Birds of Britain

Submitted by: Peenie 11 years ago Funny

Spoof 1970s wildlife film from BBC comedy Look Around You.
There are 30 comments:
Male 4,807
LMAO!!
0
Reply
Male 102
funniesdt show eva! P.S. Im english wen `bouts was it on?
0
Reply
Male 888
That poor prostitute duck.
0
Reply
Female 230
i didnt know baby birds were called bees...lol.
0
Reply
Male 11
quite funny notice the credits, all birds names
0
Reply
Male 7
that was good "Here`s a pair of tits" lol
0
Reply
Female 1,972
I hope to see more of this show it looks very funny.
0
Reply
Male 127
"up in the tree is a chicken. look at it`s legs." lol! "here are a couple of worker ducks. they`re digging a hole." lololol. dunno why, but that bit just made me wee myself. classic.
0
Reply
Female 1,382
LMAO! I love this!
0
Reply
Female 491
Hahaha ^ I loved that too! Classic.
0
Reply
Female 157
"Here are some upside-down pigeons." That really cracked me up for some reason.
0
Reply
Female 1,403
Prostitute ducks are hot.
0
Reply
Female 882
^ yeah i rarely laugh out loud, i laugh inside.

infact i`m laughing hysterically now, you just can`t tell.

0
Reply
Male 851
the ducks and the bees made me actually laugh
the rest were kind of just thought laughs...does that make sense?
0
Reply
Male 346
i just looked for the dvd and it comes out on the 16 (2 days time) i cant wait i have waited about 6 monhts for it to come out :-D
0
Reply
Male 82
Haha funny stuff. What`s it called? I might get it on dvd or video or whatever ya know. prostitue ducks classic.
0
Reply
Male 346
i love look around you!!!!!!!!!!!! i have the 1st series on dvd but the 2nd one is taking ages to come out on dvd. i like the hot jon bit on the live final and when prince charles got attacked with psilence and his face was just skin.. halarious. i havent seen this for so long its well funny :-D
0
Reply
Male 332
Haha I love Look Around You. I think it`s back on sometime this year too. One of my favs was the World`s Backwards Counting Champion.
0
Reply
Male 50
Amusing. Prostitute ducks. Amusing.
0
Reply
Male 179
Haha, That was hilarious! Did anyone see the one where they let a robot give one of the tv presenters plastic surgery on his face? That was a good one
0
Reply
Female 882
this beautiful creatures that suddenly arrived on our planet in 1962..haha

when is look around you coming back on? i loved the psilence thing in the science inventions.

0
Reply
Male 36
lol
0
Reply
Male 203
Hilarious!
0
Reply
Male 16
yeah, i preffered the shcool science ones too. This one was good though. :D
0
Reply
Male 210
I preferred the original school science video rip-off thna the tomorrow`s world rip-off version. Might have not been as well know, but it was funnier.
0
Reply
Female 7
Yeah Joyful, it is a very britsh humour thing, i agree. Which is probably why i laughed.
0
Reply
Male 20
I loved this show when it was on!!!
This probably wasnt the best clip of the show....the scariest picture in the world or the future music clips would have been funnier...
But some of that made me laugh...
"Baby birds are called bees"
0
Reply
Female 51
Well, it was funny, but not THAT funny. Strange British humour....
0
Reply
Male 16
I DIDN`T WATCH IT!
0
Reply
Male 2
Link: Birds of Britain [Rate Link] - Spoof 1970s wildlife film from BBC comedy Look Around You.
0
Reply