Farting Contest: Peter Griffin vs. Michael Moore

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
/media/62262_fartcon6.wmv
Who will win this epic battle?
There are 82 comments:
Female 406
lolzors
0
Reply
Male 7
Hey aj101, to make a point this from The Perfect Castaway yes but it is from Season 4 not 5 huh dumbass!
0
Reply
Male 7
Some people say they like Family Guy but think this is not funny, lame or stupid, well I say these people are not true Family Guy fans!
0
Reply
Male 204
AWESOME!!!1
0
Reply
Male 694
<a href="http://tools.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp"><img src="http://r1.fodey.com/1a2c1b9d233e7484c8b0052f420459575.1.gif" border=0 width="516" height="119" alt="Ninja!"></a>
0
Reply
Female 57
i saw this in new zealand liek a couple of months ago, in 2005 and i nearly died from laughing. HI-BLOODY-LARIOUS
0
Reply
Male 4,431
True bathroom humor. Sweet! :-)
0
Reply
Male 110
ive seen so many fart gags its just not funny now what i do is tape me and my freinds fart on a camcorder and string em all together now thats funny
0
Reply
Female 25
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! IT`S SO FUNNY! I DANCED TO THE FINAL SONG,THE ONE WHERE THEY FART IT OUT TOGETHER! SOOOOOO FREAKING FUNNY!
0
Reply
Female 27
lol!i can`t stop laughing!this episode hasn`t come yet to italy!
0
Reply
Male 131
hilarious
0
Reply
Male 694
that place will stink after words
0
Reply
Female 963
Omg I saw that episode! I loved it!
0
Reply
Female 102
lol that was odd
0
Reply
Male 217
good for a few laughs imm a gonna watch it again lol
0
Reply
Male 217
hahahhaahhahhahhahahahahahhahahahah
roflol
0
Reply
Male 820
fifth time ive watched that now, still great
0
Reply
Male 48
omfg family guy is the best show ever!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 285
i`ve seen it on tv. I don`t laugh anymore, because the only funny time is when it`s the first time you see it.
0
Reply
Male 552
Saw that on TV a while ago. The flashbacks are always the best.
0
Reply
Male 101
Über lame and made me feel embarassed for the people who actually thought that was funny.
0
Reply
Male 200
Dueling farts.
0
Reply
Male 383
stupid and immature...but at the same time pretty funny =P
0
Reply
Male 1,882
That was a great clip. Michael Moore sucks, though!
0
Reply
Female 44
I`ve never watched the show.. (-Shock-Gasp-Faint-)

But this made me laugh, :D.

0
Reply
Male 992
Michael Moore would definitely win, he is full of hot air
0
Reply
Female 207
thats so stupid its really funny
0
Reply
Male 181
ah i like those random flashback clips family guy has.
0
Reply
Female 585
Even though I don`t like family guy I thought that was hilarious.
0
Reply
Male 577
I saw this on TV a few weeks ago...laughed myself silly, mostly because you could so imagine Michael Moore doing this.
0
Reply
Male 138
LOL? AWESOME.
0
Reply
Male 23
good times
0
Reply
Female 870
[url=http://www.discoverynet.com/~ajsnead/allsongs_1/dueling.html]http://www.discoverynet.com/~ajsnead/all...[/url]
0
Reply
Female 870
[quote]On 10/3/2005 7:13:18 PM XENOLITH wrote: Is that tune a theme or something from a show or game? It seems like some lemmings thing... dunno :P[/quote]
I think it`s supposed to be like Dueling Banjos
0
Reply
Female 870
Oh, that`s great! I haven`t seen that one yet... Dueling Farts!
0
Reply
Female 61
Family Guy is so overrated and dumb anymore. There is a Family Guy post atleast once a day on here. It`s just not funny to me anymore. :(
0
Reply
Male 47
lmao that was awsome
0
Reply
Male 116
lmao that was funny as hell
0
Reply
Male 56
I HAVE SEEN THAT EPISODE & LOVED THAT PART
0
Reply
Female 1,397
Lol, my two faveroute people.
0
Reply
Male 80
Is that tune a theme or something from a show or game? It seems like some lemmings thing... dunno :P
0
Reply
Male 11
YAY ADULT CARTOON(no not tht kind pervert) FART JOKES
0
Reply
Male 138
I saw that episode last night, i couldn`t stop laughing; i knew that this would make the internet.
0
Reply
Male 58
"Who else but Peter?" "It`s peter" "It`s Peter"
like the quagmire song get it?
0
Reply
Male 58
I said it once I`ll say it again family guy is the best show ever!!!11
0
Reply
Male 1,866
ROLFLMAO hahahaha i wactched it before. too funny. i say tie
0
Reply
Male 914
that was awesome never saw that one
0
Reply
Male 58
haha that was funny
0
Reply
Male 175
only peter
0
Reply
Male 33
Good thing nobody lit a match.
0
Reply
Male 165
did sum1 say season 5? i thought they were on season 4 in the USA? hmm
0
Reply
Female 219
^^see that dude has a sense of humor
0
Reply
Male 1,016
omg that roked
0
Reply
Male 383
Screw the duelin banjos, they`ve got the dueling colons.

Serriously though, not too bad. I wont call it the best moment, but it`s definately up there.

0
Reply
Female 44
Awesome :)
0
Reply
Female 219
^^^^dude u have no sense of humor that was hilarious not as funny as quagmire but thats just my opinoin and whats wrong with you like god!! get a sense of humor loser you prob still live in your parents basement and play with lego and transformers GET A LIFE!!!

--pats rock!!

0
Reply
Male 66
wow!
0
Reply
Male 695
lame
0
Reply
Male 414
that was a good tune!
0
Reply
Female 1,468
Allthough I love Family Guy, that was stupid.
0
Reply
Male 208
I laughed when I first saw this on tv. I wouldn`t say it`s one of the greatest moments in Family Guy history, but it`s up there.
0
Reply
Male 579
OH MAN, this only gets funnier the more you watch it, god bless you Family Guy!
0
Reply
Male 694
LOL that was hilarios when they did a song with their farts
0
Reply
Female 321
That cheered me up!!
0
Reply
Female 305
HAHAHAHA,the second best family moment ever!
0
Reply
Male 30
that is too funny. Family guy really is the greatest ever!
0
Reply
Male 1,030
funny!
0
Reply
Female 395
thats so funny
i think it was on like 2 or 3 weeks ago
0
Reply
Male 664
Haha! Quality!
0
Reply
Female 34
christ almightly, that has made my day, im not gonna stop laughing about it. its got the be the most funniest part of family guy
0
Reply
Male 159
hah! yeah i watched this on tv.... one of the funniest family guy moments yet
0
Reply
Male 16
LOL HAHAHA!
0
Reply
Male 820
man thats great, that episode hasnt come to australia yet, cant wait
0
Reply
Male 2,519
Hahaha....
0
Reply
Male 567
ROFL yea i`ve seen that episide its from The Perfect Castaway in season 5.:-)
0
Reply
Male 982
LOL thats my kind of humor
0
Reply
Male 247
hmmm. didnt see that one either. curious. o well. thats was still fu kin hilarious. especialy when the beat picked up
0
Reply
Male 1,465
lol, what episode was that from?
0
Reply
Male 424
hahah that was aweome, i haven`t seen that one either
0
Reply
Male 160
ROFLMAO

I haven`t seen that episode.

0
Reply
Male 2,372
OMG...that was frikkin hilarious!
0
Reply
Male 10,115
Link: Farting Contest: Peter Griffin vs. Michael Moore [Rate Link] - Who will win this epic battle?

:-)

0
Reply