Heather`s Adventure with the Red Head Blow Up Man

Submitted by: OKGost 11 years ago Funny
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=2740213&blogID=73041596&MyToken=fc5661a4-24b4-4c08-a6bd-e8e0cfbca429

Quite possibly the greatest blog entry you"ve ever seen.
There are 42 comments:
Female 22
Kinda funny, the chick was hot. Id do her.
0
Reply
Male 581
didnt work for me.
0
Reply
Female 28
Heh. That was entertaining for a little while.
0
Reply
Female 1,697
yes, the comments were strange, the guy is a bit hot and the girl could do better. about the blogs, I don`t have one, but I do have a fotolog in terra lol
0
Reply
Male 615
The only thing stranger than the blog are the people who left the comments...I seem to recall ones user id referring to a homosexual afriad of corn dogs...whatever
0
Reply
Male 610
bandwidth exceeded......
0
Reply
Male 517
a lot better
0
Reply
Female 982
She could do better.
0
Reply
Female 228
haha... i can`t believe someone would waste their time posting something like that.
i don`t see the point of covering the asian chick`s eyes in the pic where her butt is almost totally exposed... she`s already in the other pic.

-----------------
ditto.

0
Reply
Female 2,244
Kind of interesting, but weird.
0
Reply
Female 533
ummm....what? Dumb. Just dumb.
0
Reply
Female 76
He shoulda stuck with the brunette.

But yeah... since when can we link blogs??

Now EVERYBODY`S going to effing do it because they`re gonna find themselves funny. Ugh.

But that was cute I suppose.

0
Reply
Male 407
I have a picture that sums this up I think.


Oh wait, that`s not it... Well I don`t feel like finding the real one, so that`s staying.

0
Reply
Female 369
dude myspace is awsome , but sorry luvstricken its only for socialabaly exposed peeps
0
Reply
Female 712
...I hate myspace...
0
Reply
Male 951
The only thing sadder than bloggers are the pathetic fan-idiots who actually read them regularly. Which I guess explains the gutless zero-post moron who submitted that stupid site. What a waste of a click.

0
Reply
Female 993
Oh, what a touching story...it made me cry. I cried because I wasted a whole minute looking at this blog!
0
Reply
Female 17
Gosh, I thought she just had too much to drink at a new year`s eve party....Wierd... o.0
0
Reply
Female 175
someone is defintiely lacking attention in their life - you are hurting !
0
Reply
Male 3,060
yeah. no more personal sites...it`ll get out of control if that rule isn`t enforced.
0
Reply
Male 285
I don`t mind the blog thing. But seriously that was just mind boggling stupid.
0
Reply
Female 573
I`m jealous...of the doll. Lol. Just kidding. I`m straight...but it`s cute :-) Original mainly.
0
Reply
Male 204
Boy did that suck. Enforce the blog rule; random people aren`t funny.
0
Reply
Female 314
Sunday, January 01, 2006 8:48:01 PM
that`s not even remotely funny. you just wasted my time by posting that.


Dude, isn`t that the whole point of IAB? 90% of IAB is useless crap. =)
And that was funny. =)

0
Reply
Male 2,600
Er, whatever happened to not linking to blogs?
0
Reply
Female 369
Wow I thought that was real entertainment , i bet that asian girl and her are friends and planned the whole thing , they are probably the ones who took the pics of eachother too. the whole idea is pretty cute
0
Reply
Male 165
Except ours doesn`t have pants.

Sorry about the double-post.

0
Reply
Male 165
Wow, I have that exact same doll. We bought it for our English project, he played the King`s Ghost in our Hamlet presentation.
0
Reply
Male 150
haha... i can`t believe someone would waste their time posting something like that.
i don`t see the point of covering the asian chick`s eyes in the pic where her butt is almost totally exposed... she`s already in the other pic.
0
Reply
Male 169
funny
0
Reply
Male 74
i`d bang em both....oh and that hot asian chick especially!
0
Reply
Female 54
stupid.
0
Reply
Female 706
lmfao... amusing. I`m jealous of her hottie. -_-
0
Reply
Female 55
u perv.........lol
0
Reply
Male 2,567
wtf?
0
Reply
Female 55
um.......k
0
Reply
Male 713
I can see something awful commenting that site :D
0
Reply
Male 23
that`s not even remotely funny. you just wasted my time by posting that.
0
Reply
Female 85
Thats kind of gross.
0
Reply
Male 1,420
ok then...
0
Reply
Male 337
(first again)

oh yeah, he`s a hotty

0
Reply
Male 4
Link: Heather`s Adventure with the Red Head Blow Up Man [Rate Link] - Quite possibly the greatest blog entry you`ve ever seen.
0
Reply