 :0
0
Reply
Female 345
Being my dumb self, I didn`t realise that crashing into the skull thing would kill me.
0
Reply
Female 799
Kinda boring.
0
Reply
Female 1,398
eh... not very fun.
0
Reply
Male 243
i will now explain this game in one word below


SUCKED


0
Reply
Male 246
awful
0
Reply
Male 747
boring after a while
0
Reply
Female 587
I got to 359 and i got bored,
0
Reply
Male 979
rectumrectumrectum
0
Reply
Female 344
that was fun and the person on the first page they disappeared becuase there were 3 in a row! the same colour i rele didn`t like hte reverse thingy!
0
Reply
Male 1,115
^yup
0
Reply
Female 54
oh god...


not another zuma rip-off...

0
Reply
Female 609
98!
0
Reply
Male 15
I liked this game. A simple twist on the original added a new aspect to the game. Played it for quite a while despite the fact I wasn`t that good at it.
0
Reply
Male 25
I Personaly think that Nobody can get the score over 5000 if they do they must be some kind of freak. The game is long and it might take hours apon hours to get over 5000 or reach 5000 and its BORING. and ppl who haven`t played it yet i warn u dont its completely

R U B B I SH

0
Reply
Male 59
lmao!! i hate this game! but it is fun! And so slow and tacky! but so cool! I HATE IT!
0
Reply
Male 419
The classic version was better.
0
Reply
Male 361
Stupid.
0
Reply
Female 54
This game is so addicting!! I love it!
0
Reply
Female 1,025
it was okay. the twirly thing was confoosing!! once i got the twirly thing and killed myself, I QUIT! lol
0
Reply
Male 314
Maaan that game is twisted!! Great stuff!! (end sarcasm)
0
Reply
Male 63
765 or so..

Then I took suicide outta boredom.

0
Reply
Female 338
Took me a good few minutes to realize what in hell all the colors meant.

...Boring.

0
Reply
Male 761
oh look, armour games what a suprise, there name has crap written all over it
0
Reply
Female 1,120
i can`t seem to get how to start it. Nothing showed no xnake or anything.
0
Reply
Female 1,463
550 i used to be soo gud at snake on my phone lol
0
Reply
Male 1,523
Repost?
0
Reply
Female 191
I don`t like TWISTS!!!! waaa
0
Reply
Male 1,225
Wow... and I thought the original snake was easy......
0
Reply
Male 76
you know this might be the motivation for someone else to make a better game
unless you re like me and to damn lazy X-(
0
Reply
Male 52
not the best game ive played
0
Reply
Male 111
another twist is that if you hit the walls you dont die
0
Reply
Male 2,720
a little bit painful.
0
Reply
Female 68
I`m with Osprey39, the old game was better. The twist is pretty dumb.
0
Reply
Male 637
Armor Games just remakes classics,and make them worse!
0
Reply
Female 164
i dont get the twist thing...dumb game, bad graphics...just poor in general.
0
Reply
Male 305
2253
twas ok..quite jumpy
0
Reply
Male 273
i got 438
0
Reply
Male 214
"More rubbish from Armor Games.
Looks like they`ll sponsor any old crap to get their name around."

some of their games are pretty good, like field command and ball revaamped

0
Reply
Male 207
was that a pun, the twist bit
0
Reply
Male 57
More rubbish from Armor Games.

Looks like they`ll sponsor any old crap to get their name around.

0
Reply
Female 189
Ah I see, I noticed that they dissapeared, but I wasn`t really getting why
0
Reply
Male 1,407
Call me old-fashioned, but I`m not much of a fan of this "twist."
0
Reply
Male 315
reb0rn4never, that is exactly what I was going to say!
the twist is: when you get three in a row they disappear
0
Reply
Female 189
Someone tell me what the twist is? I`ve played it, and I don`t see a twist!
0
Reply
Female 8
dum :-/
0
Reply
Female 2,144
Um...=( I Dont Know What I`m Doing.
0
Reply
Male 555
WHAT A TWIST!
0
Reply
Male 10,115
Link: Xnake [Rate Link] - Snake game with a twist.
0
Reply