Kid runs into metal dumpster on purpose

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/61269_dumpsterguy632.wmv
Future winner of a Darwin award.
There are 54 comments:
Male 199
I just want to fight that kid now
0
Reply
Male 49
hahahaha, I actually did something similar. Only I was standing on a wheelchair and went down a slope to crash into the dumpster.
0
Reply
Female 1,468
Stupid kid. I hope he gets brain damage so that he can be the school mascot to remind kids not to do that sh*t.
0
Reply
Male 163
^^^^^^^^^^^^
Yer mee too cept ROFL ROFL ROFL ROFL!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 1,725
nothin more to say than LOL LOL LOL LOL!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 425
thatwould kill his brain cells...if he had a brain of course
0
Reply
Female 219
OMG!! i love that dude!
0
Reply
Male 451
haha wat a loser
0
Reply
Female 329
oww I didn`t think that was funny. That must have hurt! Why in the world would you run into a metal dumpster o purpose unless your self-destructive?
0
Reply
Female 147
well he was one dumb weirdo.also have u noticed that only guys do such stupid things,proving therefore that women r smarter than guys!!!!!!!!1111
0
Reply
Male 274
shiiiit well i woulda been impressed if he didnt put his arms up to counter the blow he basicly just ramend his head into it i wouldnt really do that but if i had to or sum one else was gunan the way to do ti would be tie hand behind back run for it and jump up in the ari before u hit it
0
Reply
Male 637
meh.
0
Reply
Female 162
This looks like a private school- that explains the nice clothes- proof once again that the chronically sofa king stupid MUST be STERILISED
0
Reply
Male 55
peanut butter jelly with a baseball bat!
0
Reply
Male 55
its peanut butter jelly time!
0
Reply
Male 270
i would of threw a dumbass like that INto the dumpster and locked it
0
Reply
Female 712
What a tard.
0
Reply
Male 1,066
is this wolrd going to the toilet by idiots?
0
Reply
Male 37
Stupid kids running into dumpsters...... What has happened to this world?!?
0
Reply
Male 581
that wasnt even funny is it just me?
0
Reply
Female 55
Why was everyone wearing nice clothes? Did church get boring and they all go out back and run into the garbage can? Stupid, and maybe faked.
0
Reply
Male 110
Stupid people like that should be put to death before they breed. Too many bad genes get mixed in to everybody’s bloodlines. Eventually in the future that boy will be considered a genius.
0
Reply
Female 157
How very smart.
:-P
0
Reply
Male 305
lol
0
Reply
Male 50
He puts his hands up before he hits it. It would make a really loud sound but wouldn`t hurt. Fake.
0
Reply
Female 1,603
I thought it was funny. I also hope he is a sterile boy!
Sometimes I really wish natural selection was still in full force!
0
Reply
Male 797
not funny
0
Reply
Female 16
stupid kid
0
Reply
Male 146
weied
0
Reply
Male 414
[quote]On 12/8/2005 11:55:33 AM wolfio wrote: hahah pwn sum n00bs!! yeh but the real question is do u count Winston Zeddmore as one of the original Ghostbusters??? i mean he is in the film and does one hell of a job but he just isnt one of the main 3 that started the company...ur thoughts n comments plzzz [/quote]

^^^ try a different forum
all i can say to that kid is: lay of the doghnuts and for Gods sake dont do that!!

0
Reply
Male 98
I found it quite funny that this is directly above "Dumbness gene found"...
0
Reply
Male 90
hahah pwn sum n00bs!! yeh but the real question is
do u count Winston Zeddmore as one of the original Ghostbusters??? i mean he is in the film and does one hell of a job but he just isnt one of the main 3 that started the company...ur thoughts n comments plzzz
0
Reply
Male 451
see how the metal bends as he hits it, he must be fat
0
Reply
Male 1,523
So? I used to do stuff like that all the time...
0
Reply
Female 379
At work one day I was taking the garbage out back of the building. There is a two story tall wall next the the dumpster and I saw this kid jump and try to jump into the dumpster. Well... he missed and hit the edge of the dumpster about mid-ribs. He didn`t get up either.
0
Reply
Male 20
LOOL! he must be brain dameged!:D
0
Reply
Male 41
I think we should give all possible asshats a video camera
they would help us all by thinning the gene pool when they to graduate to more stupid and dangerous stunts
0
Reply
Male 162
Wow he is cool! I wish I could be friends with him!
[/sarcasm]
0
Reply
Male 361
typo CRAP
0
Reply
Male 361
Crap I could dfo that!!! lol
0
Reply
Male 160
God praise the tards, they make us seem less stupid.
0
Reply
Male 2,519
He should have done it running backwards.
0
Reply
Male 1,465
What the hell did he think was going to happen?! God I hope he’s sterile…
0
Reply
Female 3
Dumpster 1 - Kid 0
0
Reply
Female 179
He dints into it pretty well...must have had one hell of a run up.
0
Reply
Female 2,244
That isn`t even funny. What an ass.
0
Reply
Female 982
If I ever saw that kid, I`d punch him.
0
Reply
Female 157
that was actually not funny at all, i liked the guy who ran into the stop sign better... he didnt get up... now thats comedy!
0
Reply
Male 204
I`s still fun to watch.
0
Reply
Male 641
Haha, what a [email protected]
0
Reply
Male 695
stupidity is a growth industry
0
Reply
Female 1,211
lol stupid kid
0
Reply
Male 331
i hope he died
0
Reply
Male 10,115
Link: Kid runs into metal dumpster on purpose [Rate Link] - Future winner of a Darwin award.
0
Reply