Zoomed in Food

Submitted by: tika12001 11 years ago in
http://www.fresh99.com/zoomed-in-food.htm

Someone decided to make their food just that little bit more interesting.
There are 95 comments:
Female 59
this is really nicely done ! ... I liked the kiwi picture
0
Reply
Male 39
That was definitely cool. Heck of a lot of credit for the originality... i have no clue what motivates someone to actually go and do this
0
Reply
Female 158
The kiwi was actually trimmed, which I found... intriguing.
0
Reply
Female 280
im not sure i get it......a question keeps going through my head over and over.......................................................................................................................WHY
0
Reply
Male 166
that`s messed up
0
Reply
Male 90
its tru im also food, i saw it happen onli yesterday
0
Reply
Male 7
im food, and that really does happen.
0
Reply
Male 664
It`s not small people, it`s big food.

Idiots.

0
Reply
Female 322
So cute! (^^,)
0
Reply
Male 3,631
Wow - that was Beautiful.
0
Reply
Female 2,244
That`s pretty neat.
0
Reply
Male 72
so very very cool
0
Reply
Male 21
I LOVED IT!!!!
0
Reply
Female 363
wow i loved the ice skating one but my fav was the chocolate one cos well...i love chocolate so any zoomed in picture of it is a hit with me!!
0
Reply
Male 725
Nice!
0
Reply
Male 119
thats some cool $hit
0
Reply
Male 220
Where are all the dolphins everyone is talking about? All I see is little people.
0
Reply
Female 304
awwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!
that is TOO cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 667
The figurines are more than likely for a hobby train set.
0
Reply
Male 37
Mmmmmmmm..... Huh oh umm that looked good. And that was pretty cool.
0
Reply
Male 6
I liking it.. but its soo random!?
0
Reply
Female 15
i actually feel a little bit paranoid about eating my food now.
0
Reply
Female 412
FallenSoul, haha i wasn`t bashing it. i`m just saying the `Family guy` things are in a whole different category XD And a little bit overrated, that`s all. But it`s not bad, I like the show actually. ^^
0
Reply
Female 132
Ummmmm, and the point of that was......?
0
Reply
Male 85
lolol
0
Reply
Female 11
I saw art like this at the Des Moines Art Festival this past year. Not only was it little people on food. But also on body parts. Think of the mower, and then of lower areas.
0
Reply
Male 16
Now that is quite cool. For everyone who is wondering about the mini people, you can buy them from most modeling stores for use in model train boards and stuff like that. :-)
0
Reply
Female 830
Heheh i liked the chocolate one... even though it made me hungry :-(
0
Reply
Male 923
Yushi, I was with you right till you threw in the bit about family guy, lol. I was like "She is SO right" then you made it a bash on Family Guy and Family Guy lovers, lol.
0
Reply
Male 371
and yushi finally cracked the forum code
0
Reply
Male 371
hmm that advertisement at the bottom says meet girls in Plano texas...i live like 700 miles from there )-|
0
Reply
Female 178
i loved the kiwi too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 160
wut the crap
0
Reply
Female 329
cool! I loved the kiwi one :-)
0
Reply
Female 3
WOW!!! and i thought I was bored....wow....KOOL!!!!:-D
0
Reply
Female 412
Basically if it`s something that takes time to do, people will say that person has too much time.
If it`s something you never imagined possible, they would say it`s fake.
If it`s something tha`ts possible, they would say it`s no big deal.
Any type of painful humor, they will say it`s distasteful.
But the family guy stuff will be welcomed with open arms, for some reason.
0
Reply
Male 469
At first I thought that watermelon was covered in ants...
0
Reply
Male 305
cool!
0
Reply
Male 577
wow
0
Reply
Male 1,521
Stupid!
0
Reply
Female 15,763
For the people that are saying they have too much time... you ever think maybe it`s their hobby?
0
Reply
Female 963
that`s really cool!
0
Reply
Female 184
Whoever made this has a little too much time on their hands.
0
Reply
Female 1,697
mm now I`m hungry
0
Reply
Female 8
Someone has a lot of time
0
Reply
Female 43
cuz i meen like when they stand on the fork mine would topple over =)
0
Reply
Female 43
wot im thinking is where they got all those figures and how they stuck them on lol im tempted 2 do it my self
0
Reply
Male 1,066
haha love this one.

0
Reply
Male 672
So that`s how they get seedless watermelons...
0
Reply
Male 462
I REALLY enjoyed it :)
0
Reply
Female 529
lol at the kiwi :-D
0
Reply
Male 2,720
adelaida94: the I-am-bored smiley face has been transformed into a xmas tree decoration ball thingy.

Now, how did they get the food so big?

0
Reply
Male 608
WTF
0
Reply
Female 203
lol! :-) those were funny!
0
Reply
Female 1,603
Hahaha those are cute!
0
Reply
Female 531
That`s awesome!
And there was even a spot at the bottom for me to meet hot single women in my area.
0
Reply
Female 573
haha...That`s SO cute. I wonder how they got the peoples to stand up...and if they MADE them.
0
Reply
Female 69
The kiwis!!! YAY!!!!
0
Reply
Female 1,403
Wait...you mean...not EVERYONE sees these people on their food?
Well, then...
0
Reply
Female 982
Yeah, I thought it was well cool. Damn why didn`t I think of it first.
0
Reply
Male 630
Definately original. I would rather see this than most modern art hanging in museums now.
0
Reply
Male 1,523
Oh, the I-A-B face is supposed to be a bauble.
0
Reply
Male 57
someone also has too much time on there hands.
0
Reply
Female 8
i like that :P

very imaginitive

0
Reply
Female 449
All in the name of fun, they guy is just trying to be... helpful...?
0
Reply
Female 349
My personal favorite is the toxic waste one.
0
Reply
Female 1,944
adelaida94...the thing on its head is a chrismas bulb thing...i think it is...well the guy who made this crap needs to get a life
0
Reply
Female 395
who actually was so bored they made their food into little scenes. entertaining never the less.
0
Reply
Female 178
lol, but not lmao

also, does anyone know what the I-am-bored smiley face (top-left corner) has on it`s head???? i dont get it

0
Reply
Male 329
The spinach one is the best.
0
Reply
Female 303
that is groovy
0:-)
0
Reply
Female 1,784
I loved the skaiting one!
0
Reply
Female 101
The kiwi and the ice rink were the best. Creative.
0
Reply
Female 93
I thought they were awesome! Whoever made that must have a pretty cool thing going on his/her head... Bravo you!!!
0
Reply
Female 585
At the beginning watermelon scene I actually thought those were real people!!!!!
:-P
0
Reply
Male 2,519
I thought they were insects at first.
0
Reply
Female 882
^ yeah i scroled down and saw "hot girls in woodborugh" one was called oralfun.. hmmm....EW.
0
Reply
Female 124
haha dats soo koolz.. rofl i scrolled all da way down n den der was an advertisement bouts top 20 sxc girls.. rofl!
0
Reply
Male 10
and my mother always teld me not to play with my food )-(
0
Reply
Male 382
Errrm o...k
0
Reply
Female 70
Thats the cutest thing ever!!!
0
Reply
Male 220
Remember what`s on the other end of this pic?
0
Reply
Female 501
that was cool heh heh i love it!!
0
Reply
Male 641
That was pretty cool :).
0
Reply
Male 1,550
yea this was funny
0
Reply
Female 179
That`s sooo cute! Where do you even get figures that small though?
0
Reply
Female 57
... The little people made me giggle.
>.>
0
Reply
Male 15
this is way cool i like the chock mining thats cool.
0
Reply
Female 35
this is what happens when you have too much time on your hands
0
Reply
Female 283
Pretty Cool
0
Reply
Female 2,144
That`s Awesome.
0
Reply
Male 1,465
That`s sort of neat. Interesting idea.
0
Reply
Female 607
That is very good photography. I laughed, then looked closer and "oooh-ahhhhh"ed
0
Reply
Female 674
lol
0
Reply
Female 324
Link: Zoomed in Food [Rate Link] - Someone decided to make their food just that little bit more interesting.
0
Reply