League Bowling

Submitted by: valcarni 11 years ago in Games

Old skool Neo Geo bowling.
There are 37 comments:
Female 68
yuck
0
Reply
Male 126
i like it, one of the better online bowling games ive played in ages
0
Reply
Male 1,061
u sob gotribe06
0
Reply
Female 150
how annoying woz dat music??? grrrrr...gotta go punch sumthing now!!!!
0
Reply
Male 209
i liked it
0
Reply
Female 830
Annoying..... his face was funny when he was shouting "HIT!!" at the ball, which was also quite amusing :-)
0
Reply
Female 102
i`ve had enough; i`m giving up!
0
Reply
Female 102
^^^i ain`t got a clue and its doin my head in lol
0
Reply
Male 73
How do you get a fricken strike?
0
Reply
Male 979
162 suckaas
0
Reply
Female 85
boring.....!
0
Reply
Male 30
Never thought I`d be reminded of the old arcade games I used to play. I`m old..
0
Reply
Male 99
pal666,you don`t get the controls? Are you retarded? They take up half of the screen.
0
Reply
Male 469
Boring. I don`t like bolwing games in general though.
0
Reply
Male 1,061
what i dont get the controls!
0
Reply
Male 1,523
It says somewhere on NG that Neo Geo was the old name for it or something, although I haven`t read it in a while... *shrugs*
0
Reply
Female 331
Got boring too quickly :-/
0
Reply
Female 123
meh. boring tbh.
0
Reply
Female 1,463
yer it was alright cudnt get a strike tho
0
Reply
Female 809
^^wow-- you know a lot!

That game was fun!

0
Reply
Male 1,348
no Neo Geo has absolutly not a single thing to do with new grounds. Its like saying "isn`t super nintendo new grounds"

Neo-Geo is the name of the cartridge-based arcade machine and home video game system released in 1991 by Japanese game company SNK. The system was years ahead of other home systems of its time, offering huge, colorful 2D graphics, and high-quality sound. A platform for arcade games, the system was also available as a costly home console. The two versions of the system were known as the AES (Advanced Entertainment System) and the MVS (Multi Video System).

0
Reply
Male 199
photoshopped
0
Reply
Male 99
Spared every frame and got 160.
0
Reply
Male 72
hah 87 , 1 spare and like 5 misses
0
Reply
Female 264
That was total bullpoo
0
Reply
Male 5
Yea, isn`t that newgrounds? and 139 has their own web page. LINKAGE
0
Reply
Male 1,523
Isn`t Neo Geo Newgrounds?
0
Reply
Male 914
139 didn`t bother playing again
0
Reply
Male 542
i love the old neo-geo games and others consoles for that matter but how irritating is that bowler! and wots with the rather camp leap he comes up with now and then!?
0
Reply
Female 178
agree with fthygre
0
Reply
Female 363
that`s gotta be the worst bowling game i`ve played - but i suppose yrs ago that kinda thing would have been amazing
0
Reply
Male 101
This is terrible got 175 though
0
Reply
Male 16
i always get spares in these type of bowling games.. i say i did pretty good ..only got 114 though
0
Reply
Male 820
eh, wasnt too bad
0
Reply
Male 1,348
neo.geo rules I got 145 first try
0
Reply
Male 91
Fun game might be too easy though I suck at games and did pretty good at it I`m guessing lots of perfect scores gonna be posted
0
Reply
Male 3
Link: League Bowling [Rate Link] - Old skool Neo Geo bowling.
0
Reply