Wax Hoff

Submitted by: buddy 11 years ago Weird
http://www.waxhoff.com/

Umm, yeah, this seems like a good idea for a web site.
There are 31 comments:
Female 203
:D

i waxed his nipple off.

hehehe

0
Reply
Female 127
umm.. dirtily gross
0
Reply
Female 529
That`s hot. Not.
0
Reply
Male 55
That was so stupid!
0
Reply
Male 1,061
lol
0
Reply
Female 604
Hahah, this is like one of the games you`d find on snickerssatisfies.com
0
Reply
Female 1,468
That was amusing.
0
Reply
Female 1,403
It wouldn`t let me wax all of it Hoff! That`s nasty to have only half a smooth chest.
0
Reply
Male 197
hoff is looked upon as a god in some countries, such as germany. there, every saturday, the hasselhoffians go to the hasselhoffa-lium and offer sacrifices to the Hoff, so i am not suprised to see such a game
0
Reply
Female 870
Thank God it wasn`t Larry Hoff...

[url=http://wb11.trb.com/news/local/morningnews/wpix-hoffhome,0,2442462.htmlstory?coll=wpix-morning-news-3]http://wb11.trb.com/news/local/morningne...[/url]

0
Reply
Male 266
very disturbing that someone would actually take time to make this poo
0
Reply
Male 851
holy hell
0
Reply
Male 6
great way for a first post....
kinda stupid..not wait...very stupid.
0
Reply
Female 314
;o Disturbingly empty.

"This document contains no data."

.. I don`t get it.

0
Reply
Male 390
*curls up on the floor and shudders*
0
Reply
Male 1,808
um...........disturbing.
0
Reply
Female 1,062
I`m sure some stoned guy thought this was hilarious and clever.
0
Reply
Female 160
^^Haha!! I wanted to rip his hair out of his head!
0
Reply
Male 11
omg thats messed up i ripped his nipple off :o
0
Reply
Male 206
"Why the heck can`t we have one of those for Pam Andersen? As if she has any hair to wax!"

Not on her chest anyway. ;-)
Now thats a game!

0
Reply
Male 126
Having nightmares tonight ... I would rather Jack Hoff
0
Reply
Female 395
lol
weird
0
Reply
Male 96
Creepily addicting, I feel dirty for playing that.
0
Reply
Female 588
Fun!!
0
Reply
Female 2,244
Wow, how stupid.
0
Reply
Female 198
hehe. WE LOVE HOFF!!

0
Reply
Male 527
Why the heck can`t we have one of those for Pam Andersen? As if she has any hair to wax!
0
Reply
Male 527
You have got to be kidding me!
0
Reply
Male 992
I feel really really gay for playin
0
Reply
Female 420
OMG that was freakin` hilarious! Great post!
0
Reply
Male 10,115
Link: Wax Hoff [Rate Link] - Umm, yeah, this seems like a good idea for a web site.
0
Reply