World Press Photo Winners

Submitted by: buddy 11 years ago
http://www.worldpressphoto.nl/index.php?option=com_photogallery&task=blogsection&id=16&Itemid=137

Best press photos of 2006.
There are 19 comments:
Female 264
very depresing...:-(
0
Reply
Female 278
[quote]On 2/13/2006 5:37:44 PM Sexyjuliet wrote: i think that shows what our culture is focused on now a days, blood and violence. [/quote]
What the hell? Do you even know what goes on in the world? How could it be `our` culture if these pictures are taken from all are the world anyhow.
0
Reply
Female 439
Wow, those are amazing.
0
Reply
Female 76
Fantastic photos...one that caught my eye just for aesthetics was the swimmer...I`m not sure why.
0
Reply
Female 458
that was some good stuff...did anyone c the one w/ the girl in the green and she looked pretty pissed...that one still gives me chills but it was a very good photo
0
Reply
Female 260
the one picture with the little ballet dancer from south africa made me kinda sad

along wiht all the other pictures of course

0
Reply
Male 637
Interesting.
0
Reply
Male 1,425
not alot of them were that beautful, some were weird, some were shocking...the fire in the aftermath of the hurricane was stunning to me, haha and yea deathsangel i thought that picture of the girl that hit her head on the diving board was great...ugh yeah that girl, scary stuff....kinda makes me happy i have the comforts of home
0
Reply
Female 94
a lot of those mad me very angry. they were so disturbing. i think that shows what our culture is focused on now a days, blood and violence. but i must say, they were very well photographed and a lot of them were either beautiful or funny, like the girl and the diving board lol.
0
Reply
Female 85
Haha, you see the one of the swimmer? Oh god she`s gonna have to remember that the rest of her life now AHAHAH
0
Reply
Female 1,426
those were so sad!
0
Reply
Male 287
Very thought-provoking and sometimes moving stuff...kinda makes you despair for the human race sometimes,especially when you see young and innocent children involved...
0
Reply
Female 316
That was sad.
0
Reply
Female 62
i spent a while looking through that whole site and reading captions- I really suggest everyone look at these! If for no other reason than to get an accurate feel for our world`s history, instead of having blinders on
0
Reply
Female 607
^Yeah, I was gonna comment on that one.
0
Reply
Female 154
the pic with the young girl all bloody, watching her parents get killed by US Patrol, made me so angry.

damn you mader packin murderers.

0
Reply
Male 2,372
Kinda gives a nice, cheery perspective on the world, doesn`t it? |-(
0
Reply
Male 161
..good stuff
0
Reply
Male 10,115
Link: World Press Photo Winners [Rate Link] - Best press photos of 2006.
0
Reply