Bored Fat Guy vs. Intense Buff Guy

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
http://video.google.com/videoplay?docid=4030503031735481938a--sq=pride+fighting

Who will win?
There are 67 comments:
Male 962
i would get embarrased if i got beating up by a skinny guy. more then a fat guy
0
Reply
Male 52
LOL! The really fat guy was like half asleep. I wouldn`t be surprised if he like took a 3 hour nap 2 minutes after the fight. Wow that strong guy is prolly embarrased badly. I know I would if I got beaten by a fat guy.
0
Reply
Male 49
People brainwashed by popular culure think pictorial size and washboard stomachs determines phyical fitness and toughness. Sorry but thats not reality.

The `fat` guy is just not as well toned as the other, and probably not that much weaker. There`s actually a good reason why body builders or any roid using thug couldn`t compete with professional weight lifter or any serious athlete.


0
Reply
Male 2
yeah, Aleksander and Fedor both are sambo practicioners.
0
Reply
Male 72
hahah that faùt guy was like half asleep
0
Reply
Male 78
Aleksander Emelianenko is 7-1-0. Hes quite good,

Height 6`6 (198cm)
Weight 253lbs (115kg)

and hes quite big

and no that was considered a KO, Thompson was unable to fight after that point, that right hook to the jaw put him out, he more than likely got riled up and did a aldreneline dump on himself.

Also if im not mistaken he does sambo, which is a grappling form.

yeah Thompson is English, and Alek is Russian.

0
Reply
Male 2
Ok, 1st of all, don`t call it "ultimate fighting" cuz its not ultimate fighting, its called Mixed Martial Arts or MMA. 2nd, its not UFC, this is Pride FC, an MMA Organization in Japan. The biggest MMA organization there is. UFC doesn`t compare to pride in any aspect. 3rd, James Thompson (the guy who got knocked out), is British, not Russian or Canadian. 4th Aleksander Emelianenko is not in the russian mafia, currently. Those tattoos may have came from a previous point in his life, but he also received a lot of them in jail. In russian prisons, your tattoo`s are pretty much your wrap, how long you`ve been in, and what you`ve done, and a lot of other things. Look215, there were no following rounds, because Thompson lost. In MMA, if you get dropped, like he did, and don`t begin to defend yourself intelligently, the referee will stop the fight. As you can see, Thompson fell to the ground, and didn`t guard himself, therefore the fight was stopped. Hope this explaination he
0
Reply
Female 84
Haha and the one guy was so roostery in the beginning. Gotta love the stare down
0
Reply
Female 712
Sucked
0
Reply
Male 30
Photoshopped
0
Reply
Male 79
Man I`m glad that the buff non-nice individual lost.
0
Reply
Male 14
Actually, the "buff guy" is Canadian I believe, and has no affiliation with the Russian Mafia. The "bored, fat guy" on the otherhand is a made-man in the Russian Mafia. Those two circular tatoos on his shoulders denote that he was a fairly high rank in the Mafia. His other tatoos are a mixture of Mafia tattoos and prison ones. He is an absolute monster.
0
Reply
Male 528
this just goes to show...never f+uck with stoners.
0
Reply
Female 748
Heh... he got whooped.
0
Reply
Male 10
Seems like the toughest brawlers are never those perfectly chiseled muscle men... usually they`re the slightly out-of-shape old hairy dudes who start bar fights...
0
Reply
Male 20
didnt see that comin
0
Reply
Male 331
hahah kick butt fat man won... good other dude was pissing me off.... i`d be ashamed acting all hard and being beaten like that...hahah
0
Reply
Male 615
Go biggun`!!!
0
Reply
Male 25
I`m just confused as to what the buff guy was trying to do. Bored guy looks to be a stand up fighter, buff guy looks like he was trying to grapple, I`d think he`d try to bring the fight to the ground as soon as possible, instead of trying to clinch.
0
Reply
Male 1,550
i love how big tough guys fall so easely
0
Reply
Male 119
nice, just looking at the fat guy you knew he could throw ... fat out of shape guys in UFC are the people to watch - they made it there for a reason and it obviously isnt athletic prowess or agility
0
Reply
Male 210
Is the buff guy on drugs? <<; He`s shaking.
0
Reply
Male 1,425
go fat man! :-D...that was cool.
0
Reply
Female 178
i thought it was gonna be a sumo wresler!!!!!! that guy wasn`t fat at all, he was just an average american man
0
Reply
Male 292
Aleksander Emelianenko vs James Thompson
PRIDE FC!
he got knocked the fuc out!
0
Reply
Female 363
oh i thought it was just gonna be a random fight that broke out on the street or something not an actually professional fight - thats kinda let down
0
Reply
Male 10,115
He is fat for a pro athlete, especially a fighter.
0
Reply
Female 55
take that vain hotty who thinks he is scary... you see that scream he let out. Maybe it was to intimidate the "fat guy" he wasnt that fat either..
0
Reply
Male 361
Apathy 4 lyfe.
0
Reply
Male 361
Strange
0
Reply
Male 1,348
lol I bet the bored guy went and took a nap afterwards. :-P
0
Reply
Male 2,958
To the girl who said this is wrestling...it`s not
The guy who said it`s UFC...it`s not
It`s `pride fighting` which is basically UFC in a wrestling ring, so I can see how you guys got confused.
And he didn`t `slip` he got knocked out. That`s why he`s leaning up against the ropes in the end. The ref holds up the apthetic guy`s hand because he won.
0
Reply
Male 10,115
You can say the fat guy won it, because the ref called the fight to keep the buff guy from getting seriously injured.

And this is ultimate fighting, not pro wrestling.

0
Reply
Female 1,403
Bored People all the way! WOOOOOOOO!
0
Reply
Female 406
go bored dude, you go muffin!
0
Reply
Female 206
bored guy prob got picked on a lot in high school. pent up rage can do a lot of harm to buff morons.
0
Reply
Male 254
one hit and slip
the bored guys tattos sucked.
0
Reply
Female 1,697
he slipped, what kind of fight is that??
and yeha, I agree with YouG
0
Reply
Male 1,083
you cant say the fat guy exactly won that, first thing it was the first round ( There are rounds in UFC right?) and the guy basically lost balance . i`m sure the fat guy got his destoryed in the next rounds
0
Reply
Male 616
I wouldn`t call him fat. Bored? Yes. But not fat.
0
Reply
Male 82
he wasn`t that fat.
0
Reply
Female 72
I know right, bigoldjeffry! I was expecting him to be like, a sumo wrestler or something. That guy was not overweight. He just wasn`t terribly buff. Ugh. Anyway you felt happy for him because buffman was like, an idiot. I hate pro wrestling actually.
0
Reply
Male 889
woulda been funnier if he was a hairy fat guy...
0
Reply
Male 318
well..tubby for a fighter anyway...buff guy was a "debt collector" haha...translation= Russian Mafia Goon
0
Reply
Male 594
That guy was fat? Geez. I`d hate to see what you ignorant slobs think of the average person.
0
Reply
Male 761
i expected what was going to happen, especialy as it was on i am bored
0
Reply
Female 395
poor hot buff dude...
0
Reply
Male 462
I knew it :)
0
Reply
Male 109
that guys freaking neck was huge
0
Reply
Male 14
Yeah this was pretty funny
0
Reply
Female 585
I agree with YouG.
0
Reply
Male 274
ya dont underestimate us bored fat guys o and as z hannah said bored/stoned fat guys (which aplies to me better:D) exept stoners rnt usauly bored when they r stoned lol ahhh we have a conundrum
0
Reply
Female 15
He didn`t look bored he looked kinda stoned
0
Reply
Male 10
13 second fight.
0
Reply
Male 569
If you listen closely, you can hear buff dudes ego shatter.
0
Reply
Female 982
Haha, buff guy! What a loser.
0
Reply
Male 167
Fat guy knew what he was capable of, fit guy had to psyche himself up to believe he could win. I could see that happening from the begining.
0
Reply
Female 173
haha the fat guy was like, eh
and the buff guy was all serious. lmao
0
Reply
Male 390
i said shi/t!! not poo!
0
Reply
Male 390
did you see the buff guy shaking when he stared? woah.. i would of poo my kegs
0
Reply
Female 162
That was fargin funny- i feel bad for the hot guy though
0
Reply
Male 2,519
You kinda expect the unexpected to happen.
0
Reply
Male 396
good sh.it
0
Reply
Male 560
wasn`t much of a fight.
0
Reply
Female 2,244
Bored fat guy won.
0
Reply
Male 242
no fight?!
0
Reply
Male 10,115
0
Reply