Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 54    Average: 3.3/5]
26 Comments - View/Add
Hits: 12368
Rating: 3.3
Category: Weird
Date: 11/23/05 02:08 AM

26 Responses to The Knitted Digestive System

  1. Profile photo of loakitty1972
    loakitty1972 Female 30-39
    162 posts
    November 23, 2005 at 1:27 am
    Link: The Knitted Digestive System - Hey kids! Learn all about digestion- with YARN!
  2. Profile photo of RedFizzy
    RedFizzy Female 18-29
    179 posts
    November 23, 2005 at 2:13 am
    LOL! OMG, that`s sooo cute!!!
  3. Profile photo of swimminpixi
    swimminpixi Female 13-17
    30 posts
    November 23, 2005 at 2:16 am
    Reminds me of the part in the Hitchhiker`s guide movie where everyone gets turned into yarn. This is just what their yarn-y insides looked like! Very cute :)
  4. Profile photo of loakitty1972
    loakitty1972 Female 30-39
    162 posts
    November 23, 2005 at 2:18 am
    It`s kinda like an arts and crafts activity for the criminally insane.
  5. Profile photo of trinity2609
    trinity2609 Female 18-29
    854 posts
    November 23, 2005 at 5:05 am
    -Mom, what are you knitting?
    -Im almost done with the anus dear.
  6. Profile photo of strangergoat
    strangergoat Female 18-29
    588 posts
    November 23, 2005 at 6:05 am
    hot. it would be useful in my zoology exams.
  7. Profile photo of Beachin_Jeep
    Beachin_Jeep Male 30-39
    133 posts
    November 23, 2005 at 9:08 am
    What the...
    Seems kind of wierd to have the tongue attached
    to the end of the digestive tract. A mouth would
    probably be more appropriate.
    ~~my 2 cents
  8. Profile photo of thyclaine
    thyclaine Male 13-17
    110 posts
    November 23, 2005 at 9:23 am
    Thats the anus,Beachin Jeep.
  9. Profile photo of Beachin_Jeep
    Beachin_Jeep Male 30-39
    133 posts
    November 23, 2005 at 9:25 am
    Nope, it said tongue.
  10. Profile photo of lexmex
    lexmex Female 18-29
    458 posts
    November 23, 2005 at 10:25 am
    that was kind of odd idk wat the point of it was but if knitting the digestive system is wat floats ur boat then go ahead
  11. Profile photo of JosephineHMS
    JosephineHMS Female 13-17
    585 posts
    November 23, 2005 at 12:30 pm
    Reminds me of the giant colon exhibit here in Montreal. You could actually go INSIDE the colon! Wow what an addvanced world we live in.....
  12. Profile photo of kitz
    kitz Female 18-29
    149 posts
    November 23, 2005 at 12:36 pm
    Hmmmm...cute and educational!
  13. Profile photo of kitz
    kitz Female 18-29
    149 posts
    November 23, 2005 at 12:36 pm
    I like those colors
  14. Profile photo of mooseyfate
    mooseyfate Male 13-17
    851 posts
    November 23, 2005 at 1:01 pm
    who knew my insides were so soft and cuddly?!
  15. Profile photo of Beachin_Jeep
    Beachin_Jeep Male 30-39
    133 posts
    November 23, 2005 at 1:34 pm
    ^ ^ hopefully nobody knows that, Mooseyfate
  16. Profile photo of TabooPoison
    TabooPoison Female 18-29
    1062 posts
    November 23, 2005 at 2:11 pm
    Why?
  17. Profile photo of jachit
    jachit Female 18-29
    30 posts
    November 23, 2005 at 4:49 pm
    sweet
  18. Profile photo of opiebreath
    opiebreath Female 18-29
    15782 posts
    November 23, 2005 at 6:01 pm
    I like how it had to tell you "finger" I was like, "OMG THERE`S A FINGER POKING MY STOMACH!!" *writhes in pain* and it looked like the tongue was licking the esophagus too... o_O nice....
  19. Profile photo of kmdavis85
    kmdavis85 Female 18-29
    605 posts
    November 23, 2005 at 6:46 pm
    How very very odd (but I want one, of course).
  20. Profile photo of Yushi
    Yushi Female 18-29
    412 posts
    November 23, 2005 at 7:49 pm
    =D and it`s not gross! Which is a good thing. Because even if it`s black and white pictures I still feel kinda sick...
  21. Profile photo of AVDPhoenix
    AVDPhoenix Male 30-39
    1522 posts
    November 23, 2005 at 10:54 pm
    Sick!
  22. Profile photo of KeBob
    KeBob Male 13-17
    637 posts
    November 24, 2005 at 1:31 pm
    awesome,where can i buy one?
  23. Profile photo of sir-cheese
    sir-cheese Male 13-17
    761 posts
    November 24, 2005 at 1:59 pm
    why is the anus and rectum blood stained !!! someone i knew did somthing like that for science fair
  24. Profile photo of sir-cheese
    sir-cheese Male 13-17
    761 posts
    November 24, 2005 at 1:59 pm
    avdphoenic, i like ure pic, the crow rules
  25. Profile photo of kristun666
    kristun666 Female 18-29
    214 posts
    November 24, 2005 at 6:47 pm
    hmmm...interesting...very interesting...*mumbles* now...where did i put my anus? *realizes that people are still listening* oh...um...you didn`t hear that...

    but it is kinda cute...in a sick, demented, twisted way...

  26. Profile photo of Mat
    Mat Male 13-17
    1524 posts
    December 10, 2005 at 7:28 pm
    "Finger" XD

Leave a Reply