Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 83    Average: 3.5/5]
31 Comments - View/Add
Hits: 9717
Rating: 3.5
Category: Funny
Date: 01/25/06 02:01 AM

31 Responses to Bill Gates the Teapot

  1. Profile photo of DeadlyDream
    DeadlyDream Female 13-17
    69 posts
    January 24, 2006 at 9:49 pm
    Link: Bill Gates the Teapot - Here is my handle, here is my spout.
  2. Profile photo of kennapea
    kennapea Female 18-29
    123 posts
    January 25, 2006 at 2:08 am
    that shouldn`t make me giggle as much as it does...
  3. Profile photo of S_J_W
    S_J_W Male 18-29
    1465 posts
    January 25, 2006 at 2:09 am
    oh my god, that`s dumb... yet I laughed...That`s gotta be worth something.
  4. Profile photo of myshuno83
    myshuno83 Male 18-29
    135 posts
    January 25, 2006 at 2:27 am
    err...
  5. Profile photo of SarahColleen
    SarahColleen Female 18-29
    1071 posts
    January 25, 2006 at 2:38 am
    i left it on repeat and walked away... scared me roomates
  6. Profile photo of lolakitty72
    lolakitty72 Female 30-39
    1972 posts
    January 25, 2006 at 2:52 am
    That was quite silly- very good for a larf
  7. Profile photo of halifax_girl
    halifax_girl Female 18-29
    2244 posts
    January 25, 2006 at 2:54 am
    Ha, kind of funny.
  8. Profile photo of LilKelc
    LilKelc Female 13-17
    283 posts
    January 25, 2006 at 3:53 am
    ummm ok i didnt actually findd it funny :S
  9. Profile photo of metallicblue
    metallicblue Female 18-29
    228 posts
    January 25, 2006 at 4:21 am
    OMG haha... i laugh so easy...
  10. Profile photo of DarkRose01
    DarkRose01 Female 18-29
    49 posts
    January 25, 2006 at 11:14 am
    That amused me a lot and i dont know why...
  11. Profile photo of Jazz5490
    Jazz5490 Female 13-17
    292 posts
    January 25, 2006 at 11:43 am
    yes very amusing
  12. Profile photo of Juicy_Juice
    Juicy_Juice Female 13-17
    328 posts
    January 25, 2006 at 4:21 pm
    weeeirddd but funny hehehe

    i`m a little teapot, short and stout...damn repetition

  13. Profile photo of nic_blink182
    nic_blink182 Female 18-29
    333 posts
    January 25, 2006 at 4:32 pm
    heh
  14. Profile photo of CircleGirl
    CircleGirl Female 18-29
    122 posts
    January 25, 2006 at 4:43 pm
    The guy kinda sounds like Kermit the Frog. :-D
  15. Profile photo of atreu59
    atreu59 Male 18-29
    2 posts
    January 25, 2006 at 5:46 pm
    i shouldnt like that so much... but i do
  16. Profile photo of chelsea10011
    chelsea10011 Female 13-17
    105 posts
    January 25, 2006 at 5:54 pm
    even tho it waz crappy i lmao
  17. Profile photo of kennapea
    kennapea Female 18-29
    123 posts
    January 25, 2006 at 6:15 pm
    progress report: over 12 hours later and it still makes me giggle. no explaination.
  18. Profile photo of stikfas
    stikfas Male 13-17
    1809 posts
    January 25, 2006 at 7:06 pm
    I couldent help but laugh
  19. Profile photo of kate192
    kate192 Female 18-29
    166 posts
    January 25, 2006 at 7:48 pm
    Hahaha I don`t know what y`all are talking about that was frickin` HILARIOUS!
  20. Profile photo of KeBob
    KeBob Male 13-17
    637 posts
    January 25, 2006 at 8:40 pm
    another perfect example of jealousy, y does everyone pick on Bill, hes donated over like 3billion to charities
  21. Profile photo of Sparkly
    Sparkly Female 30-39
    240 posts
    January 25, 2006 at 9:13 pm
    That was awesome! I am sure Mac users will love this one!
  22. Profile photo of philitup23
    philitup23 Male 18-29
    468 posts
    January 25, 2006 at 10:00 pm
    yea weirdest thing...idk why i laughed either
  23. Profile photo of gluebottle
    gluebottle Female 18-29
    161 posts
    January 26, 2006 at 6:30 pm
    that was AWESOME! bill gates is sooo a teapot!
  24. Profile photo of Sergeantgile
    Sergeantgile Male 13-17
    7 posts
    January 27, 2006 at 1:59 am
    Thats the most retarded thing ever..yet it entertained me so well and I laugh every time I see it. lol
  25. Profile photo of 134
    134 Male 13-17
    299 posts
    January 28, 2006 at 1:28 pm
    funny
  26. Profile photo of 134
    134 Male 13-17
    299 posts
    January 28, 2006 at 1:29 pm
    gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww no word wrap
  27. Profile photo of philitup23
    philitup23 Male 18-29
    468 posts
    January 28, 2006 at 1:37 pm
    thank you for being this annoying...this is what Youthink needs
  28. Profile photo of cheeseispunk
    cheeseispunk Female 13-17
    380 posts
    January 28, 2006 at 10:26 pm
    Bill Gates is the best teapot ever.

    Totally jossome.

  29. Profile photo of 801210
    801210 Female 13-17
    42 posts
    April 5, 2006 at 8:39 pm
    why is that so funny?
  30. Profile photo of soad21
    soad21 Female 13-17
    412 posts
    April 12, 2006 at 10:17 pm
    LMAO that was funny(i laf 2 easily probably but there r many things that r STOOPID)
  31. Profile photo of Azaram
    Azaram Male 40-49
    130 posts
    March 25, 2012 at 6:40 am
    Pushing dumbassery off the screen.

Leave a Reply