Candy Analysis

Submitted by: buddy 11 years ago in Quizzes
http://www.supermasterpiece.com/features/stephen/stephen09_candy.html

What does your candy say about you?
There are 55 comments:
Female 133
Reese`s Peanut Butter Cups Designed for mustard gas victims after World War I, this candy is generally eaten only by people who cannot taste actual peanut butter (what they don`t know won`t hurt`em!)
0
Reply
Female 345
They didn`t have minstrels *cries*
0
Reply
Male 51
no 3 musketeers ,milky way, crunch or other things
0
Reply
Female 496
Reese`s Peanut Butter Cups Designed for mustard gas victims after World War I, this candy is generally eaten only by people who cannot taste actual peanut butter (what they don`t know won`t hurt`em!)

lol this is funny

0
Reply
Female 4
What the drat...They don`t even have my candy bar.
0
Reply
Female 148
Skittles
Starburst

I like those two so what does that make me? LOL

0
Reply
Female 411
Tootsie Roll The flirty Tootsie Roll fanatic will let you take her home, reveal he`s a cross-dresser, "cold c*ck" you and trade your wallet for a gallon of bathtub gin. Hey, I`m just the messenger.

0
Reply
Female 1
Skor People who eat Skor bars are easy for you to "skor" with. But only because their bottomless well of self-hatred makes them so desperate for any human attention whatsoever. So wear protection!


W\E :-P

0
Reply
Female 62
Yeah, i got bored half way through.
0
Reply
Male 47
fake
0
Reply
Female 70
Reese`s Peanut Butter Cups Designed for mustard gas victims after World War I, this candy is generally eaten only by people who cannot taste actual peanut butter (what they don`t know won`t hurt`em!)

I agree. Wasn`t funny at all.

0
Reply
Female 394
anybody got some York Pepperment pattys?
0
Reply
Female 115
m&m thing blew my cover....damn...
0
Reply
Male 36
i liked it
0
Reply
Female 492
Hershey`s Kisses You will know a gentle lover by this sweet little candy. A perennial favorite, far outstripping the sales of Hershey`s Aggressive and Undesired Sexual Advances.

:-O Haha.

0
Reply
Male 1,550
wasnt funny or true
0
Reply
Female 458
that was stupid but the one a/b the butterfinger i thought was funny
0
Reply
Male 914
dumb
0
Reply
Male 1,066
-_-"
0
Reply
Female 1,403
Clark Bar If you or anyone you know has actually eaten one of these things there`s a shiny nickel in it for you.
Where the hell`s my damn nickel?
0
Reply
Female 85
Cute, I`m a peppermint patty.
0
Reply
Male 391
wtf? im offended by that i am no psychopathic killer
0
Reply
Female 1,603
Wow...that was bad...
0
Reply
Male 1,420
"M&Ms with peanuts a delicious treat at a movie, picnic, or anytime!"
the person is a delishous treat? wow, its a good thing my girlfriends is a peanut M&M eater! har har har.
that was so funny. yup.
0
Reply
Male 66
Here are MY favorite candies. )-|

Reese`s Peanut Butter Cups Designed for mustard gas victims after World War I, this candy is generally eaten only by people who cannot taste actual peanut butter (what they don`t know won`t hurt`em!)

Skittles Renamed after the product was launched disastrously under the more accurate flavor description "Spittles." Watch out! The Skittles fancier rarely chews with a closed mouth.

Starburst Ever wonder why people who eat ten Starbursts a day never seem to get cancer? Well, now you do.

0
Reply
Male 851
that really was pretty boring wasn`t it?
0
Reply
Female 18
yorkie bars are groovy. I like the hot rum flavour they`ve brought out for xmas
0
Reply
Male 982
a**hole rather/ dam filter
0
Reply
Male 982
"Symphony Toffee Bar Take this to the bank: anyone who eats this candy is a f***ing non-nice individual."

lmao i got a kick out of that. i like 3 musketeers.

0
Reply
Male 904
Yeh I think we only have about 4 of them in the UK. I like Snickers, but why the hell did they change the name from Marathon? Yorkie Bars are the best though.
0
Reply
Female 1,468
Not funny. Did not even bother to read it to the end.
0
Reply
Male 254
funny but dumb.

Licorice People who eat licorice taste like tree bark. Lick one if you don`t believe me. They don`t mind, as they lack what we humans call "feelings."
-makes me want to lick a finnish person.

0
Reply
Male 528
no Milky Way? Milky Way is the KING of candy bars bitches.
0
Reply
Male 329
NO TWIX????? HOLY CRAP, THAT IS THE BEST CANDY IN THE WORLD!!!!
0
Reply
Female 1,784
lol that was funny. I lllove After Eaight chocolate bar. Its soooo dark and rich and pepermentie ^_^ but they didn`t have it there *sniff*
0
Reply
Female 216
So . . . umm. No Lindt? no Lu 80%? I really don`t like low-cocoa chocolates. Too damn sweet.
0
Reply
Female 264
oh...........my.........gosh :-O
0
Reply
Male 1,586
That was really, really, really stupid.
0
Reply
Female 1,463
ther all american i didnt know half of them
0
Reply
Female 337
i like malteasers
0
Reply
Female 78
Pop Rocks, Ring Pops, Tiny Tarts, Sweet tarts...okay so I like SOUR stuff.
0
Reply
Male 129
that was the most stupid thing I`ve ever seen.
0
Reply
Female 226
Or twix or kitkat
0
Reply
Female 226
It didn`t have curly wurly or cadbury or mars
0
Reply
Female 78
It didn`t have pixy stix. :(
0
Reply
Female 870
Wow, that went through the filter. Cool :-)
0
Reply
Female 870
"M&Ms DANGER: AVOID M&M eaters at ALL COSTS. People who eat M&Ms are so dangerously psychopathic, this confection`s name may as well stand for "Murder and More Murder". Frequently, serial killers will leave M&Ms as their trademark "call sign."

M&Ms with peanuts a delicious treat at a movie, picnic, or anytime!"

So, it`s Ok to have M&Ms, but only if they have peanuts. If they`re plain, you`re screwed ;-)

0
Reply
Female 160
Whatchamacallit--Last refuge of the terminally absent minded..so the forgetful dont starve. WTF? I`m absent minded but I never forget to eat!
0
Reply
Male 396
If i do go psyco i will kill them first
0
Reply
Male 396
rucking fetarted
0
Reply
Female 132
Too bad I haven`t even heard of some of those. Oh well, I love M&Ms. :-P
0
Reply
Male 73
thats so true M&M and Snickers are my favorite
0
Reply
Male 97
That wasn,t funny or smart. Completley pointless.
0
Reply
Female 2,244
M&Ms DANGER: AVOID M&M eaters at ALL COSTS. People who eat M&Ms are so dangerously psychopathic, this confection`s name may as well stand for "Murder and More Murder". Frequently, serial killers will leave M&Ms as their trademark "call sign."

They found out about me.

0
Reply
Male 10,115
Link: Candy Analysis [Rate Link] - What does your candy say about you?
0
Reply