Alice in Chains, Transcribed

Submitted by: cletevd 11 years ago in Entertainment
http://www.pointlesswasteoftime.com/angrychair.html

A video complete with horribly inaccurate lyrics
There are 23 comments:
Female 442
Heh. I liked the chair ones, `cuz that`s really what it sounded like!!
0
Reply
Male 1
"Saw my erection and cried"... lmao.

I love Alice In Chains, R.I.P. Layne.

0
Reply
Female 882
that chair looked really angry! hahaha. i`m going to be "controversial" here and say that was a pretty boring song.
0
Reply
Male 99
all I want is souffle!
0
Reply
Male 1,808
that was pretty funny.not as funny as the fall out boy ones but still.........what are they really saying anyways?
0
Reply
Male 1,425
oooooook haha....that was definitely random, and funny. farting on the angry chair hahaha...even though its not the acually lyrics, oddly enough its very close.
0
Reply
Male 730
hmm...should i judge alice in chains by that song. cause i didnt like it. is that a good example of their work?
0
Reply
Male 407
There`s a room full of those angry chairs in this building by my house. They look exactly like it. Some are that color, some are yellow and some are orange.
0
Reply
Male 269
I mellowly chuckles through the whole thing... But when it came to the part where it said, "Saw my erection and cried" I burst out laughing.
0
Reply
Male 140
I agree with Bigoldjeffry as well. Alice in Chains was the last quality band left...too bad Layn`es dead.
0
Reply
Female 229
Alice in Chains is definitely one of my top favorite bands... I`d say the top two, right next to Nine Inch Nails.

I Totally agree with Bigoldjeffry the radio now-a-days is dead. Where`s the REAL music? I`ve had enough of this emo and rock-wanna be crap. Where`s the REAL talent?

0
Reply
Female 58
that was funny but lame at the same time. who actually sits there and makes that poo? angry chair has some dope lyrics too. love my alice in chains
0
Reply
Female 1,403
Does anybody mime anymore?
0
Reply
Male 623
rofl!
camels red i have a pair
the weight of my harp i do despair
feed me your pies open wide
i see my erection and cry
0
Reply
Male 594
What happened to great bands like Alice in Chains?

Why are there no real bands on the radio right now?

0
Reply
Male 1,586
"I don`t mime."
Now everytime I listen to that song, I`m going to picture a damn mime.
I love Alice in Chains.
0
Reply
Female 145
"BOING!"
0
Reply
Male 262
funny, i liked
0
Reply
Female 264
i don`t get it
0
Reply
Male 1,265
That was funny, except for the parts where it obviously wasn`t what they were transcribing.
0
Reply
Male 2,372
Funny!

..changing the shape of his bass.

0
Reply
Male 161
W00t!
0
Reply
Male 1
Link: Alice in Chains, Transcribed [Rate Link] - A video complete with horribly inaccurate lyrics
0
Reply