Coming Soon from Google

Submitted by: buddy 11 years ago Tech
http://www.valleywag.com/tech/google/googles-secret-plans-trogdor-calendar-and-wifi-153854.php

Codename: Trogdor.
There are 17 comments:
Male 5
TROGDOR!!!!!!!!!!!!
TROGDOR!!!!!!!!!!!!
trogdor was a man
or... a dragon man
or maybe he was just a dragon
but he was still
TROGDOR!!!!!!!!!!
TROGDOR!!!!!!!!!
burninating the country side
burninating the peasants
burninating all the people
in their
THATCHED ROOF COTTAGES!!!!!!!!
THATCHED ROOF COTTAGES!!!!!!!!
Trogdor comes in the
NIIIIIiiiiiiGHHHT!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 211
Trogdor was a man...
0
Reply
Male 82
YAY!!!
0
Reply
Male 1,808
TROGDOR!!!!!!!!!!I thought there would be a pic of him......
0
Reply
Male 1,425
I love google, its my homepage. I`d use google over any other search engine
0
Reply
Female 314
Google is my future husband.
(unless theres a real 50-year-old bald man named google. if so, erase what i just mentioned.
0
Reply
Male 1,586
Yeah, how DARE they try to become financially successful?!
0
Reply
Male 102
I used to think google was great, kinda like the anti-microsoft giving free stuff to all but it seems they are becoming more of an evil empire every day trying to hold a share in every type of market.
0
Reply
Male 2,958
I was half expecting to see the burninator somewhere on there.
0
Reply
Male 1,083
Well Google wants to take over the world lol. Is googles wifi free, or is it a pay access system like with cell phone suppliers ( I mean from what thier offering now)
0
Reply
Male 30
Trogdor strikes again!
0
Reply
Male 206
TROGDOR THE BURNINATOR!!!!!1!!11!!!one!!!!

If you are saying to yourself "wtf?" visit homestarrunner.com and look around

0
Reply
Male 2,567
??
0
Reply
Female 1,972
TROGDORRRRRRRRR!!!!TROGDORRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!

YAY!!!

0
Reply
Male 606
huh? I dont get it...
0
Reply
Male 161
I WIN!!

interesting...

0
Reply
Male 10,115
Link: Coming Soon from Google [Rate Link] - Codename: Trogdor.
0
Reply