Movie Trailer Guy

Submitted by: masterdavid 11 years ago in Funny
http://www.zipperfish.com/video/july2005/impression-standup.php

Funny standup about the movie trailer voice guy.
There are 40 comments:
Male 236
oh my,thats almost as funny as Jimmy Carr`s stand up!
0
Reply
Male 60
topheavy - READ THE POSTS

Anyway, that was great; Added to my Favourites :-)

0
Reply
Male 131
freakin hilarious!
0
Reply
Female 9
wots this dudes name?
does any1 no,
tis good shizzel!
0
Reply
Female 28
PABLO FRANSISCO OWNS.
Too bad they cut off the part when they talked about Kermit being a pimp.
0
Reply
Male 552
He imitated evryone so well. That was the funniest thing I`ve seen in a while.
0
Reply
Female 77
I am so glad they this was posted! I have seen it on Comedy Central like 4 years agoa nd everytime I go to the movies and hear the voice I think about this guy ...FUNNAY!
0
Reply
Female 75
lmao, so funny.. so true
0
Reply
Male 91
SO DAMN FUNNY!
0
Reply
Male 2,519
Loved it. Brilliant.
0
Reply
Male 16
LOL DAMNED FUNNY!!!!!
0
Reply
Female 1,397
repost. But funny still.
0
Reply
Male 131
TORTILLA !!!! I love em. eat em everyday. That was so funny.
0
Reply
Female 363
its all true - thats what makes it funny. the movie trailer guy can make any movie seem cool and worth watching
0
Reply
Female 346
Conclusion: to be a good comic, all you have to do is have skill imitating... stuff.
0
Reply
Male 404
LOl, Hilarious.
I almost fell off my seat!!
0
Reply
Female 1,697
hahaha the guy is awsome
0
Reply
Male 851
Pablo is teh ub3r c0m3d14n
0
Reply
Female 412
This guy is great! Fantastic, he really pulls it off well
0
Reply
Male 247
im a comiedian fanatic. this is pablo fransisco. and yes he is funny
0
Reply
Female 553
His name is Pablo Francesco. I LOVE HIM!!
0
Reply
Male 58
Hey was on Mind of Mencia,he is a flat out funny dude
0
Reply
Male 204
F U N N Y. They should have given Pablo his own show.
0
Reply
Male 329
saw it when it came out on comedy central i laughed a lot
0
Reply
Female 10
Whats that comedians name? That was so funny!!
0
Reply
Male 93
That joke is the greatest, I have been waiting to see "The Little Tortilla Boy" since I first saw that. Oh and you should hear the poo he says about clubs, its funny as drat.
0
Reply
Female 683
isnt this a repost?
0
Reply
Male 2,372
Good shtick
0
Reply
Male 1,354
funny as hell
0
Reply
Male 914
seen it on tv before but yeah he`s a good comedian
0
Reply
Male 159
hahahhaha funny.... somtimes if i get to a movie too early, i will wander into other theatres just for the trailers
0
Reply
Male 37
is that all he does?? i saw him on here a while ago doing the same thing....
0
Reply
Male 155
This is one of my favorite stand up comic. He`s good. I want to go to one if his shows before I die.
0
Reply
Male 161
OMFG that was funniest thing I`ve seen in a long time.
0
Reply
Male 47
Tht was awesome stuff, i love his classic sterotypical view, which, funnily enough, is very true!
0
Reply
Female 830
Lol he`s good "arnold swarzneger is "NOOOOOOO" little tortilla boy"
0
Reply
Male 992
Lil Tortilla boy haha
0
Reply
Female 412
wow, he`s quite good o_O and he sounds exactly like the movie trailer voice guy!
0
Reply
Female 165
he`s funny... but its a bit too long.
0
Reply
Male 53
Link: Movie Trailer Guy [Rate Link] - Funny standup about the movie trailer voice guy.
0
Reply