After Dark Street Race

Submitted by: daveyperez 11 years ago Sports
http://www.flurl.com/uploaded/After_Dark_Street_Race_11004.html

Human cones risk lives to race.
There are 21 comments:
Male 15
Forget the racing, I want some light-up cones! I`d decorate for Christmas with them, just because I could. They`d at least be better than the cheesy looking light-up plastic nativity scenes and Santas.
0
Reply
Male 641
Human cone... What an idiot.
0
Reply
Male 415
that was stupid ... ive done cooler things than that...
0
Reply
Female 338
Idiots.
Welcome to America and the things we consider cool.
Of course, freedom of speech is still too drastic for most people.
Wonder what happens when someone dies?
0
Reply
Female 1,403
I was a human cone once! But not my decision...damn, god must hate me or something!
0
Reply
Female 2,220
StupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupidStupid


Ad.. yes
It`s jus a STUPID I deao

Stupid

0
Reply
Male 110
evn though it was fake it was cool to see him fly
0
Reply
Male 608
Yeah, the Lexus had a blower in it... It was the fag boy driving it!
0
Reply
Male 166
BTW - It sounded like that Lexus had a blower in it.
0
Reply
Male 166
Crazy farkers!
0
Reply
Male 318
no way it`s real. if they got hit that hard he wouldn`t be asking where his shoes were
0
Reply
Male 536
sure dance-offs are good and old fashioned, but if we put them in a room and have them have a good old fashioned western shoot out at noon, we could cut their numbers by half every day
0
Reply
Female 395
wtf?
im confused, real or not?
0
Reply
Male 1,586
Trying to prove your worth in a street race is so stupid. They should just have a good old-fashioned dance-off. Then they could say, "Yo. You got served!"
And the other guy`d be, like, "Oh, snap."
And then some other guy`d say, "I can totally beat you, dawg."
And the first guy would be all, "Bring it."
0
Reply
Male 462
I think it`s for real ._.
0
Reply
Male 731
AWWWSOMEEEE!!! *sarcasm*
0
Reply
Female 162
Thank god it was fake- i cant bear to endure more of the "underground" racing crap.
0
Reply
Female 2,144
I Hope It Was. I Believed In It. =(
0
Reply
Male 1,348
yeah that was fake and stupid. Just like all those who street race because they are hard thugs yo dawg g-unit... freaking retards Shouldn`t even have licenses.
0
Reply
Male 185
photoshopped!

but eh enjoy it if you want to

0
Reply
Male 1
Link: After Dark Street Race [Rate Link] - Human cones risk lives to race.
0
Reply