Ploop

Submitted by: buddy 11 years ago in Games

Collect the balls and get to the exit.
There are 34 comments:
Female 156
It was slow..
0
Reply
Male 91
It was okay. I was frustrated because I kept dying.
0
Reply
Female 666
24 puntos
0
Reply
Female 19
i liked that one, got bit bored eventually tho
0
Reply
Female 379
yay, felicidades!

it is a repost, but I like it.
try `finaljoja` for the last level.

0
Reply
Female 335
Level 10 i died :(
0
Reply
Female 428
Eh kinda boring..... But still a little fun.....
0
Reply
Male 65
I got killed by a moving turd.
0
Reply
Male 425
fun game, got spiked in level 5 :(
0
Reply
Male 1,343
and the ironic thing is, `buddy` is the person who posted BOTH ploops!
0
Reply
Male 1,343
Ploop

here it is. the original post! please look on the site before you post something.

that game sucked after the first level, but more so on the original post.

0
Reply
Female 1,944
passwords anyone?
0
Reply
Male 1,808
it was fun think I might play it again.
0
Reply
Male 195
hated it, repost!
0
Reply
Female 1,463
hated it
0
Reply
Male 110
Good game..
:)
0
Reply
Male 1,425
i must say..there were alot of surprises.
0
Reply
Female 209
....i died.......
0
Reply
Male 6
meh x 2
0
Reply
Male 731
Cool. A bee killed me in level 6. :-(
0
Reply
Male 1,061
meh
0
Reply
Female 77
woohoo completed it lol it was ok...kept me entertained
0
Reply
Female 830
Ploop.... Hahahaahhahahha, haha hahahahaha. K i`m over the name. It was alright, not that good.
0
Reply
Male 135
i like watching the little guy get stabbed
0
Reply
Male 2,216
Far too slow.
0
Reply
Female 12
that was quite funny but its a good game
0
Reply
Male 16
An unusual Name... but its a good game..
0
Reply
Female 27
booooooooooring!
0
Reply
Male 820
nah, didnt like it at all
0
Reply
Female 335
Yep REPOST
0
Reply
Female 2,244
I hate these type of keyboard games.
0
Reply
Male 194
Lol that was a funny game!
0
Reply
Male 517
i swear this is a repost, but its a damn good repost
0
Reply
Male 10,115
Link: Ploop [Rate Link] - Collect the balls and get to the exit.
0
Reply