Trading Spouses Crazy Lady

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/24814_tradingspouseslady6.wmv
Ummm... Okay.
There are 134 comments:
Male 358
Holy...crap... Tainted? Tainted how? Damn evangelists...)-|
0
Reply
Male 1,263
errrrr.....m....uh...kay..?
0
Reply
Male 76
Hehe.. oh, so she`s a spiritual WOARRIOOOOOORRRRR! But still she preaches like your basic antichrist. Funny.
0
Reply
Female 582
i haven`t laughed so much in a long time. I went through and read all the comments, wow, i love you guys :-)
0
Reply
Female 582
ya know, i feel like writting her a letter, and explain how pissed i am that she has no tolerance for other peoples thoughts and opinions. for gods sake shes even raising her kids like that!!! its so wrong!!!!!!
0
Reply
Male 136
Uhhh i saw that episode with my cousins and we almost S#it ourselves wacthing that part of the show that dumb bitch
0
Reply
Male 60
We now have an alter here claiming to be this woman. :-? I want my mummy!
0
Reply
Female 133
Holy sh*t!
0
Reply
Female 1
this fat wannabee xtian attention whore has her own site. seems i had her pegged from the begining. god warrior... my ass. http://www.margueriteperrin.com/
0
Reply
Female 11
I saw the episode of trading spouses that she was on. (FYI, trading spouses is like wife swap, to those who don`t know.)
SHE IS A CRAZY PERSON.
O_O
I watched it with my mom and we were both discusted by her. ugh. she was soo annoying. and what really pissed me off is that like in the clip, she got all mad because the other wife who switched with her wasn`t cristian. what a stupid reason. she went on and on about not accepting the money and at the end, she decided to accept it anyways. what a b****. At least she used it for gastric bypass surgery or whatever. shes so fricken ugly and fat. she needed it.

Oh, and i encourage u all to sign the petition imtoogood4u33 posted. even though i hated her, id like to see her again so more ppl could laugh at her and see how stupid she is. i want her to be humiliated.
._.
anyways, thats all. just wanted to express how much i hated her =P

0
Reply
Female 159
she`s a reason why some people hate religion
0
Reply
Female 122
Bible thumpers really need a life. Or at least stop condemning anyone who`s not one.
0
Reply
Female 122
"She`s not a CHRISTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!"
0
Reply
Female 7
I actually watched this episode in its entirity...Omg this clip was the ending of the show..The woman is certainaly certifiable..and can ya believe even after tearing up the "how to spend the 50,000" letter and not accepting it..after some deliberation she decided she would accept the money..Wonder why they blocked out her reaction to her daughter being hypnotized by the other wife?
0
Reply
Female 30
I think she needs a exorcist... to get rid of the demon hiding in her gut.
She`s a huge bitch.
0
Reply
Female 139
...and using it for gastric bypass surgery. No lie!
0
Reply
Female 139
Yeah, the episode was aired. I just watched it. What she was tearing up in this video was an envelope with a check for $50,000.

Here`s the twist...
She ended up accepting it later on.

0
Reply
Male 206
"If Heaven is populated with true believers like this then I`m sure glad I`ll be going straight to Hell."

dude, hell is infinitely times worse than that. Besides, true Christians would have love, support, and forgiveness for everyone. That woman was probably demon possessed.

0
Reply
Female 205
This is funny."she`s not a CHRISTIAN OHHH!!!"
0
Reply
Female 338
The sad thing is, she`s just an extra-loud, screaming version of the radical religious right. And they`re the ones giving Christians a bad name. Biotch. Can`t see her in heaven...
0
Reply
Female 301
Even Jesus would take one look at her and run!
0
Reply
Male 5
I want a piece of that god warrior. Yum Yum give me some.
0
Reply
Male 1
Check this out, Marguerite has a petition now to have her own reality show. I signed it already. Cool. God Warriors UNITE!
http://new.petitiononline.com/GodWarri/p...
0
Reply
Male 616
Yeah moved to a family of Pagans. She saw a painted star with a circle around it in their backyard, she met a psychic, saw mandelas on the wall, then her brain exploded.
0
Reply
Male 3,631
If Heaven is populated with true believers like this then I`m sure glad I`ll be going straight to Hell.
0
Reply
Male 1
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering. -- Yoda Jedi Master

Talk about dark sided

0
Reply
Female 148
Good lord she`s a nutjob!

There`s Christian and then there`s extremists and i`m curious,what kind of Christian would yell at the kids about how sinful she thinks their family is,insulting them and their parents and probably scaring the hell out of them in the process and then yelling at them to get out their own house???

0
Reply
Female 29
if anyone wants to know when it airs...it will be on wednesday november 2
0
Reply
Female 394
*shivers* She needs to control that temper.
0
Reply
Male 425
Woa, i don`t think that her teeth are her only problem
0
Reply
Male 17
PEOPLE

JUST SAW THE COMMERCIAL ON TV

It said it would air on NOV 2 8:00 est on fox

Don`t know if it is different from other states. I live in NYC

0
Reply
Male 305
dang. glad my mom isnt like that!
0
Reply
Female 53
Yeeessh...
0
Reply
Female 1,603
Poor family...I want to see that episode!! haha crazy woman...
0
Reply
Male 2,519
Seriously need treatment.
0
Reply
Male 8
i normally dont watch that kinda show but for this one episode i think ill make an exception because i would like to see someones life that is more messed up than mine.
0
Reply
Male 244
the word Christian means to reflect Christ, or something like that

If you have heard and watched the actions of Christ

which means that she is a psychopath or posesed?

0
Reply
Male 6
did she have Tourettes or something?
0
Reply
Female 412
She`s gotta be possesed
0
Reply
Female 161
Is it just me or did her eyes look red? like she was possesed or something.
0
Reply
Female 694
XD!!! Oh jeeze. That`s one psycho woman there.
0
Reply
Male 163
Ha...religion freaks.
0
Reply
Male 72
" Id totally tap the girls shown though :)"
finally i`ve found someone else that says i`d tap, you sir are a legend
0
Reply
Male 610
swift kick in the shins oughtta do it ;)
0
Reply
Female 5
omg this women is certifiably insane as in "ohh look!! i should bend over and kiss my ass goodbye cause the world is gonna end" if there are people that crazy roaming the streets.
0
Reply
Female 335
enormous boobs u cant see her boobs theyre probally just another 2 rolls of fat
0
Reply
Female 33
haha, I have a friend whose mom is like that
0
Reply
Male 266
no one can "act" like that, she`s a lunatic. Id totally tap the girls shown though :)
0
Reply
Female 412
I always wonder how realistic are these things.
I mean, won`t people act differently if there`s a camera pointing at them and filming their every move?
I for one would have trouble acting normally. =/
0
Reply
Female 20
omg...what a freaky person.
id shoot her in her toe if she yelled at me
0
Reply
Female 42
goddamn...she is hot
0
Reply
Male 169
uh, religion sucks
0
Reply
Female 48
wow...speechless.wat a b*tch
0
Reply
Male 19
im glad to see that this is what people see of Christians...not really. i would have thought it funny if it wasnt so horribly sad.
0
Reply
Female 1,397
In any case I think I just found my monologue for tommorows audition. We are putting on a play "Children of the corn".
0
Reply
Female 1,397
1) What kind of sane normal goverment allows these people to breed?
2) or marry for that matter
3) Welcome to the 21st century, its called a Dentist.
4) Lose some weight, in the name of jesus and all that is holy PLEASE lose some wieght.
0
Reply
Female 395
W T F ???? that is CERTIFIABLE Thats for sure !!! she needs to be locked up shes LOONY !!!!!
0
Reply
Female 1,397
lmao....wow *hiss*
0
Reply
Male 266
she would make don vito a happy man, maybe he`d eat her, or vice versa.
0
Reply
Female 18
Please give her a chill pill and a bed in a ward far far away from my house.
0
Reply
Male 109
people like this scare me on some deep level... I think its the feeling that these people are psychologically ready to wage civil warfare against the "heathens" at a moment`s notice from a "religious" leader.

I can too easily imagine the lady screaming " SHHEEES NOT A CHHRRRIISSTIANN" adding on a "BUURRRNN HEEERRRRR!!!!!".

0
Reply
Female 748
Ho... ly... cow...
0
Reply
Male 459
yeah, all my music would be gone (or a large portion of it) i mean, deicide (yes, propper spelling) is about as hard as it gets, really fubar...not to mention coal chamber, then other stuff like godsmack and anthrax, i would deffinately have to kick some ass too...(i don`t worship satan though, nothing wrong with that imo, to each their own, i know buddhists, pagans, neopagans, you name it i know em probably)


0
Reply
Female 10
Does anyone know what she was saying near the start after her first comment?
I sounded like "She was hamperinnayee dawg sahded stuff"

Help!


Translation:
She was tamperin` in dark sided STUFF!!!

0
Reply
Male 1,550
damn...im glad she didnt swap with my mom cuz all my devil worshipping music would be gone : ( then id hav to kick some ass in satans name
0
Reply
Male 80
She better not have talked to god or were all screwed
0
Reply
Male 979
she looks like Ms Crabtree from south park!!! "SIT DOWN AND SHUTUP!!"
0
Reply
Male 459
doesnt anyone like my drawing and the background story?
0
Reply
Male 9
"its people like this that give good christians a bad rep"
True, but is it okay to say that I`m a but afraid.
0
Reply
Male 459
diemorondie, i dont know where that came from, but i got yellow fever! i eat white meat, but if someone offers me dark meat...well i just gotta say: hell no!
0
Reply
Female 963
*shudders* That woman was a crazy weido physco bitch. :-/
0
Reply
Male 1,425
whoa dude, fat ass is angry..and weird, insane, retarded, psycho etc. etc.
0
Reply
Male 4
Not used to seeing my mom on this type of sites.....
0
Reply
Female 239
What was that? Makes my mother seem normal.
0
Reply
Female 201
umm.... so, what? what was so "ungodly" about that poor envelope? what did it do to her!? but yes, i do concur; those huge breasts just might have stopped a massive amount of blood from traveling to her noggin. ::doctors agree and nod their heads:: goodness.... and lord johnathan, why for you need queen? wouldn`t it be like, a lady of sorts? what ever...
0
Reply
Female 66
Holy. Crap. Monkies. I agree with gregmitch. The first thing that I thought when I saw her was "posessed woman!" I mean, dear god! Look at her eyes!! o.o DEAMON!!!! *smacks her in the head with a 100 pound bible* DEMON BEGONE!!! haha ok, I"m over it
0
Reply
Female 275
Hypocrite.
0
Reply
Male 1,808
*calls 911*
0
Reply
Male 495
The liberal media does it`s best to depict "Christians" (in quotes cause this lady is a little, ok, alot much). That show is notorious for trying to make the conservative home look stupid, but it always backfires. Except in this case of coarse.
0
Reply
Female 15,763
I saw a commercial for this one... why did they air this and why didn`t the family like sue?
0
Reply
Male 165
Wow. She looked posessed to me.
0
Reply
Female 1,403
" THIS IS TAINTED, I DON`T KNOW WHAT IT IS, BUT WHATEVER IT IS, IT`S TAINTED!" lol...reeeeeeeeetarrrrrrrrrrrd
0
Reply
Female 1,403
I`m sure God and Jesus just looooooove her yelling at people. Duh, that`s what it says in the Bible: "If you don`t liketh the people screamth, yellth and ripeth objects up"
0
Reply
Female 178
that was weird (-I
freaky lady
0
Reply
Female 648
What is it with white dudes nowadays and their fcking Japanese girl fetishes?
0
Reply
Male 145
Stupidity and religion are not a good mix.
0
Reply
Male 396
she gives christans a bad image. freaking spaz
0
Reply
Male 1,083
Any word if this episode will air, and if not where did this link come from?
0
Reply
Female 240
What the hell? She needs help.

And i don`t think they ever aired that episode.
I`ve seen every episode of that show.

0
Reply
Female 533
"you`re all ungodly"
like your obesity
0
Reply
Male 1,016
Let`s see. She`s fat, ugly, has screwed up teeth, she`s loud, overbearing, belligerent, and obnoxiously religious.
Yes, I hate this person.

lmfao

and yea hu woul marry her

0
Reply
Male 17
How the heck did she get married!?!?!?!
0
Reply
Female 89
Damn. YT`s still down. I was hoping to get through from here.
0
Reply
Female 89
Call the exorcist.
0
Reply
Female 1,062
i think her enormous breasts took away some of the blood flow to her brain.
0
Reply
Male 30
GOD WARRIOR FTW
0
Reply
Male 2,306
I would have knocked that fat b!tch right the F|_|ck out.
0
Reply
Female 199
trading spouses is like wife swap, just on another network..in that one, the dad`s can change places too..idk what was up w/ her..anyone know when it comes on? i love making fun of ppl like that on those shows *laughs*
0
Reply
Female 252
Uh...I don`t think I would need Jesus` name to get out of there!
0
Reply
Male 199
umm. for some reason i just started flexing my muscles in the middle...
0
Reply
Male 199
wow.....God damn she needs help
0
Reply
Male 2,372
Does anyone know what she was saying near the start after her first comment?

I sounded like "She was hamperinnayee dawg sahded stuff"

Help!

0
Reply
Female 19
scary, woulnd`t like to meet this lady in a dark alley in the middle of the night. Just look at how her eyes buldge out of where they are supposed to be... scary...
0
Reply
Male 375
i think i saw that this will be aired sometime soon...i dont know what network carries trading spouses
0
Reply
Male 459
not pushing, just ripping!
0
Reply
Female 2
Overkill, That lady`s pushing the envelope to far?
0
Reply
Male 459
wtf? she`s liable to burn their house down! "Fire shall cleanse the taint that has been sent down upon my house, Jesus, destroy the devil withing the confines of those unholy walls!"

LMAO!


0
Reply
Male 200
Let`s see. She`s fat, ugly, has screwed up teeth, she`s loud, overbearing, belligerent, and obnoxiously religious.

Yes, I hate this person.

0
Reply
Male 318
haha "get the hell out of my home in Jesus name I pray"

classic

0
Reply
Male 916
"I`m glad you`re home." Never a greater lie was told, I guess.
0
Reply
Female 45
I`m a christian and a counselor. I agree with nnythereaper and think this woman should soooo be institutionalized!
0
Reply
Female 111
ok im from england but is this an american version of wife swap? scary mary!here eyes gave me the chills.her teeth made me cry tho.
0
Reply
Female 712
Holy crap...Scary lady....Man, that show will cause nightmares!
0
Reply
Male 2
i don`t know...i think she`s kinda hot!
0
Reply
Female 11
Can you say, "Cuckoo!!"
0
Reply
Male 159
haha its things like this that make my day.
0
Reply
Male 149
I think she was Satan in disguise.
0
Reply
Female 1,944
omg!! did they show this on tv?? i think they did cuz i saw a commercial for it!! creepy!
0
Reply
Male 914
she scared me
0
Reply
Male 1,526
"its people like this that give good christians a bad rep"

good cristians....HAHAHAHA, religion is never good

0
Reply
Male 1,061
um ok...
0
Reply
Male 107
its people like this that give good christians a bad rep
0
Reply
Female 263
"i am a god warrior! i don`t want anything tainted!"

LOL.

0
Reply
Female 102
that took ages to load :/ it wasnt worth it... whats with her teeth??
0
Reply
Female 539
that fat ass is ungodly
0
Reply
Female 435
Holy sh*t. :o I thought the name of the show was wife swap?
0
Reply
Female 113
Yowza.
0
Reply
Female 335
somebody needs help.. and teeth for that matter
0
Reply
Female 67
Hahaha you would DIE where I live..It`s in the middle of fxckin no where!
0
Reply
Male 1,348
aahahaha what a big fat hunk of humanity.

in other non-related news im looking for a queen... I think I need to move to Japan

0
Reply
Female 249
IS this an episode that didnt get a chance to be aired?
0
Reply
Female 67
WHOA..umm what`s up with her teeth? They need to be helped by God in my opinion
0
Reply
Female 2,244
Crazy...no sh*t.
0
Reply
Male 10,115
Link: Trading Spouses Crazy Lady [Rate Link] - Ummm... Okay.
0
Reply