Flirt-o-Matic

Submitted by: buddy 11 years ago in
http://www.flirtomatic.com/vip

Mobile and web based flirting service.
There are 25 comments:
Male 95
OK.....
0
Reply
Female 65
*raises hand* Now why was I supposed to find this interesting? I think I am more bored having seen this.
0
Reply
Male 47
That is so sad.
0
Reply
Male 5
WTF?
0
Reply
Female 529
For geeks with no lives! Can`t get a girl? Then this is for you!!!
0
Reply
Female 504
lol wtf?
1
Reply
Female 93
*raises hand*
0
Reply
Female 1,262
Well this is a pile of bullsh^t. Show of hands who agrees?
0
Reply
Male 415
i dont get it...Aneurysm i agree w/ you
0
Reply
Male 608
I flirted with myself and still was turned down... Damn my luck
0
Reply
Female 830
And this is were weirdos are born!
0
Reply
Female 184
The internet is going downhill.
0
Reply
Female 585
I love how YevraHNairB`s pic is of Bender and hes talking like Bender.....ohh the irony of it all! (Thats probably not irony I`ve just always wanted to say that!)
0
Reply
Male 579
#1 You can hit on a lady properly without saying something that gets you slapped or drenched.

#2 If you do have it happen to you then it builds character.

0
Reply
Female 531
Brian, men dont like getting smacked or having drinks splashed in their faces.
0
Reply
Male 579
man people must be getting desperate. what happend to the good ol fashion way of getting drunk in a bar then hitting on every girl in sight?
0
Reply
Male 2,216
How come this crap gets posted yet my suggested links dont?
0
Reply
Female 337
its [email protected]
0
Reply
Male 109
just one more thing that shows all the stupid stuff on the internet
0
Reply
Male 145
This is a rather stupid concept, why would anyone buy this service? if you want to flirt, go to a social event.
0
Reply
Male 641
Flirt-O-Matic eh? Flirt all day for 1.50... Hmm OR I could go to the mall for even less and actually pick a girl up...
0
Reply
Male 731
^ Hope so.
Ok. Why would I join this?
0
Reply
Female 1,382
^ Are you kidding?!
0
Reply
Female 226
1st post
0
Reply
Male 10,115
Link: Flirt-o-Matic [Rate Link] - Mobile and web based flirting service.
0
Reply